Nem tudom,de csak az én motorom utál tötyögni?
Nem nagyon szereti a 4.ben 50-55-tel való haladást olyan 3-4000R/min fordulatnál!Kicsit rángat,nem vészesen,nem annyira de azért érezhető!
Én sokkal jobban szeretek inkább késő délután estefele vagy este mocizni amikor már nem rohadok bele a bőrruhába!Persze ez alól kivétel a hosszabb túra vagy hasonló programok!
Mint a szél!
A 95 és 98 már nem ugyan az a típus!98-ban típus frissítést,módosításokat végeztek!Tehát 95-97ig és 98-99-es létezik ebben az idényben!
A gyári gumi a 98-99-esnek 170/60 ZR 17 és 5.5-es a felni de sztem a 95-97-es modellnek is hasonló lehet!
Továbbiakban a 98-99-esre még a 190-es is befér!
De nagyobb felbontású képeket szeretnék, hogy háttérnek is kitudjam tenni. Nameg minél nagyobb annál jobban lehet benne gyönyörködni és ábrándozni(még egyenlőre)
egyes belpiacos gépek vissza vannak fojtva. japán belpiacosok azok főleg, az amcsik a legpówerebbek. németeket vegyesen árasztották el.
Ha tényleg kíváncsi vagy hogy mi lehet vele vedd le az első ülést, ott alatta van "ha jól emlékszem" az elektronika.
ha a gázbovdennel variáltak akkor azt ugy veszed észre hogy nem pörög fel a motor, de az yamaháéknál szokták csinálni inkább.
Köszi mindenkinek a segítséget! Belpiac? Hmmm... Én Norvégiában élek, a motort anno itt vette valaki.... A tulaj szerint az elektonikában kell keresni a bibit...A gond csak az, hogy itt kurva szigorúan veszik a barkácsolást és a kiskapus megoldásokat. Ha eccer lestoppolnak és valós teljesítményt mérnek a verdán, akkor hétszámjegyű bünti jön ki... Így 34 LE-vel évi hét kiló a kötelezőm kaszkóval, kinyitva a duplája lenne....A súlyadó helyi megfelelője is egy ötvenes, amúgy száz rugó...Ezért gondoltam egyszerű paraszti ésszel egy olyan megoldásra, hogy ha jön a szerv, lerántom a fokozatkijelző kábelét és mint ha mi sem történt volna...
row: az hogy gyárilag csak annyi kevés arról az elektronika lebutitása tehet. keress egy kis fekete dobozt két kábel csatlakozóval. azt a dobozt szedd ki a két kábelt összedugod és gyári is lesz.
a másik megoldás hogy a gázbovdenekkel szopóznak. akkor markolatot kell cserélni mert nem tudod végállásig tekerni.
nézd meg hol fogták vissza a gépet. de ha megtudod nekem mondeni milyen belpiacos akkor esetleg utána nézem
Nem nagyon szereti a 4.ben 50-55-tel való haladást olyan 3-4000R/min fordulatnál!Kicsit rángat,nem vészesen,nem annyira de azért érezhető!
Őszintén szólva még fogalmam sincsen!Ha megyek jelzek neked msn-en ha megfelel!
Ma esetleg nem fúj kabafelé a szél?
A 95 és 98 már nem ugyan az a típus!98-ban típus frissítést,módosításokat végeztek!Tehát 95-97ig és 98-99-es létezik ebben az idényben!
A gyári gumi a 98-99-esnek 170/60 ZR 17 és 5.5-es a felni de sztem a 95-97-es modellnek is hasonló lehet!
Továbbiakban a 98-99-esre még a 190-es is befér!
De nagyobb felbontású képeket szeretnék, hogy háttérnek is kitudjam tenni. Nameg minél nagyobb annál jobban lehet benne gyönyörködni és ábrándozni(még egyenlőre)
Szkács, bocs de otthon felejtettem a képeket.
Egyébként az adatlapom, meg a közösségi oldal is tele van vele.
Ha tényleg kíváncsi vagy hogy mi lehet vele vedd le az első ülést, ott alatta van "ha jól emlékszem" az elektronika.
ha a gázbovdennel variáltak akkor azt ugy veszed észre hogy nem pörög fel a motor, de az yamaháéknál szokták csinálni inkább.
a másik megoldás hogy a gázbovdenekkel szopóznak. akkor markolatot kell cserélni mert nem tudod végállásig tekerni.
nézd meg hol fogták vissza a gépet. de ha megtudod nekem mondeni milyen belpiacos akkor esetleg utána nézem
háelDOD? ezt a fantasztikus motorkerékpárt?
há mivel menünkmotorozni? (nem mintha mennék veled!)
Ez a fos idő sose fog megjavulni.
Kedden viszem a mocit szelephézag + karbi szinkron gyógyításra. Remélem a steelhorse-os fiuk jó munkát végeznek majd
Holnapra becibálom a képeket és felpakolom.
Ki lakik Biharkeresztes környékén?