üdv! nekem átlag 5L fogyasztásom volt normál csavargós tempóban ami 250 300 km. ezután kellett tartalékra tennem ami még +50-80km, elég elhagyatott helyen kell járnod este 9 után ahol nincs benzinkút ilyen távon belül. szerintem a napi számláló benzincsap kombináció megszokása után nem lesz problémád vele, tanács: ha kifogy a nafta ne kezd el menet közben tekergetni a benzincsapot mert már többen letörték, kesztyűben nehezebb hozzáférni tekergetni és figyelni a vezetésre. meg állsz vele ha kifogy,átváltod tartalékra, gyújtás ráad 1 fokozatot kapcsolsz, megnyomod az önindító gombot, halk berregést hallasz a tank alól, akkor tölti fel az ac pumpa az üzemanyag rendszered, kiveszed üresbe és újra indítol. ha van benne benga és jó az akkud a kawa indulni fog, ugyan ezt lehet alkalmazni 1-2 hét állás után is könnyebben indul ha előtte felpumpálod az üzemanyag rendszert. nekem no problémó volt a kis zx6-os.
Nincs üzemanyagszint-jelző? Dehogy nincs! Manuálisan működik, technikája a következő:
Sztenderről függőleges állásba állítod a motort, majd finom mozdulatokkal megdöntöd a gépet kicsit balra, majd kicsit jobbra. Tetszés szerint ismételhető, sőt az irány is módosítható. (mehet először jobbra, aztán balra) A művelet közben szükséged van a hallásodra, tisztán hallható az üzemanyag lötykölődése. Gyors fejszámolás,és máris be tudod határolni, hogy hazaérsz-e vagy sem. Sőt! Ha kinyitod a tanknyílást "döntögetés" közben, láthatod is a szintet. Az érzékszerveidnél jobb műszer nem létezik!
Egyébként én minden tankolásnál nullázom a napi számlálót. Nagyjából azért behatárolható, hogy mennyit megyek egy tankkal, így bármikor láthatom, hogy kb. mikor kell tankolnom.
Nemrég vásároltam egy ZX6R (1998) mocit, és most szembesültem azzal a ténnyel, hogy nincs rajta üzemanyagszint jelző vagy lámpa. Van rá valami megoldás, vagy csak nézegessem a napi számlálót tankolás után?
Sziasztok!
Ha esetleg valaki motort keres barátnőjének,feleségének,vagy alacsonyra nőtt :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-6r_ninja_alacsony_termetueknek_atalakit-8874570
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A mai motorozás során indítani akartam a gépet és hirtelen se kép se hang, kialudt minden visszajelző lámpa. Rárakom a világítást, elfordítom a kulcsot gyujtásra üresfokozati lámpa és az olajnyomás lámpa világít, és indítom a motort nem csinál semmit, nem forgat az önindító, és minden visszajelző lámpa kialszik. Ha leveszem a világítást ugyan úgy nem csinál semmit, és a visszajelző lámpák is csak villognak. Ha ki be kapcsolgatom a világítást akkor a hátsó lámpa reléje kattog. Mi lehet a baj? Motor: Kawasaki zx6r 1998-s A segítséget előre is köszönöm.
Ennyi pénzért jobbat is kapsz. Én 100 körül vettem vadiújan az EBC-t, az bizonyított, van neve. Én mire idáig jutottam, megvettem egy pár angol gyártmányú kisipari minőségű tárcsa párt, ami 2kör Hring után tányérosra vetemedett. Utána kaptam egy pár használtat, ALTH gyártmány, az meg ütött. Ez hiába német, én nem kockáztatnék, ez nem kevéspénz...
Viszont a 03-04-esé már más csavar távolságú,meg más az agyátmérő. Most ezt találtam a nagyvas.hu-n. 02-ig lehet, hogy egyezik, de felette már mást írnak.
Sztenderről függőleges állásba állítod a motort, majd finom mozdulatokkal megdöntöd a gépet kicsit balra, majd kicsit jobbra. Tetszés szerint ismételhető, sőt az irány is módosítható. (mehet először jobbra, aztán balra) A művelet közben szükséged van a hallásodra, tisztán hallható az üzemanyag lötykölődése. Gyors fejszámolás,és máris be tudod határolni, hogy hazaérsz-e vagy sem. Sőt! Ha kinyitod a tanknyílást "döntögetés" közben, láthatod is a szintet. Az érzékszerveidnél jobb műszer nem létezik!
Egyébként én minden tankolásnál nullázom a napi számlálót. Nagyjából azért behatárolható, hogy mennyit megyek egy tankkal, így bármikor láthatom, hogy kb. mikor kell tankolnom.
Nemrég vásároltam egy ZX6R (1998) mocit, és most szembesültem azzal a ténnyel, hogy nincs rajta üzemanyagszint jelző vagy lámpa. Van rá valami megoldás, vagy csak nézegessem a napi számlálót tankolás után?
Ha esetleg valaki motort keres barátnőjének,feleségének,vagy alacsonyra nőtt :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-6r_ninja_alacsony_termetueknek_atalakit-8874570
95-02-ig csereszabatos.
Méretei:
Külső átmérő: 300
Belső átmérő: 61
Vastagság: 5
Furatok száma: 5
Rögzítési átmérő: 81
Furatok átmérője: 10,5
Amelyik modellekkel cserés:
Kawasaki ZR550 Zephyr (összes évjárat)
Kawasaki Z750 /S (2004)
Kawasaki Z750 /S (2005)
Kawasaki Z750 /S (2006)
Kawasaki ZX-6R/RR (600/636/Ninja) (1995)
Kawasaki ZX-6R/RR (600/636/Ninja) (1996)
Kawasaki ZX-6R/RR (600/636/Ninja) (1997)
Kawasaki ZX-6R/RR (600/636/Ninja) (1998)
Kawasaki ZX-6R/RR (600/636/Ninja) (1999)
Kawasaki ZX-6R/RR (600/636/Ninja) (2000)
Kawasaki ZX-6R/RR (600/636/Ninja) (2001)
Kawasaki ZX-6R/RR (600/636/Ninja) (2002)
Kawasaki ZX-12R Ninja (2004)
Kawasaki ZX-12R Ninja (2005)
Kawasaki ZX-12R Ninja (2006)
Kawasaki ZZR600 (összes évjárat)
Kawasaki ZZR400 (ZX400) (összes évjárat)
Nem sok, de sajnos csak ennyit tudtam.
Nem kinai nem is Hon-kong.
Van valakinek felesleges 05-06-os 636-os első kerék tengelye olcsón? Akinek van, az ne tartsa magába.
Előre is köszönöm!
Van ötletetek milyen márkát érdemes. Ár/érték arány fontos ugyanis a motor sem fiatal már :)