Nem tudjátok miért van ez a jelenség?
Tehát a víz/olajpumpa és vízhűtő között lévő gumi összekötőcső mikor jár a motor és meleg (nem kell hogy üzem meleg legyen)akkor minden OK.De mikor egy mocizás után leállítom a paripát és beteszem a garázsba (ekkor még meleg,ráadásul mint tudjuk leállítás után megnövekszik a hőmérséklet)tehát a fokozatos álló helyzetben történő kihűlés közben valamiért összeszivalkodik,összehorpad ez a gumicső?Kihűlés után újbóli indítás után helyreáll a gumicső!De miért van ez?
Valaki betudná nekem linkelni a 2000évj zx6 service manualt?
köszöntem.
Egyébként mi újság errefele?
hétvégén alápakolom a gép alá az undertailt, képek majd jönnek.
Láttátok a hiradót tegnap meg ma? Akkor tudhatjátok mivolt itt nálunk Kőszegen! 40centis víz az utcákon!
eső
Sztem az OK!A vízhőfokom még 200 körüli sebességnél is csak 3 egység (max. 8-ból tehát)mivel nekem strigulákban jelöli nem számokban!
mennyi szokott nektek lenne utazó sebesség(120-150) körül a vízhőfok?
Tehát a víz/olajpumpa és vízhűtő között lévő gumi összekötőcső mikor jár a motor és meleg (nem kell hogy üzem meleg legyen)akkor minden OK.De mikor egy mocizás után leállítom a paripát és beteszem a garázsba (ekkor még meleg,ráadásul mint tudjuk leállítás után megnövekszik a hőmérséklet)tehát a fokozatos álló helyzetben történő kihűlés közben valamiért összeszivalkodik,összehorpad ez a gumicső?Kihűlés után újbóli indítás után helyreáll a gumicső!De miért van ez?
Amúgy esik az eső, egész héten
köszöntem.
Egyébként mi újság errefele?
hétvégén alápakolom a gép alá az undertailt, képek majd jönnek.
Anno én is nyomtam a 3 műszakot (6-14,14-22,22-06) 8 évig folyamatosan!
Basi!
Rendben!Meg tudnád adni az e-mail címedet,hogy ott folytassuk tovább az üzletet?
Köszi!
Buzi vagy.
Menek melózni.