Nekem akkir csinálta ezt az első amikor a hátsó nem érintkezett rendesen. Nézd meg nem e sérült meg az elektromos vezeték szigetelése, kidörzsölődött vagy ilyesmi hátha rövidzár. Másik ötletem az hogy elöl nem olyan ellenállású az izzód mint hátul vagy eltér a gyáritól teljesítménybe.
Felújításon a karmantyúk és a porvédők cseréjét értem. A karmantyú, ami beljebb van és tulajdonképpen az tömíti az olajat. A porvédő a külső. Ez az ami ki tud szépen fordulni, ha tele van kosszal a dugattyú. Addig azért nem nyomd ki, hogy kiugorjon a dugattyú. Nem én csináltam, hanem egy haverom, aki szervizeli a gépet mindig.
Szevasztok !
Eladó a képen látható Leo Vince slip-on karbon sportdob . E szabványos , street legal , hibátlan állapot . Akit érdekel a +36-70-2172790-es számon el tud érni .
Üdv
Előbb - utóbb befejezem a bennem keletkezett "aprócska" feszültség sorokba öntését, & Köszi Szépen az eddigieket is !
Még annyit Tom, hogy a munkahenger felújításod azt mit jelentett ? Zsír új porvédő gumik illetve karmantyúk ?
A porvédő gumik igazából a nyergekben találhatóak ugye, amik a dugattyúkat közvetlen körbefogják, tehát nem esnek (jönnek) ki a dugattyúk kiszerelésekor.....
Illetve Te csináltad saját Magadnak a dugattyúk kipiszkálásával ?
Amiket utána sikeresen (könnyedén) vissza is tudtál helyezni a nyergekbe ? Mert takarítás közben én is kinyomkodtam őket egészen addig a pontig, ahol már szinte kibuknának, mert mozogtak kis mértékben oldalra is, de hogy innen mi következik, az már nem mertem bevállalni, mert többek között ehhez sem értek...
Én ezt a fékkérdést végigjártam már lépésről lépésre. Az első nekem is a sodronyos fékcső volt. Minimális változás történt a gyári 98-as gyártású gumicsőhöz képest. Következő: fékolaj, 5.1, ezen belül is sokfélét próbáltam, köztük drága magas forráspontúakat is, de ez sem a leggyengébb pontja a rendszernek. Munkahengerek fel lettek újítva. Itt klasszisokkal jobb lett a dolog, viszont a gyári főfékhengert nem pályázásra találták ki. Az újabb gépeken a radiál főfékhengerek elég jók, de még mindig sokkal tömegesebben készülnek, valószínű ezáltal nagyobb a szórása, mint a Brembo vagy Magura pumpáknak, amikkel nem is szerelnek szériában motort, mármint az énfajta PR-rel biztos nem. Yanagawa 7R superbike gépén ugyanezt a főfékhengert véltem felfedezni, mint amilyen az enyémen van, természetesen monoblokk nyergekkel, ami azért nyilván sokkal hatékonyabb.
Mivel neked 4 dugattyús féknyergeid vannak, javaslom a 16mm-eset. A 19-essel az lenne a gond, hogy túl nagy erőt igényelne a húzás. Valószínű határozottabb lenne, de nem feltétlen akkor jó egy fék, ha beton, hanem ha azért lehet is adagolni. Én ezeket az utánzatokat nem javaslom, a Magura biztos hogy jó, nem hiába 80eft az ára. Brembonak a PR-ből van 16-os, amilyen az enyém 19-esben, de ezen nincs féklámpakapcsoló, ez ilyen versenycélra van.
Megvan a hiba!
Pillangó szelep végén van egy kis potméter és úgy kell összerakni a tengellyel, hogy a pillangó szelepet ki kell nyitni. Legalábbis nekem így lett jó.
Ezt már írtam 2 7L ezelőtt is, hogy új fékbetétek vannak benne:
(szintRS NISSIN több, mint 1 hónapja)
de azóta még történtek változtatások :
- fémfékcső (lehet már odafönn 2 szálasan kellett volna bekötni)
- dugattyúk 3x-i +járatása, kiféksprézése ! (ragyogtak 1re is, de a folyamat ezek utáni 2x +ismétlése)
- RBF 600 (komplett cseréje az 5.1 Valvo után (ez 1 hónapja)
- rendszer komplett légtelenítése (2x)....majd 3fékezés után hazaérve még1x (mert ismét volt benne levegő)
Na mostmá' télleg LviszM légteleníteni vhova máshová(hozzáértőbb szemekhez), mert abszolút +rendült a bizalmam saját magam nyomorék kis tudásában....
