én is a szintert ajánlamnám erre a felületre..a hő miatt...nem drága,ellenben teljsesen szopás...fossá kell szedni..kuplungoldaliból simerring csapágyak olajablak kivételével kell számolni ami nem annyira mókás....szóval lehet jobban jársz a dekni festéssel de hogy jo nem lesz az biztos....és nem Pepppe miatt...egész egyszerűen ezeket nem lehet festeni ...porfesteni igen...azaz szinterezés..és olyan szinek vannak beszarsz..amt Freon mond az a jó cím.
de mi a kérdés?ha az hogy hogyan kell kivenni a generátor állórészt,akkor :igen,azzala 4 db csavarral amit ott látsz és a tömités alól emeld ki a kábelezést is...igy egyben vedd ki..ezesetben nem árt tömitést cserélni mert összeszerelés után valszeg szivárogni fog..és ne hivogassá vasárnap...
Hola Senior! Bocs, hogy még nem válaszoltam az üzenetedre, de a dekni festés nem biztos, hogy olyan jó lesz...... megadom a szinteres ember számát, címét, mert a fehérrel nem lesz gond. Nálam a piros lakk az ezüst szinter felett elkezdett halványodni, ezért olyan fakó... a hővel nem árt számolni, csak a blokk oldala.... peace :)
a kuplungnálnál csak 2 csavarban van ,de nyoatékrakell visszahuzni a csavarokat..9.8 nm!és ha lehet cserélj tömitést...de elegendő csak akkorha megsérül...viszont akkor muszály..
sztem megvan a gond mitől rázhat az eleje