Nem maradtál le, mert nem írtam ide hogy mi volt.
Ez az asszony kawája, az enyém be se volt már indítva több mint egy hónapja.
Dióhéjban: a csajom brümmögött hazafele egy péntek délután amikor is a szolnok elekerülön gyorsítósávból egy 60 éves mammer nem adta meg az elsőbséget és kivágott elé, az autó a bal hátuljával ütközött a motor jobb elejével ami annyira rásegített a fékezésre hogy előre szaltó lett belőle + hasoncsúszás. A bébim megúszta zúzódásokkal, kis sántikálással ami már elmúlt, felépülés 100%. A motor szinte csak esztétikailag sérült amúgy egyben van. A mami a helyszínről lelépett majd visszatért, jelenleg zsarusági intézkedés van kitudja meddig.
Persze, lebontottam, körbenéztem, átnyálaztam, + egy 200km leteszteltem tegnap délelőtt nem lassan. Szóval nagy eséllyel nem hagyja el az asszonyt a motor ez végett.
A váltókar valóban az én faszságom volt. Jöttem volna még este vele vissza pestre, azt hagytam utoljára, nem volt otthon semmi amivel tudtam volna melegíteni, mutter meg igencsakkibaszott volna a gáztűzhely felől. Szóval megpróbáltam puszta kézzel hátha de úgyletörtem mint a szar.
azért remélem azt a segédvázat megbontottad és körbenézted hogy nem fog e a picsád alatt leszakadni egy repedés vagy törés miatt..merugye álámónium,ami mint köztudott igen gyorsan eltörik ha megreped.a váltókarért pedig külön dícséret szótá volna amig itt volt faragtunk volna belőle valamit
Tenksz.
Amit a kuplungdeklire csináltam védőt szerintem az eddigi legszarabbul sikerült darab. Pont jött az egyik cimbi, aztán a pofázás a minőség rovására ment. Nem volt már lelki erőm újat csinálni.
A váltókaron meg egész kevés volt a tervezés, a satupad alatti lomosvödörből szedtem össze hozzá a vasat, de hazahozott. Majd bekopik.
Rendszámtáblának meg máshol nem volt hely, illetve nagyon hülyén nézett ki a rendes helyén mert kicsit le van kókadva a segédváz.
2009-es dnor design legal edition vazzítva.
Roli ott a lámpád, thx a gyors postát.
Az utolsó kép pedig magáért beszél, illetve keresek sebváltókart vagy cserélném újabbra kis ráfizetéssel. (ugyanitt sebváltókar javítást vállalok)
Csak a következő gurulás kellős közepén el ne kapjon az eső mert akkor megőrülsz.
Amúgy szevasztok, emlékeztek még rám? (Ez egy hülye kérdés akart lenni)
Aug 22-28 horvátország,plitvice,zadar,végig a tengerparton,crikvenica,krk,isztriai félsziget eleje stb.
Max 2 motor nem panaszkodó utassal jöhet,tempó változatos,kanyarokban semmiképp sem lassú,tengerparton semmiképp sem gyors.
fényképes önéletrajz nem kell,referencia igen
érdeklődő?
Nem olcsó! De ezek is újak! Enyém is hibátlan, gyári és ezért nem is akarom hogy stunt közben ez kapja az ívet! Azért kérdeztem hogy hátha van valakinek félredobva egy törött egy kis apróért!
Gyanta 1kg 1200,-; karbonszövet ~8000,- van olcsóbb és drágább is. Meg egy kisflex!
Ára: 2 500 Ft.
Ez az asszony kawája, az enyém be se volt már indítva több mint egy hónapja.
Dióhéjban: a csajom brümmögött hazafele egy péntek délután amikor is a szolnok elekerülön gyorsítósávból egy 60 éves mammer nem adta meg az elsőbséget és kivágott elé, az autó a bal hátuljával ütközött a motor jobb elejével ami annyira rásegített a fékezésre hogy előre szaltó lett belőle + hasoncsúszás. A bébim megúszta zúzódásokkal, kis sántikálással ami már elmúlt, felépülés 100%. A motor szinte csak esztétikailag sérült amúgy egyben van. A mami a helyszínről lelépett majd visszatért, jelenleg zsarusági intézkedés van kitudja meddig.
A váltókar valóban az én faszságom volt. Jöttem volna még este vele vissza pestre, azt hagytam utoljára, nem volt otthon semmi amivel tudtam volna melegíteni, mutter meg igencsakkibaszott volna a gáztűzhely felől. Szóval megpróbáltam puszta kézzel hátha de úgyletörtem mint a szar.
Amit a kuplungdeklire csináltam védőt szerintem az eddigi legszarabbul sikerült darab. Pont jött az egyik cimbi, aztán a pofázás a minőség rovására ment. Nem volt már lelki erőm újat csinálni.
A váltókaron meg egész kevés volt a tervezés, a satupad alatti lomosvödörből szedtem össze hozzá a vasat, de hazahozott. Majd bekopik.
Rendszámtáblának meg máshol nem volt hely, illetve nagyon hülyén nézett ki a rendes helyén mert kicsit le van kókadva a segédváz.
a váltókart direkt olyanra tervezted, hogy ne lehessen vele kanyarodni...
Jah, kicsit madmaxes
Rendszámtáblát is jól besűrítetted szép lett
2009-es dnor design legal edition vazzítva.
Roli ott a lámpád, thx a gyors postát.
Az utolsó kép pedig magáért beszél, illetve keresek sebváltókart vagy cserélném újabbra kis ráfizetéssel. (ugyanitt sebváltókar javítást vállalok)
Amúgy szevasztok, emlékeztek még rám? (Ez egy hülye kérdés akart lenni)
Max 2 motor nem panaszkodó utassal jöhet,tempó változatos,kanyarokban semmiképp sem lassú,tengerparton semmiképp sem gyors.
fényképes önéletrajz nem kell,referencia igen
érdeklődő?
Kormányvéget honnan szerezted, ilyet vadászok én is
Ez ám a fejetlenség .
Következőnek én xado-t folyatok bele.
180683429197
17.200ft
370521957284
20.000ft