Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A keverékcsavaroknak mi köze a gyertyaképhez?
Azok a csavarok fordulaton annyit érnek, mint halottnak a csók...
Gyertyaképet meg fordulaton illik nézni, hogy nincs e anyira kiszegényítve a keverési arány, hogy átlukadjon a dugó.
Ugye fordulaton lévő beállítás fokozatai:
-gecire fogyaszt
-sokat fogyaszt
-húde megy és jé nem fogyaszt sokat
-gecire megy aztakúrva
-húbazdmeg ez nagyon de nagyon megy
-basszameg átolvadt a dugó
kreszt betartva 5L, országút 140-180 átlag néha 220 7L. de az enyém most megy szinkronra és karburátor beállításra. én ennél többre fogok számítani ha be lesz állítva. tökéletes persze nem lesz, ahhoz minden leömlő csőbe szonda helyeket kellene kialakítani.

íme egy szét bomlott 7R gyertyáinak képe úgy hogy a keverék szabályzó csavarokhoz még senki nem nyúlt.
Tudod két féle motoros van:
-egyik aki az égéstérben munka ütem alatt égeti el a tüzelőanyagot
-másik aki a kipufogóban

Az utóbbi hülyék csoportja mindig azt hiszi az első értelmes csoport hazudik, mikor fogyasztásról van szó....
Csak épp belőled a szar kiszaglik, GO meg emberméretű és fordulaton tartja a bringát.
Azt a 7est is ellőtted csöppet, mert 7alatt akkor eszik sportmotor, ha a pilóta kvalitásainak egyébként elég lenne egy Spada Mc 20 is
A 4.5 meg egyenesen vicc kategória, annak robogón a helye
És ott nincs karburáció mi? Csak tisztán tüzelőanyagot kap, oxigén nem kell mellé és e kettő arányáról szó sincs....

De kedvedért trendin mondom, mint egy szöszcsi napszemcsiben a pláza előtt: air/fuel ratio.....
titkos ügynök
Mellé lőttel mert az enyém injektoros 04 636

le fogom mérni pontosan ,hogy mennyit eszik 1 hónapon át és veszek 1 átlagot mert kíváncsi vagyok pontosan mennyi az annyi.
Vagy a tiednek a karburációja van elbaszva....

Ugyan olyan 6r, mint a Gyurgyalogé meg nekem a 7R mind a kettő:
kreszt betartva 4,5-5
140 nem előzgetve 5-5,5
180 nem folyamatosan előzgetve 5,5-6
200 felett már 6-7
7 felett csak ring vagy városon belüli fék-gáz-fék-gáz egyesben.
Most értem haza 140-160 tempó néha 200 fölött kicsit Kb:6-6,5 liter.
10 litert nem tudom hogyan lehet egy ilyen motorból kihozni.
Szántani kell vele?
Nekem könnyű...én még kezdő vagyok.
De amikor Tommal voltunk ketten az én motorommal úgy, hogy Tom vezetett kb 130 km-t, és adott az érzésnek rendesen, aztán én vezettem kb 70 km-t, és lájtiba nyomtam, mert még sosem vittem utast, még így is 5,5 l/100 km-re jött ki az átlag...
A tank meretehez kepest tök jol sziv, sürit, gyujt, kipufog
Hogy a p..ba mértek ti 4,5 L vagy 5,5 L-t ... vagy az én csuklóm ilyen,hogy nem tudok ennyit mérni soha pedig próbálom ám ,
Lájtos használat mellett ( KRESZ-t betartva ) 6-6,5 L
ha bántom a bringát akár 10 L-is
Életem elsõ és második karikáján sikerült 4,2-es fogyasztást produkálnom. Gondolhatjátok, nem forszíroztam... Azóta átlag 5,5-re tippelek. Balaton északi part sok lakott terület, utána meg elõzgetések esetén 5,15-öt mértem, hazafelé tempósabban, kevesebb lakott területtel 6,1 l/100 km.
Szia BalyOne, azt hiszem neked pont az a tipus van, mint nekem, ugy?
Kresz szabályait betartva :):):) kb. 5 literes fogyasztásra kéne számítani.. Bejáratós korszakból voltak 4,2 alatti adataim is :) 400 fölött mentem 1 tankkal :) Közúton soha nem fogyasztott 6,5 fölött (még pályán sem)
a KRESSZ szabályai szerint 50/90/130 szerintem 4,5 sem volna lehetetlen.(de akkor meg mán minek a motor)
A legkevesebb 5 liter 140 lakot területet elkerülve 100-as benyával.
A legtöbb 6.5 liter lakott terület párszor ,2003 párszor,mátra párszor.
Ha nem hajtod csak motorozgatsz 160 körül 6 liter.
7-8liter között, sokat pörgetted picivel többet
Sziasztok!
A fogyasztás érdekelne. A kresz szabályait betartva, illetve tempósabb haladás során mennyit eszik a ninja?
köszi.
Jóóóó! Majd eccer' nekem is köll'.
Tom-nak is van, és ha valamiért egy motorral megyünk valahova, mindig megvan az indok, hogy miért az enyémmel menjünk.
Ezek szerint nem tud én tévedtem.
Azt hogyan amerikában is lehetett kapni 03-04-es 636-ot gondolom