Az egy betét, amire ráütközik a kisfögaskerék. Ha nem lenne, a négylapfejű anya meghúzásakor a szimeringet préselnéd össze. A blokkon belül egy dupla golyósoros csapágynak a tengelyt szorító (belő) oldalának feszül.
Ott biztosan nem folyik a cucc, mert azt bikára ráűtik és eltávolítani is csak csapágylehúzóval lehet.
Csak akkor folyhat ott, ha elrepedt amit kizárnék, feltéve ha tényleg nem babrálták.
Szerintem először állapítsd meg,hogy honnan folyik,aztán ráérsz a következő lépésen gondolkodni.Az a baj,hogy én fejből nem emlékszem rá,hogy pontosan hogy is néz ott ki a dolog,ezért így látatlanba én többet sajnos nem tudok mondani!
Na,sikerűlt leszednem a kisfogaskereket és most kicsit megdöbbentem,mert 2 olajfolyási lehetőség is fennáll!Mégpedig az egyik a szimering a másik pedig az a tengely és cső melyen a fogaskerék helyezkedik el!
Hogyan tudom megállapítani,hogy honnan is enged valójában?A szimeringen egyébként nem látszik semmi!
Heló
Itt van 3 fajta, bár maradj a használtnál szerintem, mert ezek méregdrágák http://biker-world.hu/kategori...(ZX600GG)&hivo_cat_id=8
8&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=88
Tud nekem ajánlani valaki olyan oldalt,webcímet ahol 99'-es ZX-6R-hez sportkipuff dobot lehet,rendelni vásárolni!
Olyan dob érdekelne,melyet csak fel kell csavarozni a gyári dob 3 csavarozhatási helyére semmiféle átalakítás,köszörülés,AVI heggesztés nélkül!REMUS-LEO Vince-ARROW dobok előnyben!AKÁR HASZNÁLT JÓ ÁLLAPOTÚ IS ÉRDEKELNE!
Azoknak az időknek vége!
Mondjuk a jogsi meg biztosítás még belefér....
Egyébként tényleg jól meg kellene baszni a parasztot!