Tegnap este gurultam 1-et. Miskolc-Füzesabony a régi 3-ason. Mezőkövesdnél 2sávos út 230-240. Azt veszem észre, hogy a baloldalról urgizik 1 nyuszika vídáman az én felemre. Láttam a szép régi emlékeimet stb., nah meg ahogy elzakózik a vasam. Hirtelen gondoltatok fék-gáz-job-bal.....maradt a full gáz-job oldal! Kb fél méter volt a nyuszi és köztem! Amint elhaladtam, lassú fékezés és relax. Nagyon kemény a kezemben akkora remegés volt, huhh. Aztán adrenalin-röhögés és sipirc tovább. Lehet egy vadriasztó nem ártana a beömlőhöz!
Nekem is így volt a Thundercattal. Havi 2000km. Csak aztán elfogyott a gumi, a lánc stb. stb. Jöttek a kiadások meg a balesetek. Azért az évi 10 000km eddig mindig meg volt.
Sziasztok! Igaz a km.-állásos dolog! Amikor én vettem a vasamat (tavaly év eleje) amikor leadtam a km.-óra állást a banknak, mert kellett pici hitel rá, a srác pechére annál a banknál vettem fel, ahol ő annak idelyén. Megkérdezte a bank, hogy lehet, hogy kevesebb a km.-óra állása 500km-er, mint amikor a srác megvette anno 4-éve. Az enyémben most van óra szerint 36.000kb. , de sztem kb. 50.000.-körül lehet. De a lényeg a szerelő szerint nagyon egészséges hangja van a blokknak. Én tavaly kb 5.500km.-ert raktam bele. Szóval szerintem is évi 5-6k az optimális érték!
Szerintem egyszerűen le kell szarni a kmóra állást. Évi 6000km kell számolni és kész. Ha annál többet megy vele valaki az biztos vigyáz is rá. Nem akar az út szélén rohadni vele, meg meghalni sem. Az ilyen 3-4 éves gépek amik 10 000km alatt vannak mindig röhögésre késztetnek.
Igazából a kilométer állásba manapság már senki sem bízhat. Szerintem a legjobb módszer amit itt már sokan mondtak, hogy az eladónak kell jó kérdéseket feltenni és kiismerni, hogy van e turpisság a dologban vagy nincs. Amúgy meg ezeket a motorokat komoly mérnöki csapat tervezi nagy igénybevételre. Nem hiszem, hogy olyan nagyon könnyen tönkre lehet őket vágni hacsak nem gyilkolja minden egyes alkalommal a tulaj.
Mikor árultam a Thundercatot azt mondja nekem egy embert. Sok a 43 000km. Mondom mennyit szeretne? Mert visszatekertethetem addig ha attól jobban érzi magát. És ha gyorsulási versenyen indult vele akkor mi van? Az annyit jelent, hogy évente 6-7 nap lefutottak vele 5db negyedmérföldes futamot? Esetleg szar a kuplung de más baja attól nem lesz. Vazze a Thunderem se pályát se gyorsulási versenyt nem látott de autópályán 2 kiló alatt nem mentem vele. Volt hogy 4-5 percig top speed.Teljesen mindegy mit csináltak a motorral ha rendes tulaja volt nem lehet komoly baja. Ha meg nem akkor tök mindegy. Amúgy meg aki speedmotort vesz az gondolom nem azért teszi, hogy alapjáraton pötyögjön vele.
meg természetesen.
megvannak még a gumik?
Én ezekután else hoztam volna a motort! Esetleg még egy szép összeggel lefaragtam volna belőle!
Break melyik motorra tettél foglalót?
Tegnap du. 4 körül nem téged láttalak a megyeri úton?
az én vasamba 25000 van most,idén még 1000 km se mentem.
sajna nincs időm motorozni.
eladó lesz a vas,sajnos.
legalább őszinta a tulaj! ezen gondolkodj szerintem! az hogy ki mit kamuzik...... ne befojásoljon!
sok sikert!
Infók:
Ezt azért nem néztem meg, mert 33.000Km van benne.
Ez egy vicc, jobbra, balra csúszott, igénytelenül visszafújva kékre.
Ez azt hiszem már el is kelt, de csak hitelre ennyi, és gyorsulási versenyeken indult vele.
Már csak egy maradt
vmi ilyet tudsz még akkor ird meg és tudom melyiket ne menjek el megnézni
Ez pedig visszaépített pályagép ha valakit érdeklődik iránta.
LX