Így visszaolvasva ez elég nagyképűen hangzott. De, hogy kicsit finomítsak rajta. Ezt nem azért mondom mert Übermenschnek tartom magam. DaniAlves írta tegnap:
"Leírnám a tapasztalataimat hogyan is sikerült megvennem a mostani motorom! Több motort is kinéztem magamnak és ha hiszitek ha nem hogy 6 eladóból 4 azt sem tudta hogy hol van a szívató a motoron! Kérdezem havert hogy létezik ilyen?"
Na most én naponta találkozom ilyen emberekkel. Legfőképpen az erős internetes jelenlétem okán. És akkor faszságokat meg alap dolgokat kérdeznek állandóan, hogy a fülem kettéáll. Kérdem én! Milyen alapon fogadjam el bárki értékítéletét ha még azt se tudja milyen olaj való a motorjába? Milyen alapon mondja valaki azt, hogy sok az ezres ha még a 600-as mocijával sem ismerkedett össze.
Egyet mondok és ezt komolyan is gondolom. Minden idény végén az utolsó 3-4 pályanapon gyengének érzem az aktuális motoromat. Tavaly a ZX-Kupa utolsó fordulóján már azt hittem valami baja van a Tizedesnek mert azt éreztem, hogy nem tol. Egyszerűen megszoktam. Idén tavasszal majd összeszartam magam rajta. Nem hittem el, hogy ilyen erős mocim van. Mostanság pont jó. Nem csodálom, hogy aki évente 2X nyelezi le a motorját azt meglepetésként érik a dolgok.
Szóval bocs ha arcoskodtam.
Ja és még egy dumát nagyon utálok: "Még az én XY motorom is tud meglepetést okozni." Legszívesebben erre azt mondanám, hogy: "Vazze. Motorozzál kicsit többet és akkor nem lesz meglepetés. Az, hogy 90-el cirkálsz a falu szélén nem motorozás! "
Amikor 4-ik végén becsapkod a Tizedesen a kormány az nem ér váratlanul mert már 30X megtörtént. Ha a ringen feljön 210-nél kerékre az se meglepetés mert szintén megtörtén már párszor. Gondolom aki életébe nem húzott még nyélgázt a motorján annak minden meglepetés.
Ez persze nem zárja ki annak lehetőségét, hogy holnap porrá töröm a gépet egy meglepetés okán.
Mondjuk van egy olyan része is a dolognak, hogy sokan azért tolják ezt a szöveget mert ők még a saját 600-as motorjuktól is félnek és el sem tudják képzelni, hogy miért vesz valaki 1000-es mocit.
Akik a Kawa esten végig 4-ik fokozatban közlekednek az ER6-al azok valszeg felesleges nagyzolásnak tartják a 636-ot is nem? Nem azt mondom, hogy ki tudom motorozni az 1000-es mert erről szó nincsen de egy egészen más élményt nyújt. 750-nél kisebb motort semmiképp nem vennék.
Ez is tény!-de azért ez más.
Ha csak közlekedni kellene egy motor és az élvezet nem lenne szempont,akkor én csak egy erős 50-es robogót tartanék itthon!
Arra tökéletes és elég is!
Csak sajnos ez legtöbbünknél többről szól,nevezhetjük nyugodtan megszállottságnak.
Azért gondolom nem az a mérvadó,hogy Te hány olyan embert ismersz,aki ki is tudja használni a motorja erejét,mert gondolom,hogy azért attól jóval többen vannak!
És én közel sem tartozom sajnos(?) közéjük!
Ebben is van igazság,csakhogy én teljesen mást írtam a hsz-ban!
A "sok motorozok,hogy menőgyerek legyek"-et meg én nem sorolom sehová,de főleg nem a motorosok kategóriájába!
A hulladék egy 600-as vagy egy 1000-es motoron is csak hulladék marad,míg az ember a két lábán állva is ember!
Viszont fenntartom továbbra is,hogy utcai használatnál sokkal használhatóbb egy nagyobb köbcenti,mint egy 600-as.
Igaz én csak egyszer motoroztam egy 2005-ös 636-tal,de az nekem városban büntetés volt.Kis fordulaton csak rángatott és erőtlen volt,bár kiforgatva meglepett,hogy "odafent" mit tud!
