Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen melegszik!
A hűtőd melegszik?
Utánna fogok nézni mihamarabb!
Persze ettől még az is lehet,hogy valóban besz.rt a hűtőgombád!Húzd le róla a vezetéket,és a kis dugaszban zárd össze a két vezetéket.Ha elindul a ventillátor,akkor azt már tudod,hogy az jó!Ha mégsem kapcsol be mert sz.r a gomba,akkor gomba csere.A gyári vagy 12000.Én az előző kilencesembe cseréltem,a MARUTIét tettem bele.Ugyanaz a menetemelkedés,megfelelő kapcsolási hőfok,2500 ft.Szerintem a hatos is ugyanolyan!
Jó,mondjuk most elég hideg is van kint,csak mert a garázsban nem indítom be.
Nem,elég szépen melegszik felfele!Nem is gyorsan de nem is lassan.
Aha,nagyon szépen köszönöm 9363!
Tényleg a pirosban volt már és még nem kapcsolt,de lehet ha kicsit vártam volna még és picit pörgettem volna lehet bekapcsolna a venti!DE ezt most inkább nem próbálgatom!Inkább járatom egy picit és nem várom meg,hogy annyira felmenjen a hőfok!
Vagy van még az a lehetőség,ha állandóan nyitva van,akkor pedig nehezen melegszik fel a motor.
Ha alapjáraton sokáig járatod akkor az történik,hogy a henger/fej körüli víztérben elég jól felmegy a víz hőfoka,mert alapjáraton csak kis mértékben keringtet a vízszivattyú.Mivel a hőfokmérő gomba a henger hátulján van,így a skálád már szépen felszaladt,mert ott már meleg a víz.De a hűtőventillátor gombája a hűtő szélén van,és mivel ott még nem olyan meleg a víz,ezért az be sem kapcsol.Egyébként 105 foknál kapcsol be a ventillátor.Mivel ez nyomás alatt működő rendszer,ezért 115-ig semmi gond nincs.Ekkor ér a te skálád a pirosba!Ezért nem kell ilyen sokáig alapjáraton járatni a gépet.Vagy pedig közben oda-oda kell neki csavarni a gázkart,hogy megforgassa a rendszerben a vizet!
Szia!
Töltök majd fel képet, de mivel szőke vagyok, ez nem olyan egyszerű
iwiw-en fent vagy?Esetleg ott is vethetsz rám egy pillantást
Lehet,nem ismerem a Thundercat-et!De szerintem ha termosztát probléma lenne akkor nem lenne a víz hőmérsékletével megeggyező a hűtőm,mivel a rossz termosztát nem nyit ki megfelelően vagy egyáltalán,így nem fordúl meg a víz a hűtőben vagy csak kis mértékben.
Majd mindjárt jön valaki akiért hozzá. A Thndercatomon a pirosban kapcsolt csak a a venti. Na most pl. annál üzemi hőfokon nem mutatott semmit a gép. Feküdt a mutató. A lényeg, hogy nem kell beszarni. Legfeljebb termosztátcsere pár ezresért.
Ezt értem és köszi az infót!De ennél a "kis" Kawánál mégis mikor kell kapcsolnia?Ha a teljes hőfok skálázás kiment!
Üzem közben (normál használat mellet) 3-4 skála látható,de most járatva kiment fullra és nem kapcsolt a venti
Én csak azt mondom ha felforr a víz akkor sem robban fel a blokk egyből. Egy csomó motornak csak 107 fok felett kapcsol be a venti úgy, hogy közben 86 fok a normális hőmérséklet.
Msot nagyon megnyugtattál ddt
Szia!

Örülök, hogy tetszik. Én viszont nem láthatom, hogy rajtad, hogy áll, mert sem kép sem elérhetőség.
Annyira ne ijedj meg ha fel is forr először elkezdni kinyomatni a vizet. Ráérsz akkor megijedni.
Ja a biztosítékok rendben vannak!
Halihó!
Fontos Kérdes!
Ma járattam picit a vasat kb.15-20percig alapjáraton,nem cibáltam egyáltalán csak szépen alapjáraton járattam és a kérésem az lenne,hogy a hűtőventilátornak mikor kellene bekapcsolnia?1999-es a gép,tehát a hőfokjelzés a műszerfalon skálázásos,8 skála a maximum.Járatás közben egyáltalán nem kapcsolt be a venti és teljesen kiment a 7-8 skáláig teljesen berezeltem,megíjjedtem,hogy felforr a moci.
Sziasztok....Mindenkinek B.U.É.K.........
Szia Kawatti

Bírom, ahogy feszül Rajtad a bőr........
Köszi-köszi Dnor !
igen, a bolt-on pedig felcsavarozost jelent
Oké,megbeszéltük!
Van msn-em felveszlek!
Patent ez a szöveg nagyon Tetszik