Nekem a mai nap 2X kezdődött el. Egyszer 7-kor felkeltem az ágyból (ez uncsi), másodszor meg zavartan néztem körbe a Hring ambulanciáján (hol vagyok és ki vagyok?). Aztán elkezdett visszajönni minden. Kezdve a tegnapi szabadedzéssel. Aztán Janival guminyomást állítunk. Mondom neki 2 kört adok gumimelegítésre (volt gumimelegítőm csak a nagy hidegtől fostam), utána 2 éles aztán pihi. Kimegyek boxból 1-2-3 nagyfék, 1-es kanyarban elfordultam 2-3-4 megcibáltam, kicsit bővebbre vettem a féktávot majd a híd után fogta magát és elment az eleje. A motor még függőlegesen állt! A féket visszaengedtem a motor meg elugrott jobbra (hova máshova?). Ki a fűre olyan 120-150 között és már láttam, hogy itt nincs mit tenni. Besatuztam és eldobtam a gépet. Innentől áramszünet az ambulanciáig. Nagyon érdekes élmény volt ahogy percről percre jöttek elő az emlékek. Elsőre olyan szerdára tettem az időt. Jött a mentő bevittek a balesetibe. Kulcscsonttörés. Azt mondták ha akarom megműtik de nem nagyon ment el. Nem akartam. Közben még okádtam pár deci epét.
Ezek után visszamentem a ringre, hogy ne aggódjanak a többiek.
Sikerült megnéznem a videót az esésről. Nagyon durva. Első kerék füstölt, motor jobbra el aztán páff. Vagy 60m pattogtunk a fűbe. A végén rongybaba effekt bejátszott. A motor épp csak elkerült. Volt nagy futkosás.Kb. ennyi.
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat.
nem csak attól függ a kényelem h mennyire kell előredőlni...a kormány ülés lábtartó 3szög helyzete a döntő:D ha a három egymáshoz jó lehet akármilyen hasalós
Nem igazán. Unalmas itt a nagy alföldön, nem tudsz mást csak nyelezni mint a hülye. Meg azt is meguntam már hogy az év nagy részében ki sem tudok jönni vele. Beáll az ősz és húzogathatom a répám a garázsban a szép motoromra. Nyáron meg elég sokat jártam ki horgászni is, nem lenne rossz ha nem kéne biciklivel tekerni hanem motorra fel oszt gooo.
Igazából bazi sok mindenben különbözik pl: sokkal könnyebb a kanyarba betenni szinte magától dől egy kisebb testsúly áthelyezés és már fekszik is. Jobb a féke jobban adagolható,kényelmesebb az ülése és az utasülése asszony mondta , Könnyebb kb 30 kg-mal, sokkal pörgősebb alulról jobban tól sztem én így érzem ,sportosabb jóval inkább hasalós a 04-es mint a 01-esem volt. Összefoglalva brutálabb sztem én jobban szeretem .
Félek feltenni a kérdést de nagyon rotty lett a 10-es.
Ezek után visszamentem a ringre, hogy ne aggódjanak a többiek.
Sikerült megnéznem a videót az esésről. Nagyon durva. Első kerék füstölt, motor jobbra el aztán páff. Vagy 60m pattogtunk a fűbe. A végén rongybaba effekt bejátszott. A motor épp csak elkerült. Volt nagy futkosás.Kb. ennyi.
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat.
Amúgy kérdezni akartam hogy mennyiben más a 2004es Ninja mint a 2002es? Sztem te ebben a témában kompetens vagy
Részvétem
www.origo.hu/itthon/20101002-b...