A kép sajnos nem adja vissza a látványt.
Hinned kell nekem, ha lenne olcsóbb megoldás megmondanám, de vagy fényezés, de akkor már inkább csere.
Volt itt a topic-ban egy srác aki 16000-ért adta volna, de akkor még nem kellett. Most 20000 a fényezés, vagy 25000 a bontós, vagy 16000 bontós zöldre fújt. Én a bontós 25000-re szavaznék, de megmondom neked, már nem szeretnék költeni a gépre mert a múlt hónapban is 50000 ben volt(szelephézag, szinkron, keverék, gumik).Egyébként ha megkapná a farokidomot, csak az előbb említett két fityfasz lenne vele.
Eszetétikai hibából nekem a farokidomot fényeztetni, vagy cserélni kellene. A jobbos lábtartó konzol hegesztett, a tükör tövénél meg picit felrepedt a lila és kilátszik a zőőd. Kb ennyi.
ÁÁÁ nem hitegetlek én, nekem kell a motorod és punktumm. A másik kawa ami volt, nagyon rossz esztétikai állapotban volt ahoz képest amit a képen láttam és mégsem fordúlt meg a fejemben hogy ott hagyom. Nekem tetszett ilyen állapotban is és hoztam is haza. Biztos hogy tieddel sem lessz gond. Sajna csak 31.-én kapok pénzt igy leghamarabb is augusztus elsején tudom elhozni. Szóval akkor vedd úgy, hogy a megnézést egybekötöm a hozatallal.
Itt is megkérdezném, hogy valaki tudna segíteni sevice manual-lal vagy ábrával a '93 előtti ZXR-ek "porszívócsövéről"?
Nagyban azon megy a vita, hogy mire is szolgált(n)ak ezek a csövek.
Ezeken a rajzokon meg elvileg látszania kellene.
Először nízzed meg, aztán beszéljünk róla, mert itt hitegetel és énis nézek másikat, aztán meg ha nem kell csak lesek....
De benne vagyok ilyenesjellegű megoldásokban....He-he.
És siess, mert a papucsok még frissek. Most vásásroltam.
ha érdekelne versenyző típusú emberkét akkor van egy eladó ZX6-ba való hátsó rugóstagom... 07-08-as modellé, de 05-06-ba tuti hogy belemegy, és jobb mint a korábbi gyári gátlók.. ja, és szervizelve volt... (szerintem 03- 04-be is belemegy...) ócsóért adom... csak hogy ne álljon a polcomon...
szkráccs
Ha gondolod csinálhatjuk úgy, hogy megírjuk az adás-vételit, de nem írunk bele dátumot. Nekem megesküszöl mindenre, hogy nem fogok közigazgatásit kapni és átiratni ráérsz.
Ha rendőr kérdezi kölcsönkaptad.
Sziasztok!
Ma voltam Agárdon. Odafele úton nem volt semmi gáz, de visszafele azt vettem észre hogy 5500-6000-es fordulat között sercegést lehet hallani az óra környékéről. Ez akkor is igaz gyorsítok és akkor is visszafele esik a fordulatszám. Olyan mintha egy kis fémlap egy másik fémen csörögne. De semmi ilyet nem találtam. és csak a leírt fordulatszámtartományban csinálja. Ötletetek van hogy mi lehet? :S
ÁÁ jó neked énmeg már belebetegszek, hogy nemtudok motorozni. Szétbassza a lelkem ez a kawanélküliség. Zőőőd nélkül élni sem lehet.
Jó éjt neked is. Álmodj kawásokat
Én ilyen időben nap mint nap az általad leírt védőfelszereléssel megyek munkába. Póló+rövidnadrág+sportcipő. Mondjuk a munkahelyem 2 kmre van a lakóhelyemtől szal... :)
Azt nem akarom... akkor felejtős. Csak elég nehéz ebben a méretben találni valami jót. Egyébként nagyon összehőzta a felni neked a 180ast? Vagy azért vastagabbnak látszott a gyárinál?
Szerintem ne tegyél rá 160-astól nagyobbat, mert selejtül viselkedik kanyarban. Nekem is 180-as volt fönn hátul és borzalmas volt ha mélyre akartam boritani. Többen is mondták hogy valszeg a böhöm gumi miatt.
Nem akarod látni.
A kép sajnos nem adja vissza a látványt.
Hinned kell nekem, ha lenne olcsóbb megoldás megmondanám, de vagy fényezés, de akkor már inkább csere.
Volt itt a topic-ban egy srác aki 16000-ért adta volna, de akkor még nem kellett. Most 20000 a fényezés, vagy 25000 a bontós, vagy 16000 bontós zöldre fújt. Én a bontós 25000-re szavaznék, de megmondom neked, már nem szeretnék költeni a gépre mert a múlt hónapban is 50000 ben volt(szelephézag, szinkron, keverék, gumik).Egyébként ha megkapná a farokidomot, csak az előbb említett két fityfasz lenne vele.