ez valóban a 07/08-as Hatos mûszerfala, de utángyártott számlappal van, és a kép szerintem egy 636-oson készült. A fok.kijelzô kivételével minden mûködik rajta a 05/06-os gépen... van egy topic ahol lépésrôl-lépésre megvan az átépítés menete...
Tavaly én se mentem sokat a géppel van pénzem még fentartani bár elég húzósak az árak ha valamit akar venni az ember,még a szervíz költség nem is vészes meg még gumit is tudok olcsón.Csak kicsit kilóméter érzékeny vagyok nekem a 32000km egy motorban pl sok de tudom ha rendesen karban van tarva egy gép akkor sok kilómétert kibír.
Hát még véletlenül sem üti egyik a másikat. A kérdés az volt, hogy mikortól analóg, erre a válasz 2007-től. Viszont amit te felraktál nagy kutatómunkával, az nem 2007-es modell vagy amerikai kivitel. Honnan tudom? Egyrészt nekem 2007-es európai modell van, márpedig azokon 4 000-ig egyesével vannak kiírva a számok utána pedig 2 000-sével. A te képeden viszont 1 000-ként. A kawa dmc oldalán a 2008-as modelleken van így kiírva a számozás, az amerikai típusokat viszont nem ismerem, ezért írtam hogy vagy. Világos vagy magyarázzam tovább?
Pedig jobban tennéd, ha hinnél neki. 2007-től álltak át az 599 ccm-re és vele együtt az analóg fordulatjelzőre. Az a motor 2006-os csak 2007-ben lett forgalomba helyezve.
Elbaxtam, de mégis tudtál rá válaszolni.
1. Mi lett volna a másik jelölt?
2. hirdesd tovább az eddigi ár feléért, abból is alkudni fognak :)
3. ez esetben a legjobbat tetted: nálam a váltás nem saját ötlet, az árából meg most a második 7r is talpon lenne és mostmár az ötletgazda is ; amitől a legjobb: ha nagyobbra v. csak más karakterűre váltasz, mint pl. én, akkor pályán egy csomó mindent újra kell tanulni, kigyorsításnál pl. úgy megindul, hogy az eddigi fogódzók kevesek, kapaszkodok mint a hülyegyerek (arról nem beszélve, hogy a hetes óta 2x voltam pályán).
ezt kb 5x olvastam el.. de még most sem vagyok biztos benne hogy értem-e.. gondolom az a kérdés hogy miért nem adom el?
1, nem jött össze a másik motor
2, rájöttem hogy az amiért hirdetem, nevetségesen kicsi összeg, de ennek ellenére a telefonálók 50% még alkudni akart.. látszik hogy fogalmuk sincs róla hogy mennyiből lehet egy ilyen motort épiteni..
3, azt hiszem hogy van még ebben a motorban tartalék... csak nekem kellene végre húzni a gázt, és áttörni ezt a szintet ahol sz'tem megragadtam egy kicsit..
Ez nem 2007, hanem 2008 vagy ami kivitel.
2007-es zx-6r már analóg, de ezt egy kawa fórumon meg kell kérdezni?
Akkor ez hogyan is van?
2007-es zx-6r már analóg, de ezt egy kawa fórumon meg kell kérdezni?
Mikortól tértek vissza a gyártók a digitális ford. mérőről az analógra zx6 Kawánál?
Év/hónapra lennék kíváncsi?
LX
1. Mi lett volna a másik jelölt?
2. hirdesd tovább az eddigi ár feléért, abból is alkudni fognak :)
3. ez esetben a legjobbat tetted: nálam a váltás nem saját ötlet, az árából meg most a második 7r is talpon lenne és mostmár az ötletgazda is ; amitől a legjobb: ha nagyobbra v. csak más karakterűre váltasz, mint pl. én, akkor pályán egy csomó mindent újra kell tanulni, kigyorsításnál pl. úgy megindul, hogy az eddigi fogódzók kevesek, kapaszkodok mint a hülyegyerek (arról nem beszélve, hogy a hetes óta 2x voltam pályán).
1, nem jött össze a másik motor
2, rájöttem hogy az amiért hirdetem, nevetségesen kicsi összeg, de ennek ellenére a telefonálók 50% még alkudni akart.. látszik hogy fogalmuk sincs róla hogy mennyiből lehet egy ilyen motort épiteni..
3, azt hiszem hogy van még ebben a motorban tartalék... csak nekem kellene végre húzni a gázt, és áttörni ezt a szintet ahol sz'tem megragadtam egy kicsit..
ennyi, Herr General...
LX