Szeva Dáriusz nekem azt írta ,hogy 15. én feladta az illető a cuccokat most már csak várnunk kell . Nyugodj meg én is várom tisztára olyan érzésem van mintha karácsony vagy szülinapom lenne be vagyok zsongva .
Remélem később jön meg a cucc mint,hogy kész lesz a motorom szar lenne nézni a cuccokat motor hiányában .
Nekem 32000 van és működik. Bár csörög zörög mint egy kawa.
Állapot alapján vedd ne a számláló alapján . Ha gondját viselik az ezrest nehéz széthajtani.
No hát akkor a mai pályanapról pár szóban. Szokásomhoz híven a lassú licencesbe reggeltem ám erre ismét jó okom volt. Fél órával a regisztráció zárásra előtt még 30-nál is több szabad hely volt míg a gyorsban csak 8. Szóval akkor jó ötletnek tűnt. Kint a pályán fokozódott a jókedvem hiszen a kasszánál láttam, hogy még rengeteg matrica van a hölgynél. Viszont rengeteg utcai motoros állt a bejáratnál arra várva, hogy lesz-e szabad helyük. Bíztam benne,hogy nem engedik be őket közénk. Hát de. (Nem 100% de a Hayabusa, er6, Z750 nem éppen licences csoportba való gép). Szóval az első kimenetelnél láttam, hogy sokan vagyunk. Akkor még bizakodtam. Mentem 4 kört bemelegítésnek 2:03.9. A cél vége fel volt szórva de azért el lehetett férni. A második menet előtt a Bérczi Jani unszolására megfordítattam a gumit, hogy egyenletesen kopjon.
A 2-ik menetben már feladtam a javítás lehetőségét. Rengetegen voltunk fent és persze többen is vonatoztak de legalább gyakorolhattam az előzést. Igyekeztem nem elkenődni. 2:03.0.
Aztán jött a 3-ik menet. A Nap lemenőben a levegő hűl. Mentünk két kört majd egy ember beleállt a lejtő végén a falba. Piros zászló, mentő. Na mondom mára ennyi volt. Azért csak odaálltam a boxutcához. Rájöttem, hogy ez még kapóra is jöhet. Mert végre egyszerre megy fel mindenki.
Ki is lőttem mint a barom. Mondom 2 üres kör kell. Egyet végül is kaptam de a lejtős féktávot elrontottam és kisodródtam. Aztán jött A KÖR.
Túlzás lenne azt álltani, hogy tökéletesre sikeredett sőt. A cél vége jó volt. 2-es kanyar szintúgy. Mansell előtt üreset rúgtam és 223 helyett csak 213-ra gyorsultam fel (GPS szerint ugyebár). Mondom ez még belefér és próbáltam a Mansellt minél lendületesebben venni. Sikerült is. Uszoda jó, sikán jó. De akkor már látom is a két motorost magam előtt. A sikán utáni bal jobb között mindketten megelőztünk egy Z750-est aki szerencsére lehúzódott. De már nem mentem úgy mint tudnék. A gyors balosba körbemotoroztam a gyorsabbikat (szerencsére jó szűken vette). Lejtőn leforgattam a 3-ast majd egy kicsit bővebbre vettem a féktávot, hogy ne szélesedjek le. Siker. -2 jó lett majd jött a legérdekesebb rész. A célrará előtt jól meghúztam a gázt fel három majd levágtam lapra. És leért a lábtartóm meg a lábfejem. Én alapjába véve befordítom a lábfejem szóval nem történt még ilyen. Szerencsére nem szartam be nagyon de egy pillanatra visszaemeltem a motort. Ránéztem az órára látom 118 na jó mondom ezt még befejezem aztán ennyi volt. És így is tettem. 2:00.984.
Ezért vagyok különösen elégedett mert nem úgy jöttem le, hogy na most aztán minden jó volt és még is meg lett a 2:00. Mindenki gratulált szóval fasza volt.
Remélem később jön meg a cucc mint,hogy kész lesz a motorom szar lenne nézni a cuccokat motor hiányában .
jönnek.
Holnap délelött nincs kedved gurulni egyet. 2 ig ráérek
full gyári elvileg!
msn-ed van vegyél fel aztán megmutatom! Meg mondhatsz valami érdekeset is róluk!
Most go melózni!
Sziasztok!
Állapot alapján vedd ne a számláló alapján . Ha gondját viselik az ezrest nehéz széthajtani.
52.000km sok egy 10-be? 04-es!
A 2-ik menetben már feladtam a javítás lehetőségét. Rengetegen voltunk fent és persze többen is vonatoztak de legalább gyakorolhattam az előzést. Igyekeztem nem elkenődni. 2:03.0.
Aztán jött a 3-ik menet. A Nap lemenőben a levegő hűl. Mentünk két kört majd egy ember beleállt a lejtő végén a falba. Piros zászló, mentő. Na mondom mára ennyi volt. Azért csak odaálltam a boxutcához. Rájöttem, hogy ez még kapóra is jöhet. Mert végre egyszerre megy fel mindenki.
Ki is lőttem mint a barom. Mondom 2 üres kör kell. Egyet végül is kaptam de a lejtős féktávot elrontottam és kisodródtam. Aztán jött A KÖR.
Túlzás lenne azt álltani, hogy tökéletesre sikeredett sőt. A cél vége jó volt. 2-es kanyar szintúgy. Mansell előtt üreset rúgtam és 223 helyett csak 213-ra gyorsultam fel (GPS szerint ugyebár). Mondom ez még belefér és próbáltam a Mansellt minél lendületesebben venni. Sikerült is. Uszoda jó, sikán jó. De akkor már látom is a két motorost magam előtt. A sikán utáni bal jobb között mindketten megelőztünk egy Z750-est aki szerencsére lehúzódott. De már nem mentem úgy mint tudnék. A gyors balosba körbemotoroztam a gyorsabbikat (szerencsére jó szűken vette). Lejtőn leforgattam a 3-ast majd egy kicsit bővebbre vettem a féktávot, hogy ne szélesedjek le. Siker. -2 jó lett majd jött a legérdekesebb rész. A célrará előtt jól meghúztam a gázt fel három majd levágtam lapra. És leért a lábtartóm meg a lábfejem. Én alapjába véve befordítom a lábfejem szóval nem történt még ilyen. Szerencsére nem szartam be nagyon de egy pillanatra visszaemeltem a motort. Ránéztem az órára látom 118 na jó mondom ezt még befejezem aztán ennyi volt. És így is tettem. 2:00.984.
Ezért vagyok különösen elégedett mert nem úgy jöttem le, hogy na most aztán minden jó volt és még is meg lett a 2:00. Mindenki gratulált szóval fasza volt.