Utóbbi mondatod helytálló. Nem mindenki olyan mint mi. Muja azért jó mert becsületes. Én meg a net előtt élek szóval vannak akik jobban ismerik a motoromat mint én. Az eséseimet akkor se tudnám eltitkolni ha akarnám.
Arról nem beszélve, hogy a kiváló állapotúakat nem adják el. Kevés olyan motort találsz a neten ami ne: jó állapotú, nagyszervíz utáni, zsír új gumikkal, törés mentes, kis hibás lenne. Rajtam kívül soha senki nem esik el motorral és mindenki nagygenerált csinál eladás előtt. Erről híres a magyar nép.
Az biztos hogy gixerek olcsók és millió van belőlük. pl kiváló állapotú 1999-es SRAD 750 639E ft
1999-es SRAD 600 600E ft
Igaz baszhatom hogy milyen olcsók, a SRAD-októl hányni tudnék. 2001-től már van a gyémántlámpás változat az tetszik is, de azok meg már drágák nekem. Igaz én rettentően kawás vagyok úgyhogy elég egyértelmű a helyzetem.
Nekem is fiatalabb moci kéne. Szörnyű, hogy jövőre 6 éves lesz.
Héten nekem is olicsere meg légszűrő+hátsó fékbetét. Muszáj mert megyek Szombathelyre a hónap közepén. Tán lesz GPS-es top speed teszt.
GSX-R választék 1.300.000 2004 választani nem tudsz annyi van.
10R 1.600.000-nál kezdődnek a jobbak.
A 9R erőben, megjelenésben, árban a legversenyképesebb.
A 10R-re rengeteget kell adózni.
De igen.
Főleg mivel a kawapiacon iszonyúan amortizált a választék.
Legutóbb lendületben voltam, megnéztem egy párat, de szörnyű tapasztalatokkal tértem haza.
Zx6 és 636 2005-ig játszik, 9R utolsó széria, 10R 2004.
Nekem is az.
A bank veszi.
Kicsivel van csak több beszállóm mint amennyiért most elvinnéd.
Minimum a fele hitel leszen.
Én max 1.5-1.6-ban gondolkozok, de nem feltétlenül akarok a végletekg kiköltekezni. Mióta perecén ültem, sokat ját a felemben egy olyan is. Igazából a perec 636-ja a minimum, ddt 10r-je a maximum.
Értelek. Azért abban biztos vagyok hogy nekem nagy szám lessz az előző tipushoz képest. Sajna nekem megközelithetetlenűl sok egy perecféle csidi csudi csacsi.
Elég sokban volt és inkább a már csak azért sem dolog miatt.
Meg a kisfőnök a kapitányom,pénzügyi ellenőröm sem hagyta volna jóvá, hogy még költsek rája.
Egyébként egyszerűen fiatalabbat szeretnék.
Olyat amiben már technológia, tudomány van.
Mentem perec gépével és iszonyúan komoly futóművön van a vas.
Meg mentem hudson gépével is, annál már csillagászati a különbség. Sajna a kicsikém 11-évében van és ezidő alatt csak elavult. Ezen mész és mechanikát érzel magad alatt. Ha hudsonéval mész, számítógépezel.
Kemény. Akkor elég toppon van a vas azért. És még igy is váltani akarsz, ennyire vágysz nagyobbra/fiatalabbra? A farokidomot hogy hogy nem fényeztetted az oldalidomokkal együtt? Vagy arra már nem volt keret?
Van egy listám róla miket csináltattam és mennyiért.
Ebben van fejlesztés is bőven, de sok a lecserélt cucc is.
Pár példa:
Irídiumos gyertya
Bukógombás emelőszem
Telószimering és olaj
Motorolaj+szűrő
Gumik
Oldalidom fényeztetés
Fékkar
Hátsó fékbetétek
Indítórelé
Benzinszűrő
Rendszámtá
bla-tartó átalakítás.
Szerelőmunka, meg még sorolhatnám...
Szín az stimmel, csak megfújtam a sufniban.
Látszik matrica éle alatta, meg itt-ott a hegesztés. Egy hányadék.
Egyébként ha nem lenne az a dolog vele, én sem 650-re mondanám a legalját.
pffff... faszt...
Idén össz 250-ben volt a jelenlegi állapotra hozatal.
mondjuk megérte! perecet már megelőzöm a pályán!
Flakonos sprayvel festetted vagy netán tedyhengerrel vagy mi a szösz? Ráncos vagy szétfolyt vagy mégis mi lehet olyan borzalmas? Amúgy mind1 mert nem lessz lóvém se fényeztetésre se cserére. Akinek nem tetszik az vagy ne nézze vagy szemenrúgom azt csűű.
1999-es SRAD 600 600E ft
Igaz baszhatom hogy milyen olcsók, a SRAD-októl hányni tudnék. 2001-től már van a gyémántlámpás változat az tetszik is, de azok meg már drágák nekem. Igaz én rettentően kawás vagyok úgyhogy elég egyértelmű a helyzetem.
Héten nekem is olicsere meg légszűrő+hátsó fékbetét. Muszáj mert megyek Szombathelyre a hónap közepén. Tán lesz GPS-es top speed teszt.
10R 1.600.000-nál kezdődnek a jobbak.
A 9R erőben, megjelenésben, árban a legversenyképesebb.
A 10R-re rengeteget kell adózni.
Főleg mivel a kawapiacon iszonyúan amortizált a választék.
Legutóbb lendületben voltam, megnéztem egy párat, de szörnyű tapasztalatokkal tértem haza.
Zx6 és 636 2005-ig játszik, 9R utolsó széria, 10R 2004.
A bank veszi.
Kicsivel van csak több beszállóm mint amennyiért most elvinnéd.
Minimum a fele hitel leszen.
Én max 1.5-1.6-ban gondolkozok, de nem feltétlenül akarok a végletekg kiköltekezni. Mióta perecén ültem, sokat ját a felemben egy olyan is. Igazából a perec 636-ja a minimum, ddt 10r-je a maximum.
Meg a kisfőnök a kapitányom,pénzügyi ellenőröm sem hagyta volna jóvá, hogy még költsek rája.
Egyébként egyszerűen fiatalabbat szeretnék.
Olyat amiben már technológia, tudomány van.
Mentem perec gépével és iszonyúan komoly futóművön van a vas.
Meg mentem hudson gépével is, annál már csillagászati a különbség. Sajna a kicsikém 11-évében van és ezidő alatt csak elavult. Ezen mész és mechanikát érzel magad alatt. Ha hudsonéval mész, számítógépezel.
Ebben van fejlesztés is bőven, de sok a lecserélt cucc is.
Pár példa:
Irídiumos gyertya
Bukógombás emelőszem
Telószimering és olaj
Motorolaj+szűrő
Gumik
Oldalidom fényeztetés
Fékkar
Hátsó fékbetétek
Indítórelé
Benzinszűrő
Rendszámtá
bla-tartó átalakítás.
Szerelőmunka, meg még sorolhatnám...
Ősellenség!
Látszik matrica éle alatta, meg itt-ott a hegesztés. Egy hányadék.
Egyébként ha nem lenne az a dolog vele, én sem 650-re mondanám a legalját.
pffff... faszt...
Idén össz 250-ben volt a jelenlegi állapotra hozatal.
mondjuk megérte! perecet már megelőzöm a pályán!