Az élettartalommal egyet értek.A 6-os is tud meglepetéseket okozni. A másik meg az, hogy CSAK 2 embert ismerek, aki ki tud használni utcán egy 600-ast, aki pedig az 1000-t is kitudja egyet sem!
én meg úgy vettem észre hogy a nagy többség presztízskérdést csinál az 1000-es motorokból, amikor meg oda kéne csapni a motornak akkor meg csurog a lábon végig a popóváladék
Mert a motorozók többsége előbb-utóbb elkezd vágyni a nyomatékból motorozásra,amit egy hatos nem tud.És ilyenkor jön a nagyobb köbcentire váltás,hogy ne kelljen a teljesítményért állandóan visszaváltani és szívig forgatni a motort.És azért ez az élettartamnak is jót tesz!
Sajna nem kaptam kezelési útmutatót a mocimhoz. Nem tudjátok, hogy az eddig mért időket hogyan lehet kitörölni a memóriából?
Köszi.
"Leírnám a tapasztalataimat hogyan is sikerült megvennem a mostani motorom! Több motort is kinéztem magamnak és ha hiszitek ha nem hogy 6 eladóból 4 azt sem tudta hogy hol van a szívató a motoron! Kérdezem havert hogy létezik ilyen?"
Na most én naponta találkozom ilyen emberekkel. Legfőképpen az erős internetes jelenlétem okán. És akkor faszságokat meg alap dolgokat kérdeznek állandóan, hogy a fülem kettéáll. Kérdem én! Milyen alapon fogadjam el bárki értékítéletét ha még azt se tudja milyen olaj való a motorjába? Milyen alapon mondja valaki azt, hogy sok az ezres ha még a 600-as mocijával sem ismerkedett össze.
Egyet mondok és ezt komolyan is gondolom. Minden idény végén az utolsó 3-4 pályanapon gyengének érzem az aktuális motoromat. Tavaly a ZX-Kupa utolsó fordulóján már azt hittem valami baja van a Tizedesnek mert azt éreztem, hogy nem tol. Egyszerűen megszoktam. Idén tavasszal majd összeszartam magam rajta. Nem hittem el, hogy ilyen erős mocim van. Mostanság pont jó. Nem csodálom, hogy aki évente 2X nyelezi le a motorját azt meglepetésként érik a dolgok.
Szóval bocs ha arcoskodtam.
Amikor 4-ik végén becsapkod a Tizedesen a kormány az nem ér váratlanul mert már 30X megtörtént. Ha a ringen feljön 210-nél kerékre az se meglepetés mert szintén megtörtén már párszor. Gondolom aki életébe nem húzott még nyélgázt a motorján annak minden meglepetés.
Ez persze nem zárja ki annak lehetőségét, hogy holnap porrá töröm a gépet egy meglepetés okán.
Akik a Kawa esten végig 4-ik fokozatban közlekednek az ER6-al azok valszeg felesleges nagyzolásnak tartják a 636-ot is nem? Nem azt mondom, hogy ki tudom motorozni az 1000-es mert erről szó nincsen de egy egészen más élményt nyújt. 750-nél kisebb motort semmiképp nem vennék.
Ha csak közlekedni kellene egy motor és az élvezet nem lenne szempont,akkor én csak egy erős 50-es robogót tartanék itthon!
Arra tökéletes és elég is!
Csak sajnos ez legtöbbünknél többről szól,nevezhetjük nyugodtan megszállottságnak.
És én közel sem tartozom sajnos(?) közéjük!
A "sok motorozok,hogy menőgyerek legyek"-et meg én nem sorolom sehová,de főleg nem a motorosok kategóriájába!
A hulladék egy 600-as vagy egy 1000-es motoron is csak hulladék marad,míg az ember a két lábán állva is ember!
Viszont fenntartom továbbra is,hogy utcai használatnál sokkal használhatóbb egy nagyobb köbcenti,mint egy 600-as.
Igaz én csak egyszer motoroztam egy 2005-ös 636-tal,de az nekem városban büntetés volt.Kis fordulaton csak rángatott és erőtlen volt,bár kiforgatva meglepett,hogy "odafent" mit tud!
Szvsz: sokkal könnyebb és önfelettebb/élvezetesebb egy erős 6kilóssal vagy 750essel motorozni.