Na ebben a témában én is melléd szegődöm Én is nagyon 1kipu buzi vagyok. Nem igazán jön be a dupla nekem se és szerintem ha a 4 henger egy dobba dolgozik nagyobbat szól mint kettessével.
nekem nagyon nem tetszik! igaz Te motorod azt csinálsz amit akarsz!
Még a z1000-re is egy dobot raknék csak fel!
egyedül a milleken tetszik a 2 dob!
Egy ninja 2dobbal, eléggé riasztó szerintem
Én meló helyről hoztam kimondozttan nagy igénybevételre való lánc spry( gépek láncát fullyuk vele) -15-től 200 C -ig terjed a hő állósága.
Ez tuti,hogy nem verőgik fel sehová.
A olajcseréhez megvásároltam az olajat, és az olajszűrőt, kérdezném hogy az olaj leengedése után érdemes egy bizonyos anyaggal (nevét sajna nem tudom) átjáratni a blokkot és úgy bele az új olajat, vagy pedig ilyet nem szoktak, esetleg felesleges?
Olyan 2000 Ft körül van akció nélkül is és én meg vagyok vele elégedve. A felnit egy kicsit "összepettyezi" de egyáltalán nem vészes. Tehát csak minimálisan csapja össze. Szerintem én a továbbiakban is ezt fogom használni. Amit mondanak még hogy jó az a Motul (kurvadrága) meg a Valvoline. De ezeket még nem használtam soha.
A másik lehet az óra helyére digit órát rakni?