ha nincs kompresszió az több dolog miatt is lehet.
gyűrűk, dugók, ha ez nem segít -- fúrás.
találkoztam már vagy két motorral amit már a gazdája fúratni akart vinni, mikor csak a szelepeknél volt gond.
A nem nicasilos hengereket lehet fúrni,van hozzájuk túlméretes dugattyú.A nicasilosba/ha a nicasil réteg ép/ dugó csere ugyanolyan méretben.De ezt négyhengeres motornál kevesen vállalják be!
nem akarok komolyan hozzányúlni. fuvóka, meg a légzés(be-ki).
a fúvókákkal majdnem annyi mint az injektorosoknál a dyno, vagy a nitrox vagy mi. egy hangyafasznyival több benyát kap. egy jól beállított karbi ami a jó levegő gáz áramlással összhangban van nagyon sokat dob a motoron.
Azt ne mond, hogy komolyan vetted...
Ezek akkor is fityfaszok....
Szerintem csak tönkrebaszod a blokkod.
nem véletlenül van az úgy kitalálva ahogy van.
Átbuherálod és 10000 múlva lerobban a hengerfejed, átereszt a tomítésed....stb.
Hidd el, nem véletlenül nem gyártottak 125hp hatszázasokat akkoriban. Ha ezzel a techológiával meg lehetne oldani, megoldották volna 2002-ig, hogy elérjék ezt a teljesítményt.
furni? kivan csukva. meglehet oldani máshogy is. sűrítéssel is lehet nyerni egy keveset, a hengerfejtömítésből egy kevés és már is nagyobb a kompó, és még akkor sem nyúltál hozzá a blokkhoz. ha lenne benne vagy 50 ezer akkor már lehetne fúrni de nem 23e-el.
A mocit nem én terveztem, egy kedves hölgy ismerősöm, csak megkért hogy terjesszem én is. Amúgy egy '07-es R1-em van, eddig én motoroztattam, talán tavasztól a sajátját fogja vezetni.
Heló. Olvastam zzr fórumon, 2700ft-ért lenne telóolaj. Ez az ár félliterre vonatkozik? Mert ha igen az nekem most kissé húzós, plusz még arra jön egy postaköltség. Sajna igy évelején totál összecsaptak a fejem fölött a hullámok, csomó nem várt költenivaló jött közbe
akivel csinálom nem először csinál már ilyet. az ő keze munkája pap laci dragja, kicsit ért a dologhoz.
számoljunk egy kicsit, k&n + egy gyári yosi... nem olcsó... ez sztem a negyedéből meglesz.
nem is hírdetem már a motort. ha kész lesz akkor meglám hogy mi lesz vele.
szkráccs nézz be a zzr forumba ott éppen motor és teloolaj a téma kersd "kutya"-t ő tud gyári kawa olajat, igaz drágább valamivel de sztem egy ilyen gép megérdemli!
gyűrűk, dugók, ha ez nem segít -- fúrás.
találkoztam már vagy két motorral amit már a gazdája fúratni akart vinni, mikor csak a szelepeknél volt gond.
Érdemes kompresszió hiány esetén elöbb a szelepeket ellenőrizni, az is okozhatja!
Találtál már vmi jót?
a fúvókákkal majdnem annyi mint az injektorosoknál a dyno, vagy a nitrox vagy mi. egy hangyafasznyival több benyát kap. egy jól beállított karbi ami a jó levegő gáz áramlással összhangban van nagyon sokat dob a motoron.
Azt ne mond, hogy komolyan vetted...
Ezek akkor is fityfaszok....
Szerintem csak tönkrebaszod a blokkod.
nem véletlenül van az úgy kitalálva ahogy van.
Átbuherálod és 10000 múlva lerobban a hengerfejed, átereszt a tomítésed....stb.
Hidd el, nem véletlenül nem gyártottak 125hp hatszázasokat akkoriban. Ha ezzel a techológiával meg lehetne oldani, megoldották volna 2002-ig, hogy elérjék ezt a teljesítményt.
Furasd fel 636-ra, akkor talán.
Ki vagy és mit szeretnél?
Van egyáltalán jogosítványod?
Neeem, neeeemmm.
Én pityubarátom motorjára szavazok....
Meg volt itt egy zöld nem tudom már kitől.
Légyszi szavazzatok az alábbi motorra! A szavazók közt is kisorsolnak 3 kawás dzsekit.
http://www.kawasaki.hu/ER-6n#/...
Köszi
számoljunk egy kicsit, k&n + egy gyári yosi... nem olcsó... ez sztem a negyedéből meglesz.
nem is hírdetem már a motort. ha kész lesz akkor meglám hogy mi lesz vele.
Házi jobb mint a k&n és a yoshi?