Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A slickkel hidegen 1.9-el megyek a pályára. Utcaival 2.1-el.
Itt épp nem volt kedvem motorzni.
Bocs tevedtem. 1 gurigåert mår 2003-s is ki van tolva a piacra. Bocs megeccer. A hitelt gondold åt.
Szia Zsolti- Manisss. Fekete 6os 2003tol volt. Kibaszott ritka volt, de volt. Ez bizti mert ezzel a bringåval kezdtem, ja! ebben a szinben. Szerintem kuuuuurva nagy ivben keruld el ezt a jårgånyt. Nem tudom milyenek a lehetosegeid. Ha ezt 6 kiloert kp-ban akartad kifizetni akkor inkåbb toljål hozzå meg max 4 kilo hitelt, 1 gurigåert kapsz 6ost vagy 9est de mår az osztott låmpåsat es valoszinu hogy legalåbb 2000-st. Ketto dekkelesen vagyok tul. Mindkettonel 1000 darabra esett a bicajom de a vaz, blokk, villåk sertetlenek maradtak. Kaput lehet veluk dongetni. Ha ezek rendben vannak akkor a tobbi mår csak izles kerdese. 4 kilo hitel 5 evre a lexarabb helyen is 8000- bol megvan havonta. Gondolkodj el szerintem.
Köszi majd nyáron elnézek a p ringre mert ez van nekem közel! 50km
Ha vki meg beszól majd jól lerugdalom :)
Nem pályán Pont azt mondom, hogy még nem voltam majd akarok
Ja, ami lemaradt:
Ha netán elmész és megnézed, akkor ezt a motort teljesen át kell nézni, nem mintha egy jobb állapotút nem kéne, de ezt még jobban. De ha rám hallgatsz, feleslegesen utaznál érte.
Szeva!

Ezt a motort el se mennék megnézni! Hogy lehet ilyen képpel árulni egy motort? Ha a képbőúl indulsz ki sok jóra ne számíts. Ha már át kellett festeni, akkor elég nagyot kaphatott. Szakavatott emberrel menj megnézni.
Sziasztok!

Kérdésem lenne a következő motor érdekelne engem és mielött megvenném szeretném tudni, hogy mit érdemes rajta megnézni meg hogy szerintetek az ár az elfogadtható e.
Erről a motorrol lenne szó! : http://www.hasznaltauto.hu/2551076_kawasaki_ninja_1999

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.:Zsolti
Erre való a lassú csoport.
2,8-2,9 bar nyomással mész pályán? Ezt ugye nem mondod komolyan?
nem pofázik senki ott ne aggódj.a nyílt nap nem versenyzésre van-aki pedig gyorsabb az ugyis ki fog kerülni alapszabály amugy hogy mindíg az figyel aki hátúlról érkezik./tükör behajtva/
Majd én is ki akarok gurulni vmikor pályára csak attól fosok hogy nem ismerem a pályát az elején nem tudnék menni gyorsan meg hát szokni kell azt is aztán feltartom a többieket (hiába figyelek oda) aztán majd pofázgatnak az meg nem hiányzik!

De pályán teljessen más dönteni mint közuton én ott szoktam tolni meg szerpentinen!
nem hiszem hogy nagy 2.8 vagy 2.9 asszem 2.9nl tuti nem nagyobb ez a kettő de nemtom msot pontossan! mindegy ezeket leszorom róla ugyis!
Lábtartó nem de nagyon közel van a földhöz már! És nincs rajta ilyen kiálló izé, ha az lenne akkor már leérne, de igy nem!

Tuti hogy gumi lesz! tavasszal megirom mi a helyzet vele!
Köszi a képet Go! Megérkezett újfent
Lábtartó leér?
Jó jó! De miért nem döntesz?
Kakucs:
A 180-as széle nekem is jobban be van húzva, tehát nehezebb peremig dönteni, de legalább még mindíg van gumifelület ami tapad.

Szerintem te túl nagy guminyomással próbálkoztál.
Mennyivel használod?
Szép az a gumi :)
normál esetbe a gumi fala satcra a feitől 45fokba van vagy 40! az enyém az iszonyat modon kivan huzva magarul túl nagy rá a gumi! Keresek egy képet talán látni!
Jól néz ki rajta a gumi de nem jó! elől meg ideiglenesen raktam fel eg bridgeston-t pályán mentek vele megvan kéküéve kicsit az oldala de van alatta hely még hát mélyebre buritom utcán mint azt a gumit pályán mert a peremet majnem eléri hától meg a angy csik! haveroms em érti jönn mögöttem mondja a térdedet behuzod a motor fekszik és marad anagy csik! NEm érti senki hogy mért :) de a gumi méret lesz a gondom!
Most előre megveszem az avon vipersportot 120/65-be ujjat, hátra meg veszek vmi bridgestont asszem bt 003-at aztán majd kiderül!
Nekem jobb a hátsó 180-as.
Gyárim 170, de a metzeler m-1-et kiforgatja döntésből kigyorsításkor a motorom.
Nem jó érzés!

Tehát tettem rá 180-as vágott slick-et.
Na azzal brutál lett a dolog!
Az elsővel szívtam, meg kellett emelnem adapterekkel az első sárvédőt, mert nem fért be a versenyguma.

A 180-as simán lenyomom peremig, a 170-et meg úgyszintén.

H-ring:
Ha kell angolt tudok küldeni :)
180-as gumi jó lett? nekem 180 0 gyári de 190 van rajta de soha többet nagyon szar alöl meg a 120/65 helyett 70vn van
hiába döntök nagyott a hátsó gumin ott van 2 centis csik :D:D Tiszta vicc meg égő :) igaz hátul is a 180/55 helyeett 190/50van! (térdem leérne ha nem huznám be :) ) de msot megvan az új ruci ott már nem kell behuzni had kopjona koptató :)
Egyébként nekem németül megvolt, de elvesztettem a gépen.

Nem tudom kiknek küldtem el, de boldoggá tennének ha a német nyelvűt visszaküldenék.