Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

9363 -- nyíregy körül merre laksz?
ha nincs kompresszió az több dolog miatt is lehet.
gyűrűk, dugók, ha ez nem segít -- fúrás.
találkoztam már vagy két motorral amit már a gazdája fúratni akart vinni, mikor csak a szelepeknél volt gond.
A nem nicasilos hengereket lehet fúrni,van hozzájuk túlméretes dugattyú.A nicasilosba/ha a nicasil réteg ép/ dugó csere ugyanolyan méretben.De ezt négyhengeres motornál kevesen vállalják be!
Addig örülj amig nem kell ezen gondolkozni!
Érdemes kompresszió hiány esetén elöbb a szelepeket ellenőrizni, az is okozhatja!
Mivan olyankor mikor egy ilyen gépbe már kevés a kompresszió? Ezeket is szokták/leher fúrni vagy mi, hogy, merre, hány? Még sose gondolkodtam el ezen
Muja, hogy állsz a motorvásárlásal?
Találtál már vmi jót?
nem akarok komolyan hozzányúlni. fuvóka, meg a légzés(be-ki).
a fúvókákkal majdnem annyi mint az injektorosoknál a dyno, vagy a nitrox vagy mi. egy hangyafasznyival több benyát kap. egy jól beállított karbi ami a jó levegő gáz áramlással összhangban van nagyon sokat dob a motoron.
Ha enyit akarsz nyerni vele vegyél egy 1000-est vagy akár milyen nagyobbat! esetleg egy újabb 600-ast!
Szerintem is kár buzerálni a cuccost. Nekem most beleugrik az elektronika, plusz van egy olyan ötletem, hogy kiszedem az exupot de ez még képlékeny.

Azt ne mond, hogy komolyan vetted...
Ezek akkor is fityfaszok....
Szerintem csak tönkrebaszod a blokkod.
nem véletlenül van az úgy kitalálva ahogy van.
Átbuherálod és 10000 múlva lerobban a hengerfejed, átereszt a tomítésed....stb.
Hidd el, nem véletlenül nem gyártottak 125hp hatszázasokat akkoriban. Ha ezzel a techológiával meg lehetne oldani, megoldották volna 2002-ig, hogy elérjék ezt a teljesítményt.
furni? kivan csukva. meglehet oldani máshogy is. sűrítéssel is lehet nyerni egy keveset, a hengerfejtömítésből egy kevés és már is nagyobb a kompó, és még akkor sem nyúltál hozzá a blokkhoz. ha lenne benne vagy 50 ezer akkor már lehetne fúrni de nem 23e-el.
Te szkrács öszintén nemtom már a nevét! Vmi Q4 vagy vmi hasonlo nemtom :)
A mocit nem én terveztem, egy kedves hölgy ismerősöm, csak megkért hogy terjesszem én is. Amúgy egy '07-es R1-em van, eddig én motoroztattam, talán tavasztól a sajátját fogja vezetni.
nem akarlak elkeseriteni de a 36 szavazatoddal nem sokra mész,pl a hollandoknál 499 volt eddig a csúcs ,már a szavazatoknál, ez 14h35percnél volt
Sose fogsz kiszedni abból a blokkból 125 pacit.
Furasd fel 636-ra, akkor talán.
Se fénykép, se név, se semmi... hmmm...
Ki vagy és mit szeretnél?

Van egyáltalán jogosítványod?
Neeem, neeeemmm.

Én pityubarátom motorjára szavazok....
Meg volt itt egy zöld nem tudom már kitől.
Értem. Valamit irnál arról az olajról amit vettél?
Sziasztok!
Légyszi szavazzatok az alábbi motorra! A szavazók közt is kisorsolnak 3 kawás dzsekit.
http://www.kawasaki.hu/ER-6n#/...
Köszi
Szkrécs az Én olajam 4000 volt, 1liter! Öhlins-t akartam csak az 8000volt :) ezért lett bele az!
Ez a Te szived joga mit raksz bele és fel a motorra! Lényeg jó legyen!
Heló. Olvastam zzr fórumon, 2700ft-ért lenne telóolaj. Ez az ár félliterre vonatkozik? Mert ha igen az nekem most kissé húzós, plusz még arra jön egy postaköltség. Sajna igy évelején totál összecsaptak a fejem fölött a hullámok, csomó nem várt költenivaló jött közbe
akivel csinálom nem először csinál már ilyet. az ő keze munkája pap laci dragja, kicsit ért a dologhoz.
számoljunk egy kicsit, k&n + egy gyári yosi... nem olcsó... ez sztem a negyedéből meglesz.
nem is hírdetem már a motort. ha kész lesz akkor meglám hogy mi lesz vele.
Várjuk majd a képeket
Azért meggondoltad mit mondtál?
Házi jobb mint a k&n és a yoshi?
szkráccs nézz be a zzr forumba ott éppen motor és teloolaj a téma kersd "kutya"-t ő tud gyári kawa olajat, igaz drágább valamivel de sztem egy ilyen gép megérdemli!