Ja a munkahenger felújító szettról ne is beszéljek.....
Tudom, hogy a Suzukikhoz képest betonfékkel "vagyunk" szerelve
szerintem az ember, amit 25-35-ért árul, az kínai kam... amúgy hiába fikázod a Nissint, nem mindegyik szar, és az sem biztos, hogy a pumpád a tré... a rendszeredben nem sok stabil pont van, ráadásul a gyári gumicsöveket használod, aminek már lejárt a mandátuma úgy 3 éve...
ezzel nehéz így mit kezdeni... van gyári Brembója a yamahának is – R1/R6 – az sem rossz cucc, de elôször talán a fékcsövet cseréld le, aztán lehet javul a helyzet... betétjeid milyen állapotban vannak? nem okoskodni, sokkal inkább segíteni szeretnék, mert a 636-osnak amúgy szenzációs féke van már alapból is!
helló!
index problémája volt már valakinek?
olyat csinál hogy néha jó néha nem... begyorsul lelassul.. de csak a bal... égőket néztem vezetéket néztem nemtom mi lehet.. meg van hogy csak az első villog túl gyorsan.. valami 5let?
Igen ezeket már én is néztem, gondolom erre gondolsz: http://www.kepesmotor.hu/fek_k... pedig Lgondolkodtam rajta :(
De Szted az én 4 dugattyús nyergeimhez a 16-os vagy a 20 as pumpa kellene, tehát nem lesz neki sok a 20as ? A 20assal később kezdődik a nyomáspont, de sokkal mocskosabb módon ? Vagyis 1ujjas fékezés kizárt ?
Mert pl. a Magurának van mind2, de a Brembo-nal csak a 20assal találkoztam.....
Valamint mit szólsz ehhez: http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Magura is csinál ilyesmi pumpákat de az még horrorabb. Ja, íbéjen akadnak ilyen kínai koppintások, azokat nem ajánlom. Ráadásul előfordulnak brembo logoval is. Az eredetinek a jele úgy van kiCNC-zve az aluöntvényből, a hamisnak meg rá van pingálva.
Mint mondtam, a Brembo főfékhengereknek/pumpáknak/ nem sok közük van a gyári nissinekhez, szóval a kar az pl köszönőviszonyban sincs a bremboéval. 16mm-esben is van brembo rcs, állítható kaliberrel. Nyilván nem olcsó, de akkor inkább rakosgasd össze rá a lét télen, aztán lesz egy beton féked.
Szted az én 4 dugós nyergeimnek mi lenne a +fLLő pumpa választás?
(Na most nekem kar nyilván nem kéne, + ki1Nlítő tartály sem)
Van az úgy nem +oldható ?
Most fékpumpa alatt tulajdonképpen mit értesz ?
Arra gondolok itt, hogy amit vettem felújítószettet, az is előfordulhatott, hogy már a külső "ház" van +kopva, tehát 2 7ente vehetnék felújítószettet, amire nyilván semmire se mennék ?
Sztem nekem sok lenne a 19es, de a 16os lenne akkor a +felelő ?
Nissin-t ha lehet, akkor nem erőltetném, a fékbetétjeivel 1ütt.... elég volt belőlük.....
Erre én nem érek rá, hogy minden 5ik 1 rohatt nagy selejt...
Mondanám hogy gyere el, aztán egy próbára átrakjuk a brembot a tiédre, de gondolom nem vagy valami közel. Spanomnak is ilyen 05-ös 636 van, cseréltünk olajat benne, előtte tök határozott volt, utána meg ilyen pépes, pedig nincs benne levegő. Próbáld meg esetleg vákumos légtelenítővel.
Eladó a képen látható Leo Vince slip-on karbon sportdob . E szabványos , street legal , hibátlan állapot . Akit érdekel a +36-70-2172790-es számon el tud érni .
Üdv
Még annyit Tom, hogy a munkahenger felújításod azt mit jelentett ? Zsír új porvédő gumik illetve karmantyúk ?
