Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Basszus, ténylegg.....
Nekem van még egy gatyám valakin....
Utcára,pályára,utcai, verseny,slick,eső,egy vagy két személy,futóbellítások? bla.bla.bla.
Sok dologtól függ...

De álltalában utcára, egy személynek, utcai gumikkal tényleg 2.2 és 2.5.
Ezért a KAWA feliratért irreálisan sokat kell fizetni.
Meg nagyon divatsisak.
Milyen árban gondolkozol?
Hali!
Elöl 2,2-2,3 bar
Hátul 2,4-2,5 bar
Persze ki hogy szereti
Sziasztok lenne egy bazi fontos kérdésem elöl és hátul mennyi az ideális gumma nyomás bar-ban. köszike mindenkinek.

Üdv mindenkinek: Go
Szeva! Hogy vagytok? Kicsit eltűnt A TEAM Mindenki megvan?
Megkellene már szervezni azt a túrát
Zdobrotka! Össze futhatnánk! A gatyádat oda adnám.
szevasztok,van egypár dolog 636-hoz(2004) amire már nincs szükségem..akit érdekel csörögjön...üdv gábor http://www.kepesmotor.hu/idom/...
és a HJC képe!
Sziasztok,Szép Napot!

Lecserélném bukómat egy újabb tipusra ezért ajánlatokat kérnék tőlletek!Jó ár/érték/minőség arányában!
Kinek milyen ajánlata van!?Ja és mivel Kawa Zx6r moci van vásárlási tervben lehetőleg passzoljon is hozzá!
Tehát Zöld-Fekete szinkeverésben!

Én a Kawasaki Ninja Bukót és a HJC CS-R1 CHARACTER bukókat szúrtam ki!

Köszi!

Üdv.
Persze,rendben van!
Az ilyen balesetek elkerülhetők, ha az ember vesz egy simsont/dt v. mtx 50-80-at (stb.) és mindenféle földutakon, árkon-bokron (télen-nyáron) menve tanul rajtuk motorozni. Elesik ahogy kell, vagy tízszer is. Akkor lesz alázat. Utána felül az utcaira. Elesik, de már csak akkor, ha pl utcai gumival földúton, füvön virgonckodik. Az aszfalton kamatozik a terepen vett lecke: úthibáknál mindig meglátja a kisebb rosszat, tudja milyen forma (nyomvályú) mennyire vezetheti meg a kereket, stb. A megcsúszásra nem reflex-szerűen reagál (ezek egy része csak ront a helyzeten), hanem tudatosan, mert ismeri, sőt, előidézte, még ha csak nevetséges mértékben (pl. simsonnal elég körülményes erőcsúsztatva kanyarodni) is.
Gyerekek!
Nekem az a véleményem, hogy ez a sajnálatos baleset egy 250 cm3-es motorral is megtörtént volna.
Bárki, aki itt azt hiszi, hogy jól tud motorozni, az halott ember.Ezt a műfajt csak nagyon nagy alázattal szabad megközelíteni.Én is egy 636-on ültem életemben először, ez volt a tanuló motorom.DE még a 3. héten is megelőzött a billencs IFA.És ez nem vicc!Ma már másképp megyek, de beleraktam 33 000 KM-t.
Nyugodjon békében!
Ez ugyan olyan ninja, mint az enyém....

Nesze neked 600ccm.
hali
hát sajnálom fiuk,én mindig azt mondom hogy a motorozás nagy élmény!
de nem játék!
mindenki a saját életével játszik-és sokszor a más életével is sajnos!
legyen az bármilyen és bármekkora motor!
és akkor a családról ne is beszéljünk.
hát ennyi .
Csak azért írtam így mert pont egy pár napja volt róla szó, hogy vajon nagy-e kezdésnek a 600-as? Vagy inkább 900-al kell kezdeni?
Üdv Nektek!

Én is sajnálom a srácot, de a családját jobban! Hát "pici" mocis múlt nem árt...Nekem is "csak" 600-as van, de azért tisztelem az erőt ami benne uralkodik! Soxor az a baj, hogy aki szembe jön autós és előzni akar, sztem nem igazán tudja felfogni azt a tempót, amit egy motoros tud diktálni! Mert nekünk pár másodperc és ott termünk. Én általában előre lesem az utat 3-5 km-re. Majd ki gubbad a szemem
de inkább a gubbadás, mint az árok! Vigyázzatok magatokra és jó védőangyalt mindenkinek, bár nekem védő ördögöm van
Üdvözlet mindenknek!
Szörnyű eset!Igazad van DDT500 nem kell egy 600-as Kawa sem,hogy hasonló helyzetbe kerüljön bárki is mint az a srác!Namost elmesélek,egy esetet!A szomszédos városban illetve városon kivűli eset történt egy régi kedves osztálytársammal!Egy lerobbant út melletti árokba szaladt személygépkocsit egy mezőgazdasági vontató szeretett volna kihúzni,kivontatni az árokból az út szélére.Jelzem ez az út kicsi forgalmú!A vontatókötél acélsodronyból volt és sokkal hosszabb a kelleténél.A vontatásnál az egész aszfaltburkolatot átérte a sordony (2 sávos úttest)!Namost
sajnos jött az osztálytárs és most térek ki a lényegre Cagiva Mito 125-ével és nem volt rutintalan motoros,mert több évig 125 és 150-es MZ ETZ-vel járta az utakat,tehát némi motoros tapasztalata már csak volt!Igaz a megengedett sebességet sajnos túllépte ami 90km/h lakott területen kivül,de sajnos nem vette észre az úton átnyúló a környezetbe beleolvadó vontatókötelet és a két autó között próbált elhaladi!Gondolom sejtitek,hogyan járt pórül szerencsétlen srác!Sajnos soha többé nem ment haza!Nyudogjon BÉKÉBEN!

Üdv.Dénes

u.i:Az a legjobb motoros aki haza is ér!
Ez is a tudatlanságra vezethető vissza. Szinte minden bajnak ez az oka. Ez az ember garantáltan nem olvasta egyszer sem a kezelési útmutatóját a motornak, sem vezetéstechnikailag nem képezte magát és egész biztos azon se gondolkodott, hogy meg is lehet halni. Holott már anyuka egyszem gyerekeként is el kellene gondolkodni, hogy "rendben" maradnak-e a dolgok (minden relatív ugye), ha nem érünk haza, nemhogy családfőként...
Már megint sajnos.
Én már hozzá se szólok,csak nézek ki a fejemből értetlenül.
Részvét a családnak.
Nyugodjon békében! 1hónapos jogsi, rutin 0 , 3gyerek otthon , épülő ház, ninját megvesz kereskedésből, du. 4ó körül hazaér és meséli a szomszédjának (aki beosztottam) hogy 160-nal jött hazafele és éppen meg tudott fogni egy kanyart , utána a haverunkkal megyünk mocizni, vágánykodunk , este 7-re zsák . Kérdem én, van értelme így? Nem akarok okoskodni vagy bárkit kioktatni, de én két hónapig(miután ráültem a ninjámra) csak azt próbálgattam hogy hogyan tudok megállni 50-ről, 80-ról ....stb. Könyörgöm, amíg nem ismerjük amin ülünk mi a faszért kell veretni?! Részvétem a családnak !
Igen vettem 1et...
...megis 636...?
30-232-9714