Pontosan. Ami ma original blokkhang 2 nap alatt főtengelyessé változhat. Pl. Az a szegény emberke (nem ugrik be a neve) 3 éve a ringen a -2 előtt tört el a hajtókar a motorban 10000km volt benne (csak pálya) 2000-ként olajcsere. K2 600. Na most a Svéd K5 1000-ben van vagy 30 000km amit csak pályán kapott és semmi baja. Vagy itt az emberke (az ő neve sem ugrik be) a 636-ja ár a 3-ik blokkot koptatja pedig nem nagyon pályázott vele. Ehhez egy ellenpélda a Krézy motorja.
semmiről... sajnos ez benne van. Még az is előfordulhat, hogy nem tud róla hogy baj van, és alattad áll meg. Nem tudhatod mikor fárad el vmi a blokkban, vagy mi anyaghibás éppen.. ez sajnos lutri... meg kell hallgatni, ha nincs csúnya, fémes kopácsoló hangja, akkor jó lehet... nem akarlak megijeszteni... csak ugye bármi történhet...
Azt mondja 3X20 percet volt ezzel a motorral pályán.
Kibaszottul jó állapotban van.
Miből ismerem fel, ha a blokkban valami el van menve, amről ő már tudhat, de nekem nem tűnik fel?
Esztétikai hiba nincsen a motoron.,,, mármint a kormány felső kifliét megnyomta a kormánygátló adaptere....
Arany és barna pályaidom, piros 25-s rajtszámmal.....hm....
Na megjöttem.
Időközben az a 7800, 10000-lett.
Jobb oldalon csúszott, bal oldalon csúszott, fejidom hegesztett(a színe nagyon gáz), a rendszám szétrágva, gyári szarrá kopott kockagumik. A főfékmunkahengerről a festés lejött...stb.
Műszakilag tipp-topp, esztétikailag egy rakás .
na látod, ezt a motort ismerem... teljesen rendben volt, és nem emléxem hogy nagyon (vagy nagyot) estek volna vele... Azt tudom, hogy mindig tip-top volt a verda...
És mellesleg attól, hogy pályamotor nem feltétlenül egy széthajtott szar... soxor igaz, hogy egy - egy pályamotor sokkal jobban karban van tartva mint egy utcai.... de ez természetesen tulaj függő..
Nem!
A hirdetésben szereplő adatok összessége(Öhlins futómű,k.gátló,fém fékcső,racing betét),a feliratok,az olcsó ár és az hogy pécsi a motor,ezek így együttesen utalnak arra (ismétlem!) SZERINTEM,hogy egy volt pályagépről van szó!
A két képen pedig nyilvánvaló hasonlóságok mutatkoznak.
LX
Kibaszottul jó állapotban van.
Miből ismerem fel, ha a blokkban valami el van menve, amről ő már tudhat, de nekem nem tűnik fel?
Esztétikai hiba nincsen a motoron.,,, mármint a kormány felső kifliét megnyomta a kormánygátló adaptere....
Arany és barna pályaidom, piros 25-s rajtszámmal.....hm....
LX
Róla beszélsz?
Egy aranyszínű pályaidom volt a gépen 25-ös rajtszámmal.
Időközben az a 7800, 10000-lett.
Jobb oldalon csúszott, bal oldalon csúszott, fejidom hegesztett(a színe nagyon gáz), a rendszám szétrágva, gyári szarrá kopott kockagumik. A főfékmunkahengerről a festés lejött...stb.
Műszakilag tipp-topp, esztétikailag egy rakás .
LX
És mellesleg attól, hogy pályamotor nem feltétlenül egy széthajtott szar... soxor igaz, hogy egy - egy pályamotor sokkal jobban karban van tartva mint egy utcai.... de ez természetesen tulaj függő..
LX
Az általad feltett képet hoztam most előre DanielAlves-nak,hogy egymás mellett láthassa a két motort.
Hová valósi vagy?
A hirdetésben szereplő adatok összessége(Öhlins futómű,k.gátló,fém fékcső,racing betét),a feliratok,az olcsó ár és az hogy pécsi a motor,ezek így együttesen utalnak arra (ismétlem!) SZERINTEM,hogy egy volt pályagépről van szó!
A két képen pedig nyilvánvaló hasonlóságok mutatkoznak.