Persze ettől még az is lehet,hogy valóban besz.rt a hűtőgombád!Húzd le róla a vezetéket,és a kis dugaszban zárd össze a két vezetéket.Ha elindul a ventillátor,akkor azt már tudod,hogy az jó!Ha mégsem kapcsol be mert sz.r a gomba,akkor gomba csere.A gyári vagy 12000.Én az előző kilencesembe cseréltem,a MARUTIét tettem bele.Ugyanaz a menetemelkedés,megfelelő kapcsolási hőfok,2500 ft.Szerintem a hatos is ugyanolyan!
Aha,nagyon szépen köszönöm 9363!
Tényleg a pirosban volt már és még nem kapcsolt,de lehet ha kicsit vártam volna még és picit pörgettem volna lehet bekapcsolna a venti!DE ezt most inkább nem próbálgatom!Inkább járatom egy picit és nem várom meg,hogy annyira felmenjen a hőfok!
Ha alapjáraton sokáig járatod akkor az történik,hogy a henger/fej körüli víztérben elég jól felmegy a víz hőfoka,mert alapjáraton csak kis mértékben keringtet a vízszivattyú.Mivel a hőfokmérő gomba a henger hátulján van,így a skálád már szépen felszaladt,mert ott már meleg a víz.De a hűtőventillátor gombája a hűtő szélén van,és mivel ott még nem olyan meleg a víz,ezért az be sem kapcsol.Egyébként 105 foknál kapcsol be a ventillátor.Mivel ez nyomás alatt működő rendszer,ezért 115-ig semmi gond nincs.Ekkor ér a te skálád a pirosba!Ezért nem kell ilyen sokáig alapjáraton járatni a gépet.Vagy pedig közben oda-oda kell neki csavarni a gázkart,hogy megforgassa a rendszerben a vizet!
Lehet,nem ismerem a Thundercat-et!De szerintem ha termosztát probléma lenne akkor nem lenne a víz hőmérsékletével megeggyező a hűtőm,mivel a rossz termosztát nem nyit ki megfelelően vagy egyáltalán,így nem fordúl meg a víz a hűtőben vagy csak kis mértékben.
Majd mindjárt jön valaki akiért hozzá. A Thndercatomon a pirosban kapcsolt csak a a venti. Na most pl. annál üzemi hőfokon nem mutatott semmit a gép. Feküdt a mutató. A lényeg, hogy nem kell beszarni. Legfeljebb termosztátcsere pár ezresért.
Ezt értem és köszi az infót!De ennél a "kis" Kawánál mégis mikor kell kapcsolnia?Ha a teljes hőfok skálázás kiment!
Üzem közben (normál használat mellet) 3-4 skála látható,de most járatva kiment fullra és nem kapcsolt a venti
Én csak azt mondom ha felforr a víz akkor sem robban fel a blokk egyből. Egy csomó motornak csak 107 fok felett kapcsol be a venti úgy, hogy közben 86 fok a normális hőmérséklet.
Halihó!
Fontos Kérdes!
Ma járattam picit a vasat kb.15-20percig alapjáraton,nem cibáltam egyáltalán csak szépen alapjáraton járattam és a kérésem az lenne,hogy a hűtőventilátornak mikor kellene bekapcsolnia?1999-es a gép,tehát a hőfokjelzés a műszerfalon skálázásos,8 skála a maximum.Járatás közben egyáltalán nem kapcsolt be a venti és teljesen kiment a 7-8 skáláig teljesen berezeltem,megíjjedtem,hogy felforr a moci.
Tényleg a pirosban volt már és még nem kapcsolt,de lehet ha kicsit vártam volna még és picit pörgettem volna lehet bekapcsolna a venti!DE ezt most inkább nem próbálgatom!Inkább járatom egy picit és nem várom meg,hogy annyira felmenjen a hőfok!
Töltök majd fel képet, de mivel szőke vagyok, ez nem olyan egyszerű
iwiw-en fent vagy?Esetleg ott is vethetsz rám egy pillantást
Üzem közben (normál használat mellet) 3-4 skála látható,de most járatva kiment fullra és nem kapcsolt a venti
Örülök, hogy tetszik. Én viszont nem láthatom, hogy rajtad, hogy áll, mert sem kép sem elérhetőség.
Fontos Kérdes!
Ma járattam picit a vasat kb.15-20percig alapjáraton,nem cibáltam egyáltalán csak szépen alapjáraton járattam és a kérésem az lenne,hogy a hűtőventilátornak mikor kellene bekapcsolnia?1999-es a gép,tehát a hőfokjelzés a műszerfalon skálázásos,8 skála a maximum.Járatás közben egyáltalán nem kapcsolt be a venti és teljesen kiment a 7-8 skáláig teljesen berezeltem,megíjjedtem,hogy felforr a moci.
Bírom, ahogy feszül Rajtad a bőr........
Van msn-em felveszlek!