Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

LieBing néztem a moccádat szép nagyon. Én rohadtul örülök ,hogy Ő mellett döntöttem pedig állt mellette egy GSX-R 600;Bandit 600; RSV 1000 Mille faktory. Az utobbira a bácsi azt nomdta,hogy tanuló mocinak nagyon durva lenne ezért ajánlotta az én szívem csücskét ZX6R-remet.És bejött nagyon is.

Üdv: Go
Nekem az előző kilencesnél a hátsó fék nem bírta megfogni,elforgott!
Na végre hazahoztam ma a szerelőtől a mocit. Olyan jót motoroztam utána, hogy ujuj
na itten van e nektek.leovincécske.ovál és kerek.novi csento.
Az a sebbességmérő jeladó.
A burkolat alatt egy négylapfejű anyát vogsz találni. Ennek az anyának a sarkai mozognak a jeladó előtt.
Go:
Én mikor vettem az enyémet néztem azt is, sőt láttam kétszer a kereskedés elött is de soha nem álltam meg megnézni! Szép kis paripa pedig főleg a váza :)
Legeszerübb leszedni, ha szólsz vkinek rálép a hátsó fékre és még berakhatod 1-be is! Nagyo könnyen meglesz így! Váltó meg ennél nagyobb terheket visel el, ez megsem árt neki! Itt amugy is majd a fék fogja meg az egészet!
A jeladó azt hiszem a kilóméteróráé,de ebben már nem vagyok biztos!Légkulcsnak nem kell ellent tartani,amúgy meg a legegyszerűbb,ha egy fát átdugsz a keréken.Akkor felfekszik a lengővillára és a"küllőt " megfogja.Azért fát,hogy megóvd a festést,de még azt is betekerheted ronggyal!Így a láncot terheled,az meg bírja!
Illetve hogyan tartok ellent a lánckerék anyájának lelazításához,mivel a váltót nem szeretném eröltetni miatta,mivel üresben ügyebár elforog
Értem!Kawasaki még nem szervizeltem!Egyébként milyen célt szolgál a kis jeladó?Forgásérzékelés a lánckerékről?
Persze,de sajnos nálunk ők vannak kevesebben! Óra.Több oka is lehet,azt így nem lehet megmondani!
Semmi bonyolultság!Néhány csavar és lent is van a fedél jeladóstól!A lánckerék rögzítő csavarja viszont általában nehezen enged,mert az "ráfele" húzza magát használat közben.Légkulcs vagy cső hosszabbítás megoldja akkor is!Ennyi!
Én amikor vettem a vasat Balatonföldváron a Honda szalonban igazából fogalmam sem volt arról,hogy mi a picsát kellene rajta megnézni de akikkel mentem azok is annyit értettek hozzá mint én az az semmit. Én bíztam abban egy kicsit,hogy nem basznak át és valami szart rámtukmálnak bár megtehették volna de szerencsémre nagyon hangsúlyozom nagyon rendessek voltak és tényleg egy gyönyörű és eddigi tapasztalatom alapján megbízható mocit raktak a seggem alám.Ja és amin csodálkoztam az volt,hogy el mondták azt is hogy a mociban nem tudni mennyi km van mert nem mér a km számláló csak a napi. Azért a Magyarok között is van bazi rendes sztem.
Tényleg azzal mit lehet kezdeni,hogy nem mér?
Ok,igazad van de menyire nehéz művelet a lánckerék burkolatának és a lánckeréknek az eltávolítása?Illetve valami jeladó van a ház külső felének a közepébe süllyesztve,hogyan távolítható el szakszerűen?
Frankóhoz Kawa márkakereskedésben.De ha nem "dínó" méret a szimering vagy a csapágy,akkor bármelyik csapágyboltban!
Ha mást nem látsz indokoltnak,akkor cseréld ki ott azt a szimeringet a lánckeréknél,aztán meglátod a hogyan továbbot!Ha beáll szerencséd van,és olcsón megúsztad,ha nem,akkor ráérsz akkor gondolkodni a többin.Ez első lépésnek egyszerű is és nem is bonyolult.Csak ne menj ajtóstól a házba!
Ha már igy előjöttek a szimering és csapágy problémák,hol tudok hozzájutni frankó minőségű ZX-6 Kawa-hoz való ilyen alkatrészekhez?
Nem említett semmi féle páylaidomot ,de ha megnézem a gyári idomokat a gépen mondhatni azt is,hogy nagyon patent állapotban vannak egy 10 éves mocihoz képest igyhát arra tudok következtetni,hogy lehet pályázás alkalmával lecserélte az idomokat azért ilyen jó állapotúak!
Éppen egy szimering eresztése még önmagában nem biztos,hogy olyan nagy baj!Egy sokkal fiatalabb motornál is előfordulhat!Semmi sem örök!
Se gumifüst,se hidegen pörgetés sem egykerekezés!Néha néha ha rámjön gyorsítok egy-kettő komolyabbat és ennyi!Idővel lehet picivel többet mondjuk kipróbálom magamat pályán,lehet mondjuk papásan megyek majd de nekem az is tuti lesz.
Az nincs túl "fent"!Ők még elég sokat motorozhatnak/időjárás/.A németekre nem jellemző az óra tekergetése,főként a magánszemélyekre nem.Lehet annyi az a 39 ekm.,de könnyen megeshet,hogy annak a nagy részét pályán,versenykörülmények között kapta.Volt hozzá a tulajnak pályaidomja?Ők általában megmondják az igazat,más ott a mentalitás!
Én tuti nem fogom gyilkolászni és mindent megpróbálok neki megadni,hogy frankó és megbízható moci legyen!
Köszönöm a jókivánságod Zdobrotka!
Ez tuti!
Annyit mondok, ez legyen a legnagyobb baja.
Soha ne legyen vele nagyobb gond.
Őszintén szólva minden használtmotor-autó vétel zsákbamacska!Nem lehet belelátni illetve tudni mit műveltek vele a multba mondhat bárki-bármit