Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell 1000-es csak oloyan legyen mint amikor vettem. 3 ba gázra emelte az elejét. most nem Ezért érdeklödök
kizárólag erre a típusra csinálták a dobot ez egy No Name dob. Van az adatlapomon kép nézd meg.
, fasza lenne párhónapos 600-as használat után jól érezné magát tuti .
mijen dobot raktál fel?
vegyél ezrest.
Én így érezem mikor a gyári cucc volt benne (légszűrő,dob) most, hogy lecseréltem K&N-re a szűrőt és kapott egy sport dobot mintha nem is az a motor lenne valahogy jobban megy én így érzem holott lánc szettet is cseréltem már.
Gyengének érzem nagyon, 14 volt elöl és most a szetbe 15 ös volt
az lehet h a végsebességéböl veszit mert amiota ez fent van azóta nem járt 270 közelében sem. 240 töl már alig csinál valamit, ó
Gyári sztem amúgy fogalmam sincs ehhez a típushoz rendeltem és a gyári áttételt.Nincs vele bajom,hogy nem gyorsul a kicsike .
tedd rá a gyári nagyságúakat , hacsak nem érzed a gépet gyengének vagy nyomni akarod a pályát....
még mindig itt tartasz?
neked mekkora fogaskerék van elöl? Mrgo636
Ja mer áruló.......................................de szeressük , .
még egy ember aki szerint fasz a Pirelli
de az adatlap nagy Úr
cbr 600
Szted? 04 636!
mit mond kicsoda rola636
Mrgo 636 mien mocid van ?
majd jön magától
mind1 melyiket veszed túl szarul egyikkel se játsz , de szerintem - Pirelli
Nem baj úgy sem újat veszek hanem 80-90%-osat szeretnék és nem javítottat lehetőleg.
Skacok, krézidzsót hogy lehet elérni?
+1 aki ezt mondja
Nekem eléggé bevált a Michelin mégpedig azért amit freon is leírt nagyon hamar bemelegszik hidegben is esőben is megállja hajét az általam említett gumikkal ellentétben. Én elöl 2 bar hatul 2.5 bar nyomást használok és semmi bajom nem volt a gumival pedig sajnos az utcán elég agresszív féktávokat veszek kanyarok előtt még 2 személlyel is és nem tudok leszokni róla egyszer pedig rá fogok erre cseszni. Na de mindegy nem ez a téma szóval akkor jó a Pirelli vagy nem.