Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem akkir csinálta ezt az első amikor a hátsó nem érintkezett rendesen. Nézd meg nem e sérült meg az elektromos vezeték szigetelése, kidörzsölődött vagy ilyesmi hátha rövidzár. Másik ötletem az hogy elöl nem olyan ellenállású az izzód mint hátul vagy eltér a gyáritól teljesítménybe.
Felújításon a karmantyúk és a porvédők cseréjét értem. A karmantyú, ami beljebb van és tulajdonképpen az tömíti az olajat. A porvédő a külső. Ez az ami ki tud szépen fordulni, ha tele van kosszal a dugattyú. Addig azért nem nyomd ki, hogy kiugorjon a dugattyú. Nem én csináltam, hanem egy haverom, aki szervizeli a gépet mindig.
Szevasztok !
Eladó a képen látható Leo Vince slip-on karbon sportdob . E szabványos , street legal , hibátlan állapot . Akit érdekel a +36-70-2172790-es számon el tud érni .
Üdv
nekem meg ez a fogalmazás nem jut L az agyamig
Hogy mit akarsz ezel mondani, az nem naon jutott L a agyamig....
no..ha eddig nem remegtél a hibáktól..most majd fogsz.
Előbb - utóbb befejezem a bennem keletkezett "aprócska" feszültség sorokba öntését, & Köszi Szépen az eddigieket is !
Még annyit Tom, hogy a munkahenger felújításod azt mit jelentett ? Zsír új porvédő gumik illetve karmantyúk ?
A porvédő gumik igazából a nyergekben találhatóak ugye, amik a dugattyúkat közvetlen körbefogják, tehát nem esnek (jönnek) ki a dugattyúk kiszerelésekor.....
Illetve Te csináltad saját Magadnak a dugattyúk kipiszkálásával ?
Amiket utána sikeresen (könnyedén) vissza is tudtál helyezni a nyergekbe ? Mert takarítás közben én is kinyomkodtam őket egészen addig a pontig, ahol már szinte kibuknának, mert mozogtak kis mértékben oldalra is, de hogy innen mi következik, az már nem mertem bevállalni, mert többek között ehhez sem értek...
Én ezt a fékkérdést végigjártam már lépésről lépésre. Az első nekem is a sodronyos fékcső volt. Minimális változás történt a gyári 98-as gyártású gumicsőhöz képest. Következő: fékolaj, 5.1, ezen belül is sokfélét próbáltam, köztük drága magas forráspontúakat is, de ez sem a leggyengébb pontja a rendszernek. Munkahengerek fel lettek újítva. Itt klasszisokkal jobb lett a dolog, viszont a gyári főfékhengert nem pályázásra találták ki. Az újabb gépeken a radiál főfékhengerek elég jók, de még mindig sokkal tömegesebben készülnek, valószínű ezáltal nagyobb a szórása, mint a Brembo vagy Magura pumpáknak, amikkel nem is szerelnek szériában motort, mármint az énfajta PR-rel biztos nem. Yanagawa 7R superbike gépén ugyanezt a főfékhengert véltem felfedezni, mint amilyen az enyémen van, természetesen monoblokk nyergekkel, ami azért nyilván sokkal hatékonyabb.
Mivel neked 4 dugattyús féknyergeid vannak, javaslom a 16mm-eset. A 19-essel az lenne a gond, hogy túl nagy erőt igényelne a húzás. Valószínű határozottabb lenne, de nem feltétlen akkor jó egy fék, ha beton, hanem ha azért lehet is adagolni. Én ezeket az utánzatokat nem javaslom, a Magura biztos hogy jó, nem hiába 80eft az ára. Brembonak a PR-ből van 16-os, amilyen az enyém 19-esben, de ezen nincs féklámpakapcsoló, ez ilyen versenycélra van.
én is ezzel szopok csak az öninditóéval faszt bele
relét kicseréled és jó lesz
Megvan a hiba!
Pillangó szelep végén van egy kis potméter és úgy kell összerakni a tengellyel, hogy a pillangó szelepet ki kell nyitni. Legalábbis nekem így lett jó.
ELADŐ a vőlegény!
05-06 636-ot beszámítok, csak ezért linkeltem ide.
tudom, neked messze van, de a Kamoto a XVIII-kerben jó hely! Feri ügyes srác, nekem csak ô szerel! közelebb nincs jó vonalam...
ehh hogy mindig van valami... am énis arra gondoltam.. netről rendelek talán találok..
relé kuka.