A porvédő gumik igazából a nyergekben találhatóak ugye, amik a dugattyúkat közvetlen körbefogják, tehát nem esnek (jönnek) ki a dugattyúk kiszerelésekor.....
Illetve Te csináltad saját Magadnak a dugattyúk kipiszkálásával ?
Amiket utána sikeresen (könnyedén) vissza is tudtál helyezni a nyergekbe ? Mert takarítás közben én is kinyomkodtam őket egészen addig a pontig, ahol már szinte kibuknának, mert mozogtak kis mértékben oldalra is, de hogy innen mi következik, az már nem mertem bevállalni, mert többek között ehhez sem értek...
Mivel neked 4 dugattyús féknyergeid vannak, javaslom a 16mm-eset. A 19-essel az lenne a gond, hogy túl nagy erőt igényelne a húzás. Valószínű határozottabb lenne, de nem feltétlen akkor jó egy fék, ha beton, hanem ha azért lehet is adagolni. Én ezeket az utánzatokat nem javaslom, a Magura biztos hogy jó, nem hiába 80eft az ára. Brembonak a PR-ből van 16-os, amilyen az enyém 19-esben, de ezen nincs féklámpakapcsoló, ez ilyen versenycélra van.
Pillangó szelep végén van egy kis potméter és úgy kell összerakni a tengellyel, hogy a pillangó szelepet ki kell nyitni. Legalábbis nekem így lett jó.
05-06 636-ot beszámítok, csak ezért linkeltem ide.
(szintRS NISSIN több, mint 1 hónapja)
de azóta még történtek változtatások :
- fémfékcső (lehet már odafönn 2 szálasan kellett volna bekötni)
- dugattyúk 3x-i +járatása, kiféksprézése ! (ragyogtak 1re is, de a folyamat ezek utáni 2x +ismétlése)
- RBF 600 (komplett cseréje az 5.1 Valvo után (ez 1 hónapja)
- rendszer komplett légtelenítése (2x)....majd 3fékezés után hazaérve még1x (mert ismét volt benne levegő)
Na mostmá' télleg LviszM légteleníteni vhova máshová(hozzáértőbb szemekhez), mert abszolút +rendült a bizalmam saját magam nyomorék kis tudásában....
Ja a munkahenger felújító szettról ne is beszéljek.....
Tudom, hogy a Suzukikhoz képest betonfékkel "vagyunk" szerelve
ezzel nehéz így mit kezdeni... van gyári Brembója a yamahának is – R1/R6 – az sem rossz cucc, de elôször talán a fékcsövet cseréld le, aztán lehet javul a helyzet... betétjeid milyen állapotban vannak? nem okoskodni, sokkal inkább segíteni szeretnék, mert a 636-osnak amúgy szenzációs féke van már alapból is!
index problémája volt már valakinek?
olyat csinál hogy néha jó néha nem... begyorsul lelassul.. de csak a bal... égőket néztem vezetéket néztem nemtom mi lehet.. meg van hogy csak az első villog túl gyorsan.. valami 5let?
http://www.kepesmotor.hu/fek_k... pedig Lgondolkodtam rajta :(
De Szted az én 4 dugattyús nyergeimhez a 16-os vagy a 20 as pumpa kellene, tehát nem lesz neki sok a 20as ? A 20assal később kezdődik a nyomáspont, de sokkal mocskosabb módon ? Vagyis 1ujjas fékezés kizárt ?
Mert pl. a Magurának van mind2, de a Brembo-nal csak a 20assal találkoztam.....
Valamint mit szólsz ehhez:
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
(Na most nekem kar nyilván nem kéne, + ki1Nlítő tartály sem)
Van az úgy nem +oldható ?
Most fékpumpa alatt tulajdonképpen mit értesz ?
Arra gondolok itt, hogy amit vettem felújítószettet, az is előfordulhatott, hogy már a külső "ház" van +kopva, tehát 2 7ente vehetnék felújítószettet, amire nyilván semmire se mennék ?
Sztem nekem sok lenne a 19es, de a 16os lenne akkor a +felelő ?
Nissin-t ha lehet, akkor nem erőltetném, a fékbetétjeivel 1ütt.... elég volt belőlük.....
Erre én nem érek rá, hogy minden 5ik 1 rohatt nagy selejt...