tehát ha nemis tunád centiroztatni akkorse hagynád rajta?
Nekem az erdeti dob lett átalakitva, még az elözö tulaj levágott belöle 20cm.-t és a belsejével is csinált valamit.nekem ora szerint 280 volt eddig,
Nekem pl nincs is súly hátsó keréken és én nem érzem 2kiló felett hogy ütne. Te nem lehet az,hogy az asszony üt mikor gyorsan mész aztán azt hiszed a kerék az hmmmm .
a légszűrő kb olyan 15 rongy, de szerintem gyári dobbal meg állítás nélkül nem sok értelme van, a centírozást meg megcsinálja egy gumis kérdezd meg ki ismer jó gumist és annyi.. ( én nem hagynám rajt aa súlyokat, főleg ha üt )
kb milyen ára van egy joféle légszürönek? ha lecseréltem a gumikat és a régi súlyok rajtamaradtak az baj? mert nemtudok senkit aki centiroznagy 200 felett érzem hogy mintha ütne, de nem ütne alacson sebességen is
a 4 térképes beállítás tudtommal az amikor minden hengerre külön írnak egy beállítást, hogy tökéletes legyen a levegő-benzin keverék aránya. ( ez drága játék) asszem k&n papirgenyója van a 292-es srácnak, és AGO csinálta a motort.
súlyos lóerőket buksz azon ha el van kopva a fogaskerék,lánc. nyomnék egy légszűrő tisztítást meg elvinném 4 térképes beállításra
haver megcsinálta, azóta óra szerint 292
,de nincs az 20 centi max 10.
a centirt meg bízd egy jó gumisra.