Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÁÁÁÁ nem nagyon rosszul hirdettem meg,pedig kezeskedem értenagyon jó állapotban van.
Én igényes embertöl vettem jól karban van,szerv.könyv,nemcsöpög az olaj meg stb. nem is nagyon hajtottam. Aki megakarta venni az átvert.
oké köszöntem várom nagyon!
Motorral mi a helyzet? Találtál rá vevőt?
Természetesen
Oké!
Holnap feladod?
megvan.
Arra a számra küldtem!
Meg leirtam mailba is!
Azt megkaptad vagy megirjam megint SMS-be?
A számom: 30/232-9714.
Azért ülök itt értetlenül mert én nemkaptam semmit,de a nejem sem.
Váltónak nincs baja ne izgulj!
Igen akkor is szivatóztam, úgyhogy ha kiveszem a cserénél őket akkor hagyom kicsit száradni a hengereket, vagy rásegítek egy kis kompresszorozással és úgy rakom be az újakat. A váltóba meg reménykedek, hogy tényleg nem lesz baja ha majd megy.
De elküldtem sms-be
a hirdetésbe megjelenítet számon!
kettő volt megadva bból az elsőre!
Nem külted el a címed.
10-20mp után nem igazán kéne letolnia szivatót sem! max visszatolni felesre hogy ne pörögjön anyira!
Mikor visszarakad az gyertyát utánna is szivatóval nyomattad ugye?
Passz, hogy mitől köpi be. Én arra tippelek, hogy már igencsak szarul adja a szikrát és mielőtt gyújtana már megtelik anyaggal a gyertya. De ez majd kiderül az újakkal. De akkor a váltó miatt nem aggódom, szerintem se megy tönkre egy ilyen gép váltója ennyitől.
A Tesóm '97-es hatosát toltuk be néhányszor/akksi miatt/,de az is k.rva nehezen vette csak be a 2.-at,ha egyeltalán bevette!De mitől köpi be egy ilyen motor a gyertyákat?!
Az én Kawámat álló helyzetben nem lehet berakni kettesbe.
Sziasztok!

A segítségeteket kérném. A minap vásároltam egy 2002-es zx6r kawát. Már hetekkel ezelőtt lefoglalóztam, és akkor kipróbáltam minden rendben volt vele. Mielőtt elhoztam megintcsak kipróbáltam és megint minden rendben volt vele. A volt tulaj említette, hogy ezen még nem volt gyertya cserélve és neki már bizony egyszer beköpte úgyhogy feltétlenűl cseréljem majd ki.
Hazahoztam és persze már is akartam vele menni egy kört hazai utakon beindítom szivató és járatom 10-20 sec és visszatoltam a szivatót erre leállt. ezek után nem tudtam újraindítani. betolni is próbáltuk de semmi eredménye.
Leszedtem a tankot meg a légszűrő fedelet és kikaptam a gyertyákat. Hát tényleg beköpte őket. Kifújattam kompresszorral vissza a gyertyákat, de semmi még az eredeti gyertyák voltak. Erre be akartam tolni hátha úgy beröffen de nem vette a 2-es sebességet. Az 1 et simán veszi ki be.

Mivel ez az első ilyen nagy motorom nem értek annyira hozzá, de gondolom a váltó attól nem szál el ha betoljuk a motort. Arra tudok gondolni, hogy mikor 2 be be akartuk ugrasztani pont olyan szerencsétlen módon álltak a fogaskerekek, hogy 1 be kéne forgatni és utána venné a 2-öt is szépen.

Minden esetre holnap veszek NGK gyertyákat (U27ESR-N ilyen volt benne csak densol azt hiszem) abba még nem csalódtam, ha azzal se indul akkor nincs tippem

Tud valaki valami ötletet akár a váltó akár a gyertyás problémára, mert mint említettem "zöld" fülű vagyok
Nem kell külön légteleníteni.
Milyen fagyálló hűtőfolyadékkal érdemes feltölteni majd újonnan?Illetve hogyan kell légtelenítenem a rendszert?
Ok!Akkor szemeset vásárolok majd!Kiszedtem a vizpumpát,lehet hogy káromra,de nem szimeringes hanem egy gumi O gyűrű van venne ráadásúl excenteres az egész dolog úgyhogy elég szar lesz visszakapatni!Plussz ráadásként kifolyt a hűtőfolyadék és az olaj egy része!
jó duma
40 vagy hatvanezer a bírság.
Ezt levonatom az alapomból, tehát nekem rögtön a felébe kerül.

Szerintem azt mondom, hogy győrben felejtettem a szerszámaimat a chio gyárban.
mire számítassz?
Baszki céges autó hétvége.
Mi volt?