Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megszállott vagy vazzzzz.....
Biztosan nem akarod, hogy levigyem megmutatni?
Külön nem megyek el megnézni, én már pénzzel a zsbemben indúlok hozzád megvenni. Elsején már szeretnék menni (pont szombati nap) csak még azt nem tudom kivel vitetem el magam. Aki valszeg eltudna vinni, annak meg nincs vonóhorga meg futója sem. De addig kitalálom hogy menjek el érte. Ha kell akkor gyalog is akár.
Nade mikor nézed meg a maschinát?
Megmondom neked, nem.

Eddig minden járművem kulcstartóját elraktam úgymond emlékbe.
Meg ezt a kisfőnöktől kaptam ajándékba.
Viszont a gyári még megvan. Azt megkaphatod.
Az is jóóó. Megkapom hozzá ugye?
Nem.
2005 6R
636-os kulcstartód van amúgy a motorhoz? Én baromállt nem vettem le a hatos kulcsáról, mondom ha supermotot veszek, mit kezdjek vele!?
Én meg csak birkákat legeltettem ott, csak gyorsan futottak.
De legközelebb már szarok a birkákokra oszt végede lesz.
Haveromnak meg piros van! Az is amcsi!
Valakinek nincs olyan ismerőse aki pályamotorozik és rs5-ös yoshimura dobja van a 05-06osán?
Valakkit érdekel 05-06hoz MRA plexi vagy gyári dob?
Vazze Zoli te sem kapkodod el ezt a dolgot.
az enyém a miximun! az biztos!

ez a véletlen! CSAK! ismétlem CSAK! ZÉRT VOLT MERT A VERSENYPÁLYA TANULMÁNYOZÁSA CÉLJÁBÓL MENTEM! nem verseny!
majd legközelebb a gyorsba! az biztos! inkább kimegyek a kavicságyba! de nem győztök le!

áj emm dö king!
a lábtartónak semm baja!
én hegesztettem!
csak le kell fújni ezüstre!
nem! hála az égnek!
ez egy amcsi belpiacos! csaak ott adták ki gyárilag narancsban ezt az évjáratot! (tudomásom szerint)
de sokat jártam be ebbe a kereskedésbe......

de mindg kinéztekaz eladók...... és lám!
Húúú van ám története a mocidnak. Kicsit olvasgattam már a fórumot kezdetektől
Na itt a főnököm.
má megint beledumál!
Igenis, értettem!
Itt a kisfőnök Mindent tudok vége a titkolózásnak
mégis megy a 6r?
Nekem mindegy mit veszel, csak ne menj fele 260km/h felett
és nézd meg alaposan(meg legalább két emberrel menj), mire adod ki a lóvéd
Az meg a másik. Pl gsx-r 600 topic kedves emberke a ki 14 000km után kipurcantotta a kuplungot a K7 600-ba. Állítja, hogy ő mindig maxon használja a technikát. Kíváncsi lennék, hogy vajon ezt ellensúlyozza-e gyakoribb olajcserével? Mert én pl. 2000km-ként cserélek olajat a mociba, hogy ne legyen gond a sok pályanap. (Félsvéd haverom K5 1000-ben minimum 30 000 pályakilóméter van és zsír a gép).
A másik pedig mint tudjuk is egy motor amiben (feltételezzük kivételesen) valóban csak 20E km van lehet hogy szarabb mint egy másik amiben 55E km van. Ha hanyag felelőtlen gazdája volt, lehet cseszni a kevés km-t
Jó. Valszeg megyünk.
Nem köcsög sunyi hazug disznó csak szeretné eladni a motorját és sajnos a hülye magyar nép rákényszeríti őket az ügyeskedésre. Elmondom miért. Mindenki zokog, hogy visszapörgetik a motorok kmszámlálóját. Vajon miért? Mert amikor közöltem, hogy 43 000km van a 8 éves mocimban sírva fakadt a vevő, hogy az milyen sok és alkudni akart 2 kilót. Persze elküldtem a picsába. Jönnek itt a fórumon a seggfejek és vigyorognak, hogy vett 98-as motort 18000km-el és milyen jó vásárt csinált. Aztán kiderül, hogy 5 éve adta itt el valaki 50 000-el. Aztán amikor megy vele egy év alatt 10 000km akkor megkérdezném tőle, hogy mennyire tartja hihetőnek az évi 2000km-es átlagot. Szóval ez van. Ok okozat. Amíg vannak akik pofátlanok, meg lesznek idióták addig lesznek ügyeskedők.