Ezt már írtam 2 7L ezelőtt is, hogy új fékbetétek vannak benne:
(szintRS NISSIN több, mint 1 hónapja)
de azóta még történtek változtatások :
- fémfékcső (lehet már odafönn 2 szálasan kellett volna bekötni)
- dugattyúk 3x-i +járatása, kiféksprézése ! (ragyogtak 1re is, de a folyamat ezek utáni 2x +ismétlése)
- RBF 600 (komplett cseréje az 5.1 Valvo után (ez 1 hónapja)
- rendszer komplett légtelenítése (2x)....majd 3fékezés után hazaérve még1x (mert ismét volt benne levegő)
Na mostmá' télleg LviszM légteleníteni vhova máshová(hozzáértőbb szemekhez), mert abszolút +rendült a bizalmam saját magam nyomorék kis tudásában....
Ja a munkahenger felújító szettról ne is beszéljek.....
Tudom, hogy a Suzukikhoz képest betonfékkel "vagyunk" szerelve
szerintem az ember, amit 25-35-ért árul, az kínai kam... amúgy hiába fikázod a Nissint, nem mindegyik szar, és az sem biztos, hogy a pumpád a tré... a rendszeredben nem sok stabil pont van, ráadásul a gyári gumicsöveket használod, aminek már lejárt a mandátuma úgy 3 éve...
ezzel nehéz így mit kezdeni... van gyári Brembója a yamahának is – R1/R6 – az sem rossz cucc, de elôször talán a fékcsövet cseréld le, aztán lehet javul a helyzet... betétjeid milyen állapotban vannak? nem okoskodni, sokkal inkább segíteni szeretnék, mert a 636-osnak amúgy szenzációs féke van már alapból is!
helló!
index problémája volt már valakinek?
olyat csinál hogy néha jó néha nem... begyorsul lelassul.. de csak a bal... égőket néztem vezetéket néztem nemtom mi lehet.. meg van hogy csak az első villog túl gyorsan.. valami 5let?
Igen ezeket már én is néztem, gondolom erre gondolsz:
http://www.kepesmotor.hu/fek_k... pedig Lgondolkodtam rajta :(
De Szted az én 4 dugattyús nyergeimhez a 16-os vagy a 20 as pumpa kellene, tehát nem lesz neki sok a 20as ? A 20assal később kezdődik a nyomáspont, de sokkal mocskosabb módon ? Vagyis 1ujjas fékezés kizárt ?
Mert pl. a Magurának van mind2, de a Brembo-nal csak a 20assal találkoztam.....
Valamint mit szólsz ehhez:
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Dobtam egy mailt a ddt500@gmail.com címedre, ha lesz időd majd nézd már meg!
Magura is csinál ilyesmi pumpákat de az még horrorabb. Ja, íbéjen akadnak ilyen kínai koppintások, azokat nem ajánlom. Ráadásul előfordulnak brembo logoval is. Az eredetinek a jele úgy van kiCNC-zve az aluöntvényből, a hamisnak meg rá van pingálva.
Mint mondtam, a Brembo főfékhengereknek/pumpáknak/ nem sok közük van a gyári nissinekhez, szóval a kar az pl köszönőviszonyban sincs a bremboéval. 16mm-esben is van brembo rcs, állítható kaliberrel. Nyilván nem olcsó, de akkor inkább rakosgasd össze rá a lét télen, aztán lesz egy beton féked.
Szted az én 4 dugós nyergeimnek mi lenne a +fLLő pumpa választás?
(Na most nekem kar nyilván nem kéne, + ki1Nlítő tartály sem)
Van az úgy nem +oldható ?
Most fékpumpa alatt tulajdonképpen mit értesz ?
Arra gondolok itt, hogy amit vettem felújítószettet, az is előfordulhatott, hogy már a külső "ház" van +kopva, tehát 2 7ente vehetnék felújítószettet, amire nyilván semmire se mennék ?
Sztem nekem sok lenne a 19es, de a 16os lenne akkor a +felelő ?
Nissin-t ha lehet, akkor nem erőltetném, a fékbetétjeivel 1ütt.... elég volt belőlük.....
Erre én nem érek rá, hogy minden 5ik 1 rohatt nagy selejt...
Mondanám hogy gyere el, aztán egy próbára átrakjuk a brembot a tiédre, de gondolom nem vagy valami közel. Spanomnak is ilyen 05-ös 636 van, cseréltünk olajat benne, előtte tök határozott volt, utána meg ilyen pépes, pedig nincs benne levegő. Próbáld meg esetleg vákumos légtelenítővel.