Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyebkent a sablont gondolom be kell kenni olajjal hogy lejojjon rola?
Az önbizalom nem kevés. Amúgy ha van sablonod hozzá nem nagy cucc, csak bele kell kenni.
Szerintem üvegszövet-gyanta-üvegszövet-....és a legvégén a 1-2 sor karbonszövet de majd Vazz kijavít
ja, kellene egy 350z jobb ajto, meg hatso sarvedo...
kösszi még egy kérdés...láttam a képen amit felraktál...szénszövet...meg oké szövet közé gyanta..a fehér szövet? az mi?
Köszi Vazz! Remélem tavasszal egy komplett idomszettet már megtudok csinálni motorra!
Példájul innen.
Itt minden van amit akarsz, küldik is vidékre, de személyesen is be tudsz menni megnézni hogy mégis melyik szövet milyen. + teszkóból ócsóecset mert csak egyszer fogod használni, meg műtőskesztyű kb 700,-/100db, és még egy pár ásványvizes flakon alja, kólás is jó.
Javítani nem lehet, a karbonszövet nagyon kényes, ha egy szál hullámos már kilátszik a tömegből.
Csak úgy lehetne megycsinálni hogy áthúzod az egészet körbe egy réteggel, de mivel ez ovális fos, így esélytelen, de megpróbálhatod. Viszont ha elkúrod azt le nem szeded semmivel.
Az gáz de amúgy is akartad vinni nem? Most már nekem is rá kéne szánnom magam de én fényezés helyett szerintem inkább csak matricázom.
aztán honnan lehet ilyen "szettet" újítani
Nekem még darage mester mutatta valamikor üvegszövettel, aztán átáltam a karbonra mert attól leszel igazán gyors.
Ilyenből csinlják egyébként a pályaidomokat is, lamináló gyanta + üvegszövet (1000,-/nm).
Elkészítése egyszerű, sablon-minta-amitakarsz aztán egysorgyanta-egysorszövet, egysorgyanta-egysorszövet amilyen fastagra akarod. 25 fokban kb 15 perc a kötése. 6 óra múlva úgy flexeled ahogy akarod. Amihez hozzáér ráköt, beleragad, kuka. Szóval óvatosan. Gumikesztyű ajánlott. Kezdő szett 3000,- lesztyűvel ecsettel anyaggal (üvegszövet), aztán lehet kísérletezgetni és fenséges az illata. Zárt térben nem ajánlott.
Rendben!

Nekem, meg basszameg elrepedt a fejidom alul középen. És nem tudom, hogy mitől. lehet, hogy feszült valahol amikor vissza lett rakva és korábban még volt ott valami hajszálrepedés. Most vihetem műanyagoshoz meg fújatni
jaja csak győzzek kapaszkodni jó persze csörögj aztán egyeztetünk
Akkor pörgetni kell nyélen

úgy nézem csütörtök fele már jó idő lesz, majd kereslek telefonon ha az jó neked?
Aha a 02-03nál sok generátor gond volt mondta a bontós is.
Fasza. De nem értem az R1 nem szereti a tartós alacsony fordulatot?
Gondolom a tréningen baszódott el mert azóta volt szar alacsony fordulat meg folyamatos 100-105 fok aztán elégett. 35ér vettem bontottat meg 10ér cserélték meg az akksi amit vettem feleslegesen.
Basszameg. Azért merültél te mindig le. Mitől baszódott el? Mennyibe fájt?
jaja kéne gurulni egy jót régóta nem mentem már én se de már a motor is kész úgyhogy mehetünk sajnos nem úsztam meg a generátor cserét
Szia Szabikám

Még nem csináltam meg az elektronikát, nem volt időm rá. De ha a héten lesz jóidő kellene motorolni egyet. Mit szólsz?
hogy áll az a lámpa gyerek tegyé oda egykis teknokolt és már el is tűnt a rés
ebayről valakinek valami?
na a képet még egyszer
Nekem a kipufogó végem van karbonból és van rajta egy repedés, gondolom eséstől. Szerinted azt lehet ilyennel meggyógyítani.

Akra dob, ilyen a vége. A piros körben látszik a repedés:
Ezt valahol olvastad hogy hogyan kell csinálni vagy te magad fejlesztetted ki? Szerintem én is megpróbálkozok ilyennel Végülis akkor szinte mindent lelehet utánozni ezzel a dologgal!

Párodnak jobbulást mamit meg remélem anyagilag meg 1-2 év felfüggesztettel elintézik