soha nem raktam fel azt,mert a gumisnál derült ki hogy szakadozik a kigyorsításon.Briantól vettem a verseny napján amit feltettem.személyesen pedig már találkoztunk idén is,igy hát a netharcos nem én vagyok vala.tartozásaimat pedig mindíg rendezem-örülnék ha más is így tenne felém.
Ám mintha szándékosan kötekednél Zoltán
Cifrázd csak nyugodtan. Mivel a két szememmel láttam, hogy te azt a gumit feltetted a versenyre azért olyan rossz nem lehetett. Láttam az örömöt a szemeidben mikor megláttad és boldogan vitted el.
Beszélj és írkálj kis netharcos. Azt tudsz.
Bár nem az erőségem a motorozás de ha a tartozásaidat tudnád úgy elintézni mint ahogyan én motorozok, akkor nem haragudna rád senki.
A többit meg majd személyesen Joe.
finom és félénk=normálisan beszélgettünk kb a semmiről tartanom kellett volna valamitől akkor is odamegyek,de ezt nem tudhattam amig oda nem mentem.nem Jimmy Tudelszky voltam hanem valós személy.És én forgatom ki a szavakat...mondom hogy parttalan a vita.LFP témát lassacskán egy éve lezártuk..legalábbs így gondoltam,sőt magad is megjegyezted ezt,de folyton megtalálsz itt ott-örülök hogy foglalkoztatlak,bár azt mondtad szóra sem méltatsz...mindegy mit irok ugyis reagálni fogsz rá,élvezd hát ki az utolsó szó jogát ujfent olyan jól motoroznál mint a beszélőkéd....kapudon meg remélem által tudok hagyintani két pontosan olyan gumit amit adtál..vagy uj papíros gumi volt vigyek olyat?áááá,,olyat viszek amilyen volt-amilyenért mondjuk Brian még pénzt sem merne kérni.De mivel valóban jó szándékkal adtad-ezért inkább nem cifrázom tovább.
Nekem nem kell, hogy a pártomon álljon bárki is. Pontosan tudtad ha oda jössz hozzám és jófiúsan visszafogott és illedelmesen jólnevelt leszel akkor nem foglak össze vissza verni, mert édibébi srác vagyok. Viszont én pontosan tudtam, hogy te majd ezt kihasznáva ismét hőstettként fogod elmesélni milyen kemény és szókimondó voltál.Voltál te akkor minden, csak kemény nem. Bár már régen hallottam vissza hőstett mesédet nem reagáltam rá mert mint azt akkor a szemedbe is mondtam egy szókiforgató sumák szar alaknak tartalak. Te viszont egy rossz szót sem mondtál csak hát idézzelek téged: "ez a te véleményed Lucky". Ezt a mondatot igen sokszor hallottam ott tőled. Randa szókimondó férfias beszólást egyet sem. Pontosabb leszek finoman sem voltál szókimondó. Legyél itt és most is olyan finom és félénk mint akkor.
érdekes lehet kurva nagy hülyeséget mondok,de le kellene mérni a töltést,fordulaton..lehet bekrepált a feszszabályzó és a nagy fordulatú motorféknél akkorát tölt hogy megindul a védelem és ezért bassza ki a biztit..persze lehet hogy ez nagy hülyeség,de én erre gondolok.
nem látom szükségesnek bizonygatni,hogy kivel mit beszéltem,ha neked visszamondtak bármit is ,tehát beszéltek veled,az valszeg azt jelenti ,hogy ott és akkor előtted a Te pártodat fogták.De hát sejtettem ,hogy ha odamegyek -amiben igencsak kételkedtél- ,akkor utána másba kötsz bele.Ez már igy volt és lesz is,ugyhogy véleményem szerint a parttalan vitát mellőzni kellene,mert totál értelmetlen.
Igen van, rosszindulat van bőven, el vagy vele látva rendesen. Gondolhatnám is, hogy eszerint élsz ha nem hallanám vissza milyen bátor gyerek voltál. Ha ezt meséled másoknak annak nincsen súlya. Bár nem nagyon tudok olyan dolgot mondani ahol volt súlya a szavadnak.
Ezt is megbeszéltük.
Nem akarom neked osztani a dolgot, me hülye vagyok hozzá, hozzád képest, de szerintem a te legnagyobb bajod, hogy egyfolytában a MILYEN IDŐ? MILYEN IDŐ? MILYLEN IDŐ-be kapaszkodsz.
