Hidd L Joe, elment rá 2dl a horror drága olajból.....
Távolabbi, közelebbi(itt nem akart jönni az olaj), ezért föl a munkahengerhez(itt is csak 5-jére jött ki 1 kevés olaj, majd utána azért már +indult, folytatásként ismét távolabbi, közelebbi munkahenger.... Miuttán hazajöttM biztos ami biztos alapon még1x az egészet !
Ki1Nlítő 3/4 ig volt végig.....
* A dugattyúkat + nM mRtM kiugrasztani a nyergekből, me' az se Tom, hogy - hogy tenném vissza, ha 1általán sikerülne....
Igen arra én is rájöttem, + arra is, hogy a másik oldalra is érdMS bepakolni a betéteket(lényeg, hogy vmi akadály l1N nekik), úgyhogy most a dugattyúk 2-3x + vannak járatva & mind-N alkalommal féksprayvel tükörsimára tisztítva.....
1Nlőre nem volt módom a Q eső miatt "kiMátrázni" a féket, közbe fémfékcső itt is + RBF600 olaj is belekerült, de az a beton határozott fékem amiben +bíznék, azt nem tudom Lmondani róla...
Úgyhogy nyitott még a probléma, 2oldalú, ezt szeretném 1oldalúvá tenni, hogy fölösleges pénzkidobásom 1ik oldalon se l1N !
Elég valószínú, hogy új pumpa kell, de ha mégse, & a nyergekkel van a gond ?
Épp ezért kérdezném, hogy a nyergeknél fellevegősödhet a rendszer ? vagy csak "odafönn" ? Úgyhogy tílleg jó lenne kizárni az 1iket tLjSN, rááldoznék 1 20ast 1 szRNcsés pumpavásárlásra, osz' fejeződbe má' be ez az egész Q Sziccsuéjsön !
Még mindig nincs javulás fékügyben? Mind a 4 dugattyú szerintem csak a vadiúj féknyergen jön ki egyszerre. Ha relatív kicsit nehezebben jön ki a negyedik, de kijön, az nem gáz. Ha az ujjaddal visszafogod a könnyebben járókat és úgy kijön a negyedik, az nem gond. Az gond, ha ki van támasztva a három jó, és úgy is alig jön ki a negyedik, illetve alig tudod visszatolni kézzel.
Műszerfal fel van téve, igaz nem mutat semmi, mert be van törve, csak a kis lámpák működnek, az olajnyomás érzékelő miatt van fent.
Nem értem mi leget a gond. Mert vissza visszazárja indításkor, viszont ki azt istenért se nyitná ki.
nem tudok belépni a nickemmel igy ezt használom..lehet fel kéne rakni a műszerfalat..és helyrejnne a probléma.Ecu folyamatosan dolgozik a mért fordulatszámből,másodpercenként ugy néhány százszor.
Csá! hát kell egy-kétem lett dolog :S kipufogó amúgy is tervben volt de így h elgörbült az összektötő muszály. idomokat kellene heggeszteni fejidomot meg a faridomot, az oldalát csak ilyen pókhálósan nyomta ki két csavar a blokk oldalán. De ez most nem lessz megcsinálva hanem rendeltem pálya idomot és rakok az elejébe :)egy malaguti f12 robogó lámpát. másnak hála istennek nem lett baja, ja dehogy nem a fejidom tartóm repedt el de azt szerintem megtudom heggesztetni. Úgy sikerült állítólag mert nem tudom mi volt , hogy valami kutya jött ki elém és kifékeztem aztán csúszás.
Hozzájaértő Urak segíccségit ha kérhetném......
Amikor a nyergekben benne vannak a betétek, akkor az összes betét simizik a tárcsával, ergo nincs közötte rés..... (emiatt ugye nem szabadon fut (tolásnál is hallani).. (Remélem ez így helyes).....
Na most mikor kiszedem a 8 betétet, & pumpálom a fékkart, akkor az összes dugattyúnak - majdnem összeérésig - ki kellene jönnie ?
Mert pl. a jobboldali nyergen a 4 dugóból 3 jön ki szépen, 1 viszont az Atya Úristennek se jön tovább, a bal oldalon 1 fokkal rosszabb a helyzet, mert a 4ből 2 egészen kijön, az 1ik csak nagyon keveset, a másik 1ik + csak úgy kb. félig .......
Ennek most így kell lennie, vagy nagyon nem így kéne lennie ?
A másik hülye kérdésem, hogy a nyergeket érdemes 2é szedni, ha egyáltalán szabad, vagy lehet ?
Normálisan vissza vannak Neked téve a bowdenek, amik az ECU-ról Ljutnak a pillangókig ?
A 6szögletű vmi is normálisan vissza van téve ?
Remélhetőleg nem az ECU-dal lesz a gond, mert az biztos nem olcsó megoldás.....
