LieBing néztem a moccádat szép nagyon. Én rohadtul örülök ,hogy Ő mellett döntöttem pedig állt mellette egy GSX-R 600;Bandit 600; RSV 1000 Mille faktory. Az utobbira a bácsi azt nomdta,hogy tanuló mocinak nagyon durva lenne ezért ajánlotta az én szívem csücskét ZX6R-remet.És bejött nagyon is.
Go:
Én mikor vettem az enyémet néztem azt is, sőt láttam kétszer a kereskedés elött is de soha nem álltam meg megnézni! Szép kis paripa pedig főleg a váza :)
Legeszerübb leszedni, ha szólsz vkinek rálép a hátsó fékre és még berakhatod 1-be is! Nagyo könnyen meglesz így! Váltó meg ennél nagyobb terheket visel el, ez megsem árt neki! Itt amugy is majd a fék fogja meg az egészet!
A jeladó azt hiszem a kilóméteróráé,de ebben már nem vagyok biztos!Légkulcsnak nem kell ellent tartani,amúgy meg a legegyszerűbb,ha egy fát átdugsz a keréken.Akkor felfekszik a lengővillára és a"küllőt " megfogja.Azért fát,hogy megóvd a festést,de még azt is betekerheted ronggyal!Így a láncot terheled,az meg bírja!
Semmi bonyolultság!Néhány csavar és lent is van a fedél jeladóstól!A lánckerék rögzítő csavarja viszont általában nehezen enged,mert az "ráfele" húzza magát használat közben.Légkulcs vagy cső hosszabbítás megoldja akkor is!Ennyi!
Én amikor vettem a vasat Balatonföldváron a Honda szalonban igazából fogalmam sem volt arról,hogy mi a picsát kellene rajta megnézni de akikkel mentem azok is annyit értettek hozzá mint én az az semmit. Én bíztam abban egy kicsit,hogy nem basznak át és valami szart rámtukmálnak bár megtehették volna de szerencsémre nagyon hangsúlyozom nagyon rendessek voltak és tényleg egy gyönyörű és eddigi tapasztalatom alapján megbízható mocit raktak a seggem alám.Ja és amin csodálkoztam az volt,hogy el mondták azt is hogy a mociban nem tudni mennyi km van mert nem mér a km számláló csak a napi. Azért a Magyarok között is van bazi rendes sztem.
Tényleg azzal mit lehet kezdeni,hogy nem mér?
Ok,igazad van de menyire nehéz művelet a lánckerék burkolatának és a lánckeréknek az eltávolítása?Illetve valami jeladó van a ház külső felének a közepébe süllyesztve,hogyan távolítható el szakszerűen?
Ha mást nem látsz indokoltnak,akkor cseréld ki ott azt a szimeringet a lánckeréknél,aztán meglátod a hogyan továbbot!Ha beáll szerencséd van,és olcsón megúsztad,ha nem,akkor ráérsz akkor gondolkodni a többin.Ez első lépésnek egyszerű is és nem is bonyolult.Csak ne menj ajtóstól a házba!
Nem említett semmi féle páylaidomot ,de ha megnézem a gyári idomokat a gépen mondhatni azt is,hogy nagyon patent állapotban vannak egy 10 éves mocihoz képest igyhát arra tudok következtetni,hogy lehet pályázás alkalmával lecserélte az idomokat azért ilyen jó állapotúak!
Se gumifüst,se hidegen pörgetés sem egykerekezés!Néha néha ha rámjön gyorsítok egy-kettő komolyabbat és ennyi!Idővel lehet picivel többet mondjuk kipróbálom magamat pályán,lehet mondjuk papásan megyek majd de nekem az is tuti lesz.
Az nincs túl "fent"!Ők még elég sokat motorozhatnak/időjárás/.A németekre nem jellemző az óra tekergetése,főként a magánszemélyekre nem.Lehet annyi az a 39 ekm.,de könnyen megeshet,hogy annak a nagy részét pályán,versenykörülmények között kapta.Volt hozzá a tulajnak pályaidomja?Ők általában megmondják az igazat,más ott a mentalitás!
Üdv: Go