Szia Zsolti- Manisss. Fekete 6os 2003tol volt. Kibaszott ritka volt, de volt. Ez bizti mert ezzel a bringåval kezdtem, ja! ebben a szinben. Szerintem kuuuuurva nagy ivben keruld el ezt a jårgånyt. Nem tudom milyenek a lehetosegeid. Ha ezt 6 kiloert kp-ban akartad kifizetni akkor inkåbb toljål hozzå meg max 4 kilo hitelt, 1 gurigåert kapsz 6ost vagy 9est de mår az osztott låmpåsat es valoszinu hogy legalåbb 2000-st. Ketto dekkelesen vagyok tul. Mindkettonel 1000 darabra esett a bicajom de a vaz, blokk, villåk sertetlenek maradtak. Kaput lehet veluk dongetni. Ha ezek rendben vannak akkor a tobbi mår csak izles kerdese. 4 kilo hitel 5 evre a lexarabb helyen is 8000- bol megvan havonta. Gondolkodj el szerintem.
Ja, ami lemaradt:
Ha netán elmész és megnézed, akkor ezt a motort teljesen át kell nézni, nem mintha egy jobb állapotút nem kéne, de ezt még jobban. De ha rám hallgatsz, feleslegesen utaznál érte.
Ezt a motort el se mennék megnézni! Hogy lehet ilyen képpel árulni egy motort? Ha a képbőúl indulsz ki sok jóra ne számíts. Ha már át kellett festeni, akkor elég nagyot kaphatott. Szakavatott emberrel menj megnézni.
Kérdésem lenne a következő motor érdekelne engem és mielött megvenném szeretném tudni, hogy mit érdemes rajta megnézni meg hogy szerintetek az ár az elfogadtható e.
Erről a motorrol lenne szó! : http://www.hasznaltauto.hu/2551076_kawasaki_ninja_1999
nem pofázik senki ott ne aggódj.a nyílt nap nem versenyzésre van-aki pedig gyorsabb az ugyis ki fog kerülni alapszabály amugy hogy mindíg az figyel aki hátúlról érkezik./tükör behajtva/
Majd én is ki akarok gurulni vmikor pályára csak attól fosok hogy nem ismerem a pályát az elején nem tudnék menni gyorsan meg hát szokni kell azt is aztán feltartom a többieket (hiába figyelek oda) aztán majd pofázgatnak az meg nem hiányzik!
De pályán teljessen más dönteni mint közuton én ott szoktam tolni meg szerpentinen!
Szép az a gumi :)
normál esetbe a gumi fala satcra a feitől 45fokba van vagy 40! az enyém az iszonyat modon kivan huzva magarul túl nagy rá a gumi! Keresek egy képet talán látni!
Jól néz ki rajta a gumi de nem jó! elől meg ideiglenesen raktam fel eg bridgeston-t pályán mentek vele megvan kéküéve kicsit az oldala de van alatta hely még hát mélyebre buritom utcán mint azt a gumit pályán mert a peremet majnem eléri hától meg a angy csik! haveroms em érti jönn mögöttem mondja a térdedet behuzod a motor fekszik és marad anagy csik! NEm érti senki hogy mért :) de a gumi méret lesz a gondom!
Most előre megveszem az avon vipersportot 120/65-be ujjat, hátra meg veszek vmi bridgestont asszem bt 003-at aztán majd kiderül!
Nekem jobb a hátsó 180-as.
Gyárim 170, de a metzeler m-1-et kiforgatja döntésből kigyorsításkor a motorom.
Nem jó érzés!
Tehát tettem rá 180-as vágott slick-et.
Na azzal brutál lett a dolog!
Az elsővel szívtam, meg kellett emelnem adapterekkel az első sárvédőt, mert nem fért be a versenyguma.
A 180-as simán lenyomom peremig, a 170-et meg úgyszintén.
Ha kell angolt tudok küldeni :)
180-as gumi jó lett? nekem 180 0 gyári de 190 van rajta de soha többet nagyon szar alöl meg a 120/65 helyett 70vn van
hiába döntök nagyott a hátsó gumin ott van 2 centis csik :D:D Tiszta vicc meg égő :) igaz hátul is a 180/55 helyeett 190/50van! (térdem leérne ha nem huznám be :) ) de msot megvan az új ruci ott már nem kell behuzni had kopjona koptató :)
Ha vki meg beszól majd jól lerugdalom :)
Ha netán elmész és megnézed, akkor ezt a motort teljesen át kell nézni, nem mintha egy jobb állapotút nem kéne, de ezt még jobban. De ha rám hallgatsz, feleslegesen utaznál érte.
Ezt a motort el se mennék megnézni! Hogy lehet ilyen képpel árulni egy motort? Ha a képbőúl indulsz ki sok jóra ne számíts. Ha már át kellett festeni, akkor elég nagyot kaphatott. Szakavatott emberrel menj megnézni.
Kérdésem lenne a következő motor érdekelne engem és mielött megvenném szeretném tudni, hogy mit érdemes rajta megnézni meg hogy szerintetek az ár az elfogadtható e.
Erről a motorrol lenne szó! : http://www.hasznaltauto.hu/2551076_kawasaki_ninja_1999
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.:Zsolti
De pályán teljessen más dönteni mint közuton én ott szoktam tolni meg szerpentinen!
Tuti hogy gumi lesz! tavasszal megirom mi a helyzet vele!
Szerintem te túl nagy guminyomással próbálkoztál.
Mennyivel használod?
normál esetbe a gumi fala satcra a feitől 45fokba van vagy 40! az enyém az iszonyat modon kivan huzva magarul túl nagy rá a gumi! Keresek egy képet talán látni!
Jól néz ki rajta a gumi de nem jó! elől meg ideiglenesen raktam fel eg bridgeston-t pályán mentek vele megvan kéküéve kicsit az oldala de van alatta hely még hát mélyebre buritom utcán mint azt a gumit pályán mert a peremet majnem eléri hától meg a angy csik! haveroms em érti jönn mögöttem mondja a térdedet behuzod a motor fekszik és marad anagy csik! NEm érti senki hogy mért :) de a gumi méret lesz a gondom!
Most előre megveszem az avon vipersportot 120/65-be ujjat, hátra meg veszek vmi bridgestont asszem bt 003-at aztán majd kiderül!
Gyárim 170, de a metzeler m-1-et kiforgatja döntésből kigyorsításkor a motorom.
Nem jó érzés!
Tehát tettem rá 180-as vágott slick-et.
Na azzal brutál lett a dolog!
Az elsővel szívtam, meg kellett emelnem adapterekkel az első sárvédőt, mert nem fért be a versenyguma.
A 180-as simán lenyomom peremig, a 170-et meg úgyszintén.
H-ring:
180-as gumi jó lett? nekem 180 0 gyári de 190 van rajta de soha többet nagyon szar alöl meg a 120/65 helyett 70vn van
hiába döntök nagyott a hátsó gumin ott van 2 centis csik :D:D Tiszta vicc meg égő :) igaz hátul is a 180/55 helyeett 190/50van! (térdem leérne ha nem huznám be :) ) de msot megvan az új ruci ott már nem kell behuzni had kopjona koptató :)
Nem tudom kiknek küldtem el, de boldoggá tennének ha a német nyelvűt visszaküldenék.