Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ettől még lehet levegős.
faszt szenvedsz vele ennyit...
vidd el egy jó szerelőhöz
Hidd L Joe, elment rá 2dl a horror drága olajból.....
Távolabbi, közelebbi(itt nem akart jönni az olaj), ezért föl a munkahengerhez(itt is csak 5-jére jött ki 1 kevés olaj, majd utána azért már +indult, folytatásként ismét távolabbi, közelebbi munkahenger.... Miuttán hazajöttM biztos ami biztos alapon még1x az egészet !
Ki1Nlítő 3/4 ig volt végig.....
* A dugattyúkat + nM mRtM kiugrasztani a nyergekből, me' az se Tom, hogy - hogy tenném vissza, ha 1általán sikerülne....
lehet le kéne rendesen légteleniteni..mert megszorult fenn a levegő.
Igen arra én is rájöttem, + arra is, hogy a másik oldalra is érdMS bepakolni a betéteket(lényeg, hogy vmi akadály l1N nekik), úgyhogy most a dugattyúk 2-3x + vannak járatva & mind-N alkalommal féksprayvel tükörsimára tisztítva.....
1Nlőre nem volt módom a Q eső miatt "kiMátrázni" a féket, közbe fémfékcső itt is + RBF600 olaj is belekerült, de az a beton határozott fékem amiben +bíznék, azt nem tudom Lmondani róla...
Úgyhogy nyitott még a probléma, 2oldalú, ezt szeretném 1oldalúvá tenni, hogy fölösleges pénzkidobásom 1ik oldalon se l1N !
Elég valószínú, hogy új pumpa kell, de ha mégse, & a nyergekkel van a gond ?
Épp ezért kérdezném, hogy a nyergeknél fellevegősödhet a rendszer ? vagy csak "odafönn" ? Úgyhogy tílleg jó lenne kizárni az 1iket tLjSN, rááldoznék 1 20ast 1 szRNcsés pumpavásárlásra, osz' fejeződbe má' be ez az egész Q Sziccsuéjsön !
Még mindig nincs javulás fékügyben? Mind a 4 dugattyú szerintem csak a vadiúj féknyergen jön ki egyszerre. Ha relatív kicsit nehezebben jön ki a negyedik, de kijön, az nem gáz. Ha az ujjaddal visszafogod a könnyebben járókat és úgy kijön a negyedik, az nem gond. Az gond, ha ki van támasztva a három jó, és úgy is alig jön ki a negyedik, illetve alig tudod visszatolni kézzel.
helloka

Eredmény: 0
Remélem, mert nagyon bosszantó!
Ma az összes csatlakozót szétszedem és újra összedugom.
csáá!
mivan buzik?janou?valami eredmény?
nézz át minden csatit,minden biztosítékot.ez valami nagyon egyszerű probléma lesz
Műszerfal fel van téve, igaz nem mutat semmi, mert be van törve, csak a kis lámpák működnek, az olajnyomás érzékelő miatt van fent.
Nem értem mi leget a gond. Mert vissza visszazárja indításkor, viszont ki azt istenért se nyitná ki.
nem tudok belépni a nickemmel igy ezt használom..lehet fel kéne rakni a műszerfalat..és helyrejnne a probléma.Ecu folyamatosan dolgozik a mért fordulatszámből,másodpercenként ugy néhány százszor.
Csá! hát kell egy-kétem lett dolog :S kipufogó amúgy is tervben volt de így h elgörbült az összektötő muszály. idomokat kellene heggeszteni fejidomot meg a faridomot, az oldalát csak ilyen pókhálósan nyomta ki két csavar a blokk oldalán. De ez most nem lessz megcsinálva hanem rendeltem pálya idomot és rakok az elejébe :)egy malaguti f12 robogó lámpát. másnak hála istennek nem lett baja, ja dehogy nem a fejidom tartóm repedt el de azt szerintem megtudom heggesztetni. Úgy sikerült állítólag mert nem tudom mi volt , hogy valami kutya jött ki elém és kifékeztem aztán csúszás.
1. mind a 4 dugattyunak szabadon kell jarnia
2. a nyergeket szet ne szedd !
Hozzájaértő Urak segíccségit ha kérhetném......
Amikor a nyergekben benne vannak a betétek, akkor az összes betét simizik a tárcsával, ergo nincs közötte rés..... (emiatt ugye nem szabadon fut (tolásnál is hallani).. (Remélem ez így helyes).....
Na most mikor kiszedem a 8 betétet, & pumpálom a fékkart, akkor az összes dugattyúnak - majdnem összeérésig - ki kellene jönnie ?
Mert pl. a jobboldali nyergen a 4 dugóból 3 jön ki szépen, 1 viszont az Atya Úristennek se jön tovább, a bal oldalon 1 fokkal rosszabb a helyzet, mert a 4ből 2 egészen kijön, az 1ik csak nagyon keveset, a másik 1ik + csak úgy kb. félig .......
Ennek most így kell lennie, vagy nagyon nem így kéne lennie ?
A másik hülye kérdésem, hogy a nyergeket érdemes 2é szedni, ha egyáltalán szabad, vagy lehet ?
Normálisan vissza vannak Neked téve a bowdenek, amik az ECU-ról Ljutnak a pillangókig ?
A 6szögletű vmi is normálisan vissza van téve ?
Remélhetőleg nem az ECU-dal lesz a gond, mert az biztos nem olcsó megoldás.....
1ébként ez arra jó, hogy +kíméled a gépet, mint az álom
636 at eladó (sosem volt pörgetve 6e fölé)
Tegnap óta nem felejtettünk el. Szarul kötöttetek be valamit. A legegyszerűbb ha kiszeditek a szelepet. Anélkül is elvan a gép.
Következő a problémám:

Rájöttünk, hogy azért nem pörög fel a motor, mert a pillangó szelep nem nyit ki. Ha kézzel elfordítod a tengely végét, akkor szépen reagál a gázadásra, teljesen kipörög stb.
Gyújtást ráadom, akkor visszaállítja és bezárja a szelepeket, szóval félig működik viszont kinyitni nem nyit ki..
Valami ötlet?
2005-ös zx6r-ről van szó.
Sziasztok Kawás kollegák.

Eladásra kínálom a Kawámon lévő extrákat:

- Extrem Tech 12 fokozatban állítható kormánylengés-csillapítót,kb 700km van benne, hibátlan, újszerű karcmentes. új ára 108.000,- volt.

-Valter Moto Type 3.5 Race ergal fekete állítható lábtartó kit.
új ára: 144.600,-volt.

-Valter Moto olajbetöltő nyílás "csavar" ergal.

-Dark smoke plexi,nem bubis, olyan mint a gyári csak sötét új ára 15.000,- volt.

2 Slip On Termignoni kipufogó,rendszámtartóval,ledes lámpával-indexekkel.új ára: inkább le sem írom...

Ajánlatokat emailbe várom, bővebben a fotó galériában megtaláltok minden
OFF TOPIC!
ez nem hülyeség ez lesz a baja
nagybevásárlás van?hogy sikerült odacsapni?
Hali StriciKanegér! multkor írtál egy mailt h eladó a kipud! mit kérsz érte?