Csáó! bukóról annyit "Csak" hogy 1x vegyél DE normálisat! jótanács.... én is most vettem egy shoei xr 1ooo et, előtte volt 3 vödör a fejemen... na annyit is értek.... de ez páratlan illetve párátlan szal, crazyjoe-nak igaza van egy fejed van vigyázz ráá! megéri! ne sajnáld erre a pénzt!
AGV V -Flyer -em van de már az első évben ki akartam dobni.genya hangos,meg miután volt rajtam arai,majdnem eldobtam az enyémet a bokorba.sötét plekó 15 ezer.de szerintem annyiért végy bukót amennyit ér neked a fejed..tudod oda nincs protézis meg műfej meg stb.ne spórold el a bukót haver
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni... Szeretnék venni egy új bukót. Na mármost én egy AGV Airtech Rapidra gondoltam, de nem tudom hogy megfelelő-e. (csak utcára kéne) Érdekelne olyan emberek véleménye akiknek ilyen van v. volt hogy frankó-e vagy hallott olyanról akinek ilyen volt/van. Megmerjem-e venni? Vagy esetleg vegyem meg az olcsóbb AGV GP1-et? Olcsóbb, de az olcsóbb valószínűleg szarabb is, nem? Gondoltam még Kawás sisakra is de az nem olyan szép...
Várom a válaszokat
Ezt már megkérdeztem a megfelelő topicban is, de ott még nem válaszoltak...
az a szerencsetlen tulaj fogja csinaltatni-inkabb o baszodjon vele mint en ..-ha netan gond akadna.
de tuti elkerem majd ha ha nem barmolja el! jovo heten viszi -raszolok h hozza el!
naaaaa. hivtam a Kawasaki-ba es mondtak az a gond amitol 170 et ad tenleg a 25KW verzio......es hogy semmi gond csak masik "doboz" kell bele.na kivancsi leszek a vegeredmenyre ......
pereckirály Köszi! hááát jó lenne vmi okossságot kitalálni, de majd lesz vmi akkor......... midenesetre jó lenne ha lenne belőle valami, ha erre jársz mindenképp adj FÜST jelet vagy vmi ehhez hasonlót! thx
Olajat nem nézem mert nem eszi. Két olajcsere között volt vagy 10-15 pályanap és nem nagyon ment le. Benzinből lemegy a 12 lityi. Alex CBR mesélte, hogy a 08-as 1000RR-je 4 deci olajat megeszik egy pályanapon. Ja és a szervízben közölték vele, hogy ez normális. Most évekig ezt fogom mesélni minden Hondásnak és nem Hondásnak.
Köszi megkaptam hozzá az általánost én is de azzel nem sok mindent lehet kezdeni érdemlegesen. Akár kivihetném a műhelybe a laptopot, de ott már a mocival szeretnék foglalkozni és nem azzal, hogy pdf-ben keresgessem anire épp kíváncsi vok.
Na megjöttem a Hungaroringről. Teljesen jó volt ez a mai nap. Az első menetben(licences csoport) egy elvakult ötlettől hajtva leeresztettem az első gumit 1,9-re. Hát nem kellett volna. Vagy 3 körön keresztül alig bírtam menni.
Aztán felmelegedett annyira, hogy lehessen haladni. Itt még nem mértük az időt ami nem is baj. Persze első utam a kútra vezetett némi hegyi levegőért.
Második menetben már beüzemeltük a kölcsön köridőmérőt (Amit innen is köszönök Andriskának) és jöttek is a 2:10-11 körüli idők. Volt egy halvány 09 is. Sajnos itt későn mentünk ki és nagyon hamar utolértek a gyorsak emiatt nem igen lehetett menni mert folyton előzgettek.
A 3-ik menet igazán jó volt. Volt három 09-es kör és a többi is jó volt de sajnos elesett egy versenyző és 5 perccel előbb leintették.
Uccsó menetben megegyeztünk a Janival meg a Svéddel, hogy megvárják amíg bemelegszik a gumim. Na ez olyan jól sikerült, hogy 2 kör után lemaradtak mert nekik nem jött ki jól az előzés. Itt nem volt 09 viszont az összes mért köröm 10-es volt. Aztán az 5-ik körben már éreztem, hogy fárad a bal karom. De mielőtt belassulhattam volna jött a baj.