Joe-nak abban van igaza, hogy szedd le az időmérődet, én meg hozzáteszem, hogy ha megpróbálod élvezni a dolgot, nem fogsz görcsölni, és jobban tudsz koncentrálni. Élvezd és koncentrálj. Idő nem számít.
Én például azt mondtam, ha idén 2:15-alá megyek, már elégedett leszek. Ez meg is volt, de mégsem vagyok elégedett.
Probléma: féktávon visszaváltásnál mikor ráengedem a kuplungot kiolvad a biztosítékom, és ugye leáll a motor. Utcán ugye ez nem fordult még elő mivel ott nem váltogatok olyan keménye vissza. Amire még rájöttem hogy csak akkor áll le ha másodikba rakom vissza. Pl ma hring cél végén fék vissza 5-4-3-2 és seképsehang. Kigyorson semmi, akárhogycibálom neki megyen szépen. Amúgy nem a lámpák biztije hanem az aksi meletti 30A-es.
Szóval kipergettem ma 13 papírt aztán mentem 7 kört.
Hát ha egyszer szánalmas mód erölködök akkor mit írjak? Van aki templomot építene magának amiért 2:10-et ment de én nem ilyen vagyok. Tavaly év végén mentem 2:05.15-öt. Idén volt már 5-6 pályanapom és ugyan ott vagyok. Nagyon nincs minek örülni. ZX kupára persze megyek.
azt nem értem miért kezded mindíg ilyen negatívan ezeket a beszámolókat:-szánalmas;erőlködés;nem szeretel pályamotorozni?iszol maga rendesen Tibor?11.-e?
Téma mindig lesz,mert rosszindulat mindíg van..Tudod:úgy bánj,ahogy szeretnéd hogy.....és gondolhatsz bármit,eszerint vagyok.Szóval, ha úgy érzed mindenképp hozzám kell szólnod,akkor gondolj arra :te sem szeretnéd ezt fordítva---ezt is megbeszéltük.Legyen súlya a szavadnak.
Én elmondtam ott a szemdbe is azt amit a neten véleményként mondtam rólad. Te ezt nem tetted meg így valóban nem volt félnivalód. Ezzel ellentétben két helyről is hallottam vissza, hogy te ott mennyire megmondtad a magadét nekem. Nem mondtál te ott nekem semmit. Igen tisztelettudó rendes gyerek formádat vetted elő. Ellenben nem vagyok a postásod és ha valaki elvitt valahonnan gumit, akkor annak szóljál nyugodtan te magad. Az általad tőlem elvitt gumit pedig használd nyugodtan továbbra is egészségben. A téma akkor van lerágva amikor nem hallok vissza az én káromra elhintett hőstetteidet.
No túl vagyok egy újabb ddt-féle szánalmas pályanapont ami javarészt mindenféle erölködéssel és kísérletezgetéssel telt.
Janiék hoztak cumót a moichoz. 1-ső menet 2 kör után lejöttem nyomást ellenőrizni de már ekkor éreztem, hogy a jobb kezem készen van. 2 kör után. Na visszamentem még 3-ra de úgy bedurrant a jobb alkarom, hogy elég is volt. 2:07.4. A cél végén próbáltam visszarakni 2-be és meglepő mód nem pattogott el a moci. 2-es kanyarban párszor besolkaltam de semmi extra. Nagyon kevesen voltunk. Max. 30-an. A gyors licences fullon volt. Dávid szaladt egy 1:58.6-ot egy olyan spéci gumival aminek a különlegessége abban állt, hogy 3 kör alatt fossá kopott. Azért ment vele még 2-őt de nem sok haszna volt. Szerencsére az Árpi adott neki egy másik gumit amivel jött is a az 57 eleje.
A 2-ik menetben szerintem megint csak 5 kört mentem kicsit jobbnak éreztem de semmi. 2:07.9.
A 3-ik menetre tökre jó állapotba kerültem. Nemtom miért. Talán be kéne melegítenem az első menet előtt.
Na megpróbáltam rátenni egy lapáttal aminek a végeredménye 2db 05-ös kör lett egymás után. Ennyi. A 6680-as Dunlop meg sem érezte ezt a 17 kört. A motor fasza volt bár a fékem egy hangyányit felpuhult.
Próbáltam 2-ben is venni a célrarát de nem jött be. Viszont a cél végi féktávom javult egy kicsit. Nemtom. Még majd próbálkozom.
Megint egy kérdéssel fordulok hozzátok.
A tegnapi tipp tökéletes volt és már megy a motor!
