Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én mindent sűrűbben csinálok.
Minden 5000km után olajcsere szűrővel együtt.
2500 után légszűrőmosás.
Minden évkezdés új fékolaj, hűtővíz,telóolaj....stb.

A gépnek MINDENT!
jaja
"Köcsög béemvések" tarsanak össze!
Szuper!
Azonos frekvencián