No akkor a mai Pannónia-ringes napról. GSX-R Klub kupa. Kicsit késve érkeztem a pályára így ahogy levettem a tükröt már mentem is fel bár csak sejtéseim voltam hogy merre van a kijárat. (Még sosem voltam a pályán).Előtte mondtam a havernak hogy jó lenne ma 2:30 alá menni. Első menetben mentem 3 kört a Jurásek Zoli mögött abban a hitben, hogy Ő már járt a pályán. Na nem így volt. Elkezdtem egyedül menni és próbáltam belőni, hogy melyik kanyart hányasba vegyem. Amúgy már reggel 9-kor nagyon meleg volt. A pálya rögtön nagyon megtetszett a vonalvezetése sokkal jobb mint a Hringé. Aquabase nagyon nagyot esett az egyik nagyon gyors jobbosban. A mocija porrá tört Ő "megúszta" csúnya zúzódásokkal. Az eset mindenkit eléggé megrázott pláne, hogy az egyik leggyorsabb kanyarban esett el.
A második menetben felraktam a köridőmérőt is és próbáltam kicsit gyorsulni.Sok fosatós kanyar van nem beszélve a dupla törésekről szóval volt meló bőven. Végül is 2:26-ig jutottam. A 3-ik menetben már bőven 30 fok felett volt a hőmérséklet. 2:21. A szabadedzések meg az időmérők engem ugye nem érintettek úgy, hogy volt 3 órám a pihenésre. Meglátogattam szegény Aquat és próbáltam felvidítani. Az utolsó menetre elhatároztam, hogy csak 4-5 gyors kört megyek és inkább nem kísértem a sorsot mert biza elég sok esés volt. Elsőnek mentem ki a pályára amit rögtön meg is bántam hiszen nekem azért kellett némi gumimelegítés. Ettől függetlenül a 7 kör alatt csak 4-en előztek meg. Az egyik R1-es után próbáltam menni és ennek köszönhetően összehoztam a nap egyetlen vészhelyzetét. Hátul a 200-as jobbos törés után még húztam egy gázt és már ott is volt az az élesebb jobb kanyar. Már láttam magam ahogy kimegyek egyenesen a kavicságyba de aztán ahogy csak tudtam húztam a féket. Járt a motor segge mint a barom de aztán csak befordultam. Itt 5 mért köröm volt és érdekes mód a legeslegutolsó mért köröm lett a legjobb. 2:19.69. A cél bőven teljesítve.
A versenyen nem sokan tudtak javítani a PB-n de azt hiszem a körülmények tudatában ez nem csoda. Itt megtekinthetők a képek.
Cső Daniel!
Grat a gépedhez! Van egy 05-06-os ZX6R féktárcsa kitem távtartókkal és csavarokkal, így a gyári,sima 280-as tárcsa helyére 300-as sziromtárcsát tudsz rakni. Csak nézd meg Perec vagy Joe gépét, mennyire ütős így!
Válságáron 30-ért vihetőa szett!
A második menetben felraktam a köridőmérőt is és próbáltam kicsit gyorsulni.Sok fosatós kanyar van nem beszélve a dupla törésekről szóval volt meló bőven. Végül is 2:26-ig jutottam. A 3-ik menetben már bőven 30 fok felett volt a hőmérséklet. 2:21. A szabadedzések meg az időmérők engem ugye nem érintettek úgy, hogy volt 3 órám a pihenésre. Meglátogattam szegény Aquat és próbáltam felvidítani. Az utolsó menetre elhatároztam, hogy csak 4-5 gyors kört megyek és inkább nem kísértem a sorsot mert biza elég sok esés volt. Elsőnek mentem ki a pályára amit rögtön meg is bántam hiszen nekem azért kellett némi gumimelegítés. Ettől függetlenül a 7 kör alatt csak 4-en előztek meg. Az egyik R1-es után próbáltam menni és ennek köszönhetően összehoztam a nap egyetlen vészhelyzetét. Hátul a 200-as jobbos törés után még húztam egy gázt és már ott is volt az az élesebb jobb kanyar. Már láttam magam ahogy kimegyek egyenesen a kavicságyba de aztán ahogy csak tudtam húztam a féket. Járt a motor segge mint a barom de aztán csak befordultam. Itt 5 mért köröm volt és érdekes mód a legeslegutolsó mért köröm lett a legjobb. 2:19.69. A cél bőven teljesítve.
A versenyen nem sokan tudtak javítani a PB-n de azt hiszem a körülmények tudatában ez nem csoda.
Itt megtekinthetők a képek.
Mi pénz lehet egy kuplung bovden, tudja valaki?
vagy barkácsoljak 1et?
ezt muszály !
http://www.youtube.com/watch?v...
dani ha sima gyertya kell akkor azt tudok neked én is 2000ft-ért/db
Grat a gépedhez! Van egy 05-06-os ZX6R féktárcsa kitem távtartókkal és csavarokkal, így a gyári,sima 280-as tárcsa helyére 300-as sziromtárcsát tudsz rakni. Csak nézd meg Perec vagy Joe gépét, mennyire ütős így!
Válságáron 30-ért vihetőa szett!