Előbb mentem vele egy kört, de nem pörög ki, műszerfal nincs rajta, de tippre olyan 5000-6000 körül megtorpan. Üresbe se pörög ki.
A vázcsere előtt volt benne Dynojet+ sportdob.
Most minden a gyári.
ötlet?
szép napot!
én is én is...ha esetleg valaki keres Yamaha r1 -et..2004 .05.hó. 1 gazdás..uj 0 km -es gumikkal ,láncszettel,k&n,sportdob,makulátlan ,de valóban olyan állapotban,ezüst,karcmentes,törzskönyves friss műszakis,-pályán garantáltan egy m-t nem ment.sok kis extrával,Sárkány Dezső által szervizelve..1.1Mft.
Ám mintha szándékosan kötekednél Zoltán
Beszélj és írkálj kis netharcos. Azt tudsz.
Bár nem az erőségem a motorozás de ha a tartozásaidat tudnád úgy elintézni mint ahogyan én motorozok, akkor nem haragudna rád senki.
A többit meg majd személyesen Joe.
Ezt is megbeszéltük.
Nem akarom neked osztani a dolgot, me hülye vagyok hozzá, hozzád képest, de szerintem a te legnagyobb bajod, hogy egyfolytában a MILYEN IDŐ? MILYEN IDŐ? MILYLEN IDŐ-be kapaszkodsz.
Joe-nak abban van igaza, hogy szedd le az időmérődet, én meg hozzáteszem, hogy ha megpróbálod élvezni a dolgot, nem fogsz görcsölni, és jobban tudsz koncentrálni. Élvezd és koncentrálj. Idő nem számít.
Én például azt mondtam, ha idén 2:15-alá megyek, már elégedett leszek. Ez meg is volt, de mégsem vagyok elégedett.
Probléma: féktávon visszaváltásnál mikor ráengedem a kuplungot kiolvad a biztosítékom, és ugye leáll a motor. Utcán ugye ez nem fordult még elő mivel ott nem váltogatok olyan keménye vissza. Amire még rájöttem hogy csak akkor áll le ha másodikba rakom vissza. Pl ma hring cél végén fék vissza 5-4-3-2 és seképsehang. Kigyorson semmi, akárhogycibálom neki megyen szépen. Amúgy nem a lámpák biztije hanem az aksi meletti 30A-es.
Szóval kipergettem ma 13 papírt aztán mentem 7 kört.
Ölet, javaslat, jótanács, egyéb?
Janiék hoztak cumót a moichoz. 1-ső menet 2 kör után lejöttem nyomást ellenőrizni de már ekkor éreztem, hogy a jobb kezem készen van. 2 kör után. Na visszamentem még 3-ra de úgy bedurrant a jobb alkarom, hogy elég is volt. 2:07.4. A cél végén próbáltam visszarakni 2-be és meglepő mód nem pattogott el a moci. 2-es kanyarban párszor besolkaltam de semmi extra. Nagyon kevesen voltunk. Max. 30-an. A gyors licences fullon volt. Dávid szaladt egy 1:58.6-ot egy olyan spéci gumival aminek a különlegessége abban állt, hogy 3 kör alatt fossá kopott. Azért ment vele még 2-őt de nem sok haszna volt. Szerencsére az Árpi adott neki egy másik gumit amivel jött is a az 57 eleje.
A 2-ik menetben szerintem megint csak 5 kört mentem kicsit jobbnak éreztem de semmi. 2:07.9.
A 3-ik menetre tökre jó állapotba kerültem. Nemtom miért. Talán be kéne melegítenem az első menet előtt.
Na megpróbáltam rátenni egy lapáttal aminek a végeredménye 2db 05-ös kör lett egymás után. Ennyi. A 6680-as Dunlop meg sem érezte ezt a 17 kört. A motor fasza volt bár a fékem egy hangyányit felpuhult.
Próbáltam 2-ben is venni a célrarát de nem jött be. Viszont a cél végi féktávom javult egy kicsit. Nemtom. Még majd próbálkozom.
A gázkart tudod a torpanás után is húzni vagy az is megáll?
U.i.: van egy eladó Micron dobom 636-ra, ha érdekel szólj!
link
Megint egy kérdéssel fordulok hozzátok.
A tegnapi tipp tökéletes volt és már megy a motor!
Előbb mentem vele egy kört, de nem pörög ki, műszerfal nincs rajta, de tippre olyan 5000-6000 körül megtorpan. Üresbe se pörög ki.
A vázcsere előtt volt benne Dynojet+ sportdob.
Most minden a gyári.
ötlet?
szép napot!