Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem most kettő van. Dúzs Peti-féle ugrik fel a mocira. Azt kulcsrakészen vettem.
átfuvókáztam a gépem. nagy a változás. jövöhéten megkapja a matricákat, monster energy-s matricát az oldalára, házi tunying sport dob, és légszűrő.(a k&n és a yosi mehet a szarba) 120-125 lovat várok. (Máté tuning)
Szerintetek ez az olaj megfelelő lesz a teleszkópba? Ezektől rendelem majd a szimeringeket is meg a főfék henger javitó készletet és egy úttal olajat is rendelnék akkor.
Hát nekem is kéne de hát igen drága az alkatrész meg úgy se lessz sosem annyi pénzem.
Azt meghiszem . Csak az a baj,hogy drága még az alkatrész is de akkor is kéne.
Go az a benelli tornádó egy álom gép az tuti
hol vetted az idomot ddt?csak nem spcomp.?mert az enyémet most csinálja az ember....
Ahogy néztem a ZX10-est amennyit én értek hozzá nekem tetszett nagyon . De van még ott egy jó kis moci még pedig a Benelli Tornádó ,
Te csepeli vagy én pedig meg imrei. Napi 8 órában dolgozol vagy kötetlen a munkaidőd, mint vezető?
NE gondolkozz!
A faridom valamiért nem passzentos. De amúgy elsőre nem tűnik rossznak.
Mujahedin találtam neked egy kawasaki zx10r-t nézd meg ezen az oldalon
http://markamotor.hu/sajatmoto...
A dupla kiput (sor4-nél) gyárilag nyomatékra, alacsonyabb fordulatra hangolják, a 4:1 redszert magasabb fordulatra és lóerőre. Valószínű rontanál a gyári rendszeren. A Z1000-em hangját meg tudod hallgatni a videóim között.
Helósztok mi újság erre felé pár napja nem voltam mert szarozott a számítógépem.
Lenne egy kérésem én is beszáltam ebbe a kawasaki er6 versenybe akinek tetszik a gép amit csináltam az szavazna rám,előre is köszönöm.

http://www.kawasaki.hu/ER-6n#/...
Kössz, hogy szóltál. valóban volt fenn jó pár egyforma kép. azóta töröltem őket. majd ha jobb idő lesz csinálok pár még képet erről a "csúnya, szürke" mociról.
amúgy melyik részen lakunk közel egymáshoz, a XX-XXI vagy a Tolna-Baranya?
A legszebb hangjuk a hatosoknak van,én nem bántanám!Egy ismerősöm csinálta két dobosra a Triumph TT 600-asát,mert neki is a két dob tetszik,de szerintem előtte sokkal szebb hangja volt!
Nem is tudom..... Egy próbát megérne..... Ha mondjuk nem kerülne ez a mutatvány is 150000ft ba! Most asszem ez is elmarad.....
Rosszabb nem lenne tőle a teljesítmény az biztos,mert még valamivel gyorsabban távozna a kipufogógáz.Viszont a szép visítós hang elveszne,ami a hatszázasokat jellemzi!
Van itt valaki aki tudja mi történne ha dupla kipufogós vola a zx6r?
Vajon jobb vagy rosszabb volna a teljesítmén,és a hang?
Én például abba a táborba tartozok aki szívesen beszerezne egy másik raptort! Tetszene! Nagy kedvencem volt régebben a vtr 1000! A dupla kipufogó jól mutat!
hát kéne nekem is hagyományos mutatós forimérő.....
Ezek mind izlések és pofonok!
Számomra a digit óra semmit nem mutat csak ugrál fel alá!
számomra a gyorsan mozgó óra a jó! :)
Nézd meg a zzr 1400-on is sima van mert élvezet nézni milyen sebességgel megy fel! 12r és a busa szintén!
Én meg marhára nem bírom a régi órát, olyan érzésem van, mintha egy veterán motoron lennék. Egyedül a fordulatszámmérő legyen digitális, az enyém pont olyan amilyet én elképzeltem.
El felejtettem de azért a fokozatszámláló ellen nem vagy(tok)?.
Ez csak érdekel,hogy meg lehet-e csinálni vagy nem pusztán csak ennyi .
Na megint nem értek egyet veled!
Pont ezért nem akarok majd új motor, azaz ez taszt vissza benne
nem látod milyen szép sebessen megy felfelé az óra!
mikor egyszer mutat 100-at megrántod aztán már 130at mutat! Kérdem én, mivan közötte?