Azzal kezdeném, hogy az üzemanyagrendszert átpucolom. Karburátorsor le, ultrahangos mosás. Friss benzin bele, nyilván friss olaj, szűrő...AC pumpával direktben felpumpáltatnám az úszóházakat indítás előtt. Valamelyik típusnál, hatosoknál is van ilyen funkció. Gyújtáson fokozatban start gombot nyomod, akkor direktben nyomat az AC.
Nem eszi és a váltó ezzel a legfinomabb. Olyan nagy különbségek nincsenek, nyilván szinte minden ilyen kategóriás olaj megfelel ezeknek a motoroknak, de nekem ezen szempontok alapján ez jött be.
Én használtam a hetesbe Motul 7100-et, de 20W-set nem ajánlom. 10W-40, 10W-50. Nem éreztem túl sok extrát, a váltó közepesen kemény volt tőle. Váltottam Mol-ra, eddig ez a legjobb.
Nekem Hondába 7 éves az aksim kíváncsi leszek meddig lesz jó !
Még a gyári van benne.
Előtte 3 évente cserélnem kellett volt amelyik 2 évet se bírt ki .
Ami nem gyári az szart se ér ...!
Autó nem moci .
Figyelmetlenség. Sajnálatos dolog. Írtam részben errõl egy éve egy tanulmányt, pont a minap olvastam el ùjra...
A másik topikba írt hozzászólásodra a válaszom: "Hurrá! "
A Japán motorok gyári aksijaik az esetek 99%-ban szinte "örök életűek". 2008-ban amikor a 04-est megvettem úgy le volt merülve az aksija, hogy se kép se hang. Bebikáztuk, mentem vele egy kicsit majd 2011-ben ugyan ezzel az aksival adtam el a gépet. Sose volt töltőn, télen nem indítgattam.
Agónál egyszer azt néztük, hogy a motorban lévő gyári Yuasa nem ugyan olyan mint amit utólag meg tudsz venni. Hiába ugyan azok az adatai.
A gyári aksi nehezebb volt.
Hali.Mi a vèlemènyetek a Motul olajakról?Eddig repsolt hasznàltam,de ki szeretnèm próbàlni ,mert szinte csak jót olvasok róla.Motul 7100 10w 40 -et nèztem ki...làttam van belőle 20w-50 is ti melyikre voksoltok?
Óóóó igen ! imádom ! nagyon komoly hangja van !
minden tiszteletem az övé !
első Kawán is ilyen volt nekem! nem volt kérdés hogy milyen dobot vegyek ! volt hogy megáltúnk és többször oda jöttek hogy milyen dob van a gépen.
Tegnap ránéztem a Yuasa YTX9-BS akkura, most 14200 körül van.
Azt láttam, hogy nincs felsavazva.
Unibat-ot Te savaztad fel?
Ennyivel többet azért megérné fizetni, vagy gyakorlatilag egyforma a két akku?
valakinek ötlete?
Még a gyári van benne.
Előtte 3 évente cserélnem kellett volt amelyik 2 évet se bírt ki .
Ami nem gyári az szart se ér ...!
Autó nem moci .
A másik topikba írt hozzászólásodra a válaszom: "Hurrá! "
Elnézést a zavarásért, van egy Kawa színű bőrruhám olcsón eladó.
http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
köszi
Gy
A gyári aksi nehezebb volt.
Nekem idén 9 éves!
Persze gondozni kell.
minden tiszteletem az övé !
első Kawán is ilyen volt nekem! nem volt kérdés hogy milyen dobot vegyek ! volt hogy megáltúnk és többször oda jöttek hogy milyen dob van a gépen.
Azt láttam, hogy nincs felsavazva.
Unibat-ot Te savaztad fel?
Ennyivel többet azért megérné fizetni, vagy gyakorlatilag egyforma a két akku?