A sikánból kijőve beintetek a kék zászlóval és hallottam is, hogy jön az emberke. Kicsit bővebbre is eresztettem a féktávot és nem is volt gond. De aztán a kanyarban annyira belassult mivel nagyon szűken vette, hogy majdnem belementem hátulról. Kénytelen voltam rendesen belenyúlni a fékbe. A motor fel is állt félig ami ugye 120-es kanyarban nem vicces. Lógtam le amennyire bírtam és csökkentettem a fékerőt de így is egyre közelebb került a kavicságy. Egy villanásnyi ideig már láttam magam berongyolni és erős késztetést éreztem, hogy felállítsam a motort és nekiálljak crossozni de aztán erőt vettem magamon és rántottam egy jó nagyot rajta. Végül is végiggurultam a rázókövön olyan 60-as tempóval. Na innen rögtön raktam 5-be és irány a box-utca. Hátranéztem, hogy hol van a Gábor de csak a lejtős egyenesben értek utol.
Amennyire tudom a Bérczi Jani ment egy 08-at, Dávid meg 02-őt.
Összességében marha jó volt és köszönöm mindenkinek a segítséget.
A segítségeteket szeretném kérni... Szeretnék venni egy új bukót. Na mármost én egy AGV Airtech Rapidra gondoltam, de nem tudom hogy megfelelő-e. (csak utcára kéne) Érdekelne olyan emberek véleménye akiknek ilyen van v. volt hogy frankó-e vagy hallott olyanról akinek ilyen volt/van. Megmerjem-e venni? Vagy esetleg vegyem meg az olcsóbb AGV GP1-et? Olcsóbb, de az olcsóbb valószínűleg szarabb is, nem? Gondoltam még Kawás sisakra is de az nem olyan szép...
Várom a válaszokat
Ezt már megkérdeztem a megfelelő topicban is, de ott még nem válaszoltak...
ZDOBROTKA
Ilyen kerekekre gondoltam tegnap.
de tuti elkerem majd ha ha nem barmolja el! jovo heten viszi -raszolok h hozza el!
Aztán felmelegedett annyira, hogy lehessen haladni. Itt még nem mértük az időt ami nem is baj. Persze első utam a kútra vezetett némi hegyi levegőért.
Második menetben már beüzemeltük a kölcsön köridőmérőt (Amit innen is köszönök Andriskának) és jöttek is a 2:10-11 körüli idők. Volt egy halvány 09 is. Sajnos itt későn mentünk ki és nagyon hamar utolértek a gyorsak emiatt nem igen lehetett menni mert folyton előzgettek.
A 3-ik menet igazán jó volt. Volt három 09-es kör és a többi is jó volt de sajnos elesett egy versenyző és 5 perccel előbb leintették.
Uccsó menetben megegyeztünk a Janival meg a Svéddel, hogy megvárják amíg bemelegszik a gumim. Na ez olyan jól sikerült, hogy 2 kör után lemaradtak mert nekik nem jött ki jól az előzés. Itt nem volt 09 viszont az összes mért köröm 10-es volt. Aztán az 5-ik körben már éreztem, hogy fárad a bal karom. De mielőtt belassulhattam volna jött a baj.
A sikánból kijőve beintetek a kék zászlóval és hallottam is, hogy jön az emberke. Kicsit bővebbre is eresztettem a féktávot és nem is volt gond. De aztán a kanyarban annyira belassult mivel nagyon szűken vette, hogy majdnem belementem hátulról. Kénytelen voltam rendesen belenyúlni a fékbe. A motor fel is állt félig ami ugye 120-es kanyarban nem vicces. Lógtam le amennyire bírtam és csökkentettem a fékerőt de így is egyre közelebb került a kavicságy. Egy villanásnyi ideig már láttam magam berongyolni és erős késztetést éreztem, hogy felállítsam a motort és nekiálljak crossozni de aztán erőt vettem magamon és rántottam egy jó nagyot rajta. Végül is végiggurultam a rázókövön olyan 60-as tempóval. Na innen rögtön raktam 5-be és irány a box-utca. Hátranéztem, hogy hol van a Gábor de csak a lejtős egyenesben értek utol.
Amennyire tudom a Bérczi Jani ment egy 08-at, Dávid meg 02-őt.
Összességében marha jó volt és köszönöm mindenkinek a segítséget.
Másolni nemtudok max kifotózom és átküldöm vagy nemtom