Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen szerintem is, örültem is mikor rátaláltam. Már nagyon elvoltam keseredve a végefele, hogy nem találok kawát az én pénzemnek megfelelően. Már majdnem cbr600f2 lett belőle, de aztán nem ugrottam bele a vételbe és vártam. Aztán találtam rá eme gyöngyszemre és kapásból meg is vettem. Ma mocizás után lőttem itthon az udvaron vagy két tiltást, lőtt akkora lángcsóvát, volt vagy félméter. Eszméletlen ez a yoshimura ami rajta van.
Jó vétel volt
ok!
Köszi!
Megvan!
480E ft-ért
Szkrács te mennyér vásároltad a gépet?
Mikor rákattintasz Torpedó adatlapjára, jobb oldalt fölvannak sorolva: adatlap, képek, videók, stb....katt a fényképekre és már látod is azt a gyönyörű zöldséget
Reglap, fényképek
Volna kép a mocidról?
Kíváncsi vagyok!
Na látod az idén eggyel több motoros cimbid lessz.(ha gondolod)
Nem laksz túl messzire tőlünk.
Egy két pályázást meg ejthetünk majd.
Rendben van.
Nem fújom én semmivel.
Olvass vissza.

Milyen volt a disznóvágás?
Győzött a coca?

Perecem dolgozott rendesen?
Böllér fejű gyerek!
Van egy másik is, ugyan ezzel a dumával, csak zöld.
Nem tudom mit kezdjek velük.
Pikk-pakk összeraknám, de nem akarok törött motort venni.
Sosem lehet annak már gyári fénye.
WD 40 nel fujd be
Azt hiszem mindent becsülettel kitöltöttem!:-)
Képet nem tudom hogy lehet feltenni, de ha az is kell lentebb megtaláljátok az egyik hozzászólásom mellé tettem egyet! (piros fekete 98' zx-6r!
Lehet hogy sport szűrő?
Van aki légszűrő spray halyett 2T olajba mártja a szűrőt.
Kész!
Lehet az ürge megpróbálta házilag tisztítani és rosszul sült el a dolog.
Akkor occsón megúsztad! Tudod, azért aggódok, mert elég jó áron vettem a gépet, igaz okt eleje volt. 9 ezer pár száz km, kifogástalan esztétikával, szervízkönyvvel. 1,5 évesen 1.3 gurigáért. Mondtam a tulajnak, ha odamegyek és meleg lesz a vas, nem lesz miről beszélnünk. Hidegen is pöcc-röff indult. Füst 0%! A hangja meg, mint egy villanymotoré! És menni is megy. Nem tocsog a szűrő és alatta/mögötte sincs olaj, csak maga a papír elég retkes. Először azt hittem csak dzsuva, de mikor megfogtam, éreztem, hogy ez bizony olaj, komám! És mivel olajos sokkal jobban megragadt benne por, kosz, stb. Na mindegy. Pár hét és összeáll a lé, aztán BigBang téli akcióban olaj, szűrők, gyertyák, fékbetétek, stb. csere. Oszt majd ott mondanak Á-t vagy B-t.
Heló márkatárs. Nekem a 250-es volt olyan, hogy kegyetlenül tocsogott a légszűrőszivacs az olajtól. A szivacs alatt pedig rendesen állt az olaj. Aztán tavaszi szerviz, olajcsere, szelephézag, karbiszinkron, stb....és meg is szűnt ez a baj. Nem is kérdeztem a szerelőt, hogy mitől is volt ez. Szerintem semmi okod félni nincs azzal baj
Na ne basssz!
Kopottak a gyűrűk? Tip-top a moci! Ilyenkor kéne füstölnie is, nem? Azt meg abszolút nem tapasztaltam. Erő van benne, mert gyorsulgattam 1x-2x a Vácin és a hol a gixer alázott, hol én őt, a kuplungolás függvényében. Remélem csak az olajjal lesz gáz! Rövidesen kiderül. Majd a Nógrádi megmondja, ha a kezébe kerül a gép. Ne legyen igazad, Tesóm! Ne legyen!
Azért köszi!
Kopottak a dugattyú gyűrüid,elmegy mellete a kompresszió a karterbe a karterbe van egy szellőző cső a lég szűrő házba vezetve
így kerül oda az olaj.
Vagy esetleg régi híg az olaj.
Hát persze, hogy kettyó vagyok! Már öltöznék és mennék, de szervíz+szar az idő! Szal' mitől lehet olajos a szűrő? Pontosabb info?
Amúgy kitöltöttem az adatlapot, Brother!

De képet még nem raktam fel. Egyelőre nincs használható...