1ébként ez arra jó, hogy +kíméled a gépet, mint az álom
636 at eladó (sosem volt pörgetve 6e fölé)
Rájöttünk, hogy azért nem pörög fel a motor, mert a pillangó szelep nem nyit ki. Ha kézzel elfordítod a tengely végét, akkor szépen reagál a gázadásra, teljesen kipörög stb.
Gyújtást ráadom, akkor visszaállítja és bezárja a szelepeket, szóval félig működik viszont kinyitni nem nyit ki..
Valami ötlet?
2005-ös zx6r-ről van szó.
vidd el egy jó szerelőhöz
Távolabbi, közelebbi(itt nem akart jönni az olaj), ezért föl a munkahengerhez(itt is csak 5-jére jött ki 1 kevés olaj, majd utána azért már +indult, folytatásként ismét távolabbi, közelebbi munkahenger.... Miuttán hazajöttM biztos ami biztos alapon még1x az egészet !
Ki1Nlítő 3/4 ig volt végig.....
* A dugattyúkat + nM mRtM kiugrasztani a nyergekből, me' az se Tom, hogy - hogy tenném vissza, ha 1általán sikerülne....
1Nlőre nem volt módom a Q eső miatt "kiMátrázni" a féket, közbe fémfékcső itt is + RBF600 olaj is belekerült, de az a beton határozott fékem amiben +bíznék, azt nem tudom Lmondani róla...
Úgyhogy nyitott még a probléma, 2oldalú, ezt szeretném 1oldalúvá tenni, hogy fölösleges pénzkidobásom 1ik oldalon se l1N !
Elég valószínú, hogy új pumpa kell, de ha mégse, & a nyergekkel van a gond ?
Épp ezért kérdezném, hogy a nyergeknél fellevegősödhet a rendszer ? vagy csak "odafönn" ? Úgyhogy tílleg jó lenne kizárni az 1iket tLjSN, rááldoznék 1 20ast 1 szRNcsés pumpavásárlásra, osz' fejeződbe má' be ez az egész Q Sziccsuéjsön !
Eredmény: 0
Ma az összes csatlakozót szétszedem és újra összedugom.
mivan buzik?janou?valami eredmény?
Nem értem mi leget a gond. Mert vissza visszazárja indításkor, viszont ki azt istenért se nyitná ki.
2. a nyergeket szet ne szedd !
Amikor a nyergekben benne vannak a betétek, akkor az összes betét simizik a tárcsával, ergo nincs közötte rés..... (emiatt ugye nem szabadon fut (tolásnál is hallani).. (Remélem ez így helyes).....
Na most mikor kiszedem a 8 betétet, & pumpálom a fékkart, akkor az összes dugattyúnak - majdnem összeérésig - ki kellene jönnie ?
Mert pl. a jobboldali nyergen a 4 dugóból 3 jön ki szépen, 1 viszont az Atya Úristennek se jön tovább, a bal oldalon 1 fokkal rosszabb a helyzet, mert a 4ből 2 egészen kijön, az 1ik csak nagyon keveset, a másik 1ik + csak úgy kb. félig .......
Ennek most így kell lennie, vagy nagyon nem így kéne lennie ?
A másik hülye kérdésem, hogy a nyergeket érdemes 2é szedni, ha egyáltalán szabad, vagy lehet ?
A 6szögletű vmi is normálisan vissza van téve ?
Remélhetőleg nem az ECU-dal lesz a gond, mert az biztos nem olcsó megoldás.....
1ébként ez arra jó, hogy +kíméled a gépet, mint az álom
636 at eladó (sosem volt pörgetve 6e fölé)
Rájöttünk, hogy azért nem pörög fel a motor, mert a pillangó szelep nem nyit ki. Ha kézzel elfordítod a tengely végét, akkor szépen reagál a gázadásra, teljesen kipörög stb.
Gyújtást ráadom, akkor visszaállítja és bezárja a szelepeket, szóval félig működik viszont kinyitni nem nyit ki..
Valami ötlet?
2005-ös zx6r-ről van szó.
Eladásra kínálom a Kawámon lévő extrákat:
- Extrem Tech 12 fokozatban állítható kormánylengés-csillapítót,kb 700km van benne, hibátlan, újszerű karcmentes. új ára 108.000,- volt.
-Valter Moto Type 3.5 Race ergal fekete állítható lábtartó kit.
új ára: 144.600,-volt.
-Valter Moto olajbetöltő nyílás "csavar" ergal.
-Dark smoke plexi,nem bubis, olyan mint a gyári csak sötét új ára 15.000,- volt.
2 Slip On Termignoni kipufogó,rendszámtartóval,ledes lámpával-indexekkel.új ára: inkább le sem írom...
Ajánlatokat emailbe várom, bővebben a fotó galériában megtaláltok minden