Brigeciol jelenleg is található a háztartásomban,úgyhogy azzal nem lesz probléma!Légszűrőspray-m viszont nincsen (gondolom valami vékony olajspray lehet) be kell szereznem.
Egy keretbe van befogva, ezt csak szét kell húzni, a szivacsot 1-2dl Brigeciol-al kiöblögetni(800.-/liter), szárítás, légszűrőspray(1500.-/flakon)egyébként van aki 2T olajat használ. Keretbe vissza és mehet a gépbe.
A motor pozíciójából ítélve,mivel balra döl meg (jó lenne egy hátsó motoremelő) és a fogaskerék is bal oldalt található,így tuti szivárogni fog az olaj a szimering eltávolítása után.Én is a csavarhúzós-átlyukasztós megoldásra tippeltem!Az olajat úgy is lecserélem MOTUL 5100 4T 10W-40 -re az olajszűrővel és levegőszűrővel egyaránt!
Sziasztok ment már valaki közületek idén Zx-kupán? Én mentem csak szeretnék egy kérdést feltenni és hátha tudná valaki a válazt rá.........Kérdés gyári futóművel jó menni vagy kéne tekergetni rajta igazából nekem jó volt de ha ezzel lehetne gyorsúlni akkor beállíttatnám ......2:12-tőt megyek full széria a motor 2007-es lehet ennél jobbat vagy nem?
Köszönöm
Szia!
Van külömbség.
Nézd meg az oldalsó kivágásokat!
A fejidom is laposabbnak hat ,lehet h azért mert a tank formája is más.
Én is utánna néztem azért mondom.
Ezen a képen nem látszik olyan jól ,de keress...
Ha jól tudom x gyűrűs nincsen nyitószemesben, de ha végignézed a láncodat a láncszemeket összekötő tengelyek közül kettö nem tömör, hanem lyukas. Ezek fogják közre az egykori utolsó láncszemet.
A szimeringed falát üsd át egy csavarhúzóvel és fordítsd ki a helyéről. De csak ha megvan az új.
És nem tudom folyni fog e az olaj, de a helyedben először leengedném belőle.
Értelek!A láncot le kell vennem a kisfogaskerékről?Csak mert nem találtam sehol egy szétszedhetési pontot a láncon!Illetve ha már lent van a fogaskerék a szimeringet mögötte,mivel gondolom az van mögötte,hogyan veszem ki,hogy ne sérüljön a fészek amiben benne van?
Előre kell tekerni, hogy lazítani tudd, de előtte van egy alátét teljesen a fogaskerék mellett aminek a széle le van hajlitva. Azt vissza kell hajlítani. Amikor rakod össze azt hajlítsd vissza, de ne ott ahol előzőleg volt, nehogy ellágyuljon és eltörjön a dolog.
Köszönöm
Van külömbség.
Nézd meg az oldalsó kivágásokat!
A fejidom is laposabbnak hat ,lehet h azért mert a tank formája is más.
Én is utánna néztem azért mondom.
Ezen a képen nem látszik olyan jól ,de keress...
Én is sokat gondolkozok az endúrózáson, de nem szoktam ilyen hirtelen dönteni.
A szimeringed falát üsd át egy csavarhúzóvel és fordítsd ki a helyéről. De csak ha megvan az új.
És nem tudom folyni fog e az olaj, de a helyedben először leengedném belőle.
De elnézzük, sok volt a zöld motor.
vagy csak nem néztem a tükröm
Mégse jön el szinte soha senki!
Várjá...
Lehet ennek oka van?
Utáltok mi? Rohadékok!
Egerbe se hívtál....
Motorod is van...
értessz is hozzá...
Nem, barátom én má Jedimester vagyok!
Az erő velem van.
Ide azt a tizedest!
Régen hallottam rólad!
Szenvednék ám rendesen!
Jó éjt és Motoros álmokat.
Üdv mindenkinek: Go
Mi va?
Én a tiéddel is elmennék a világ végére.
Vagy vegyek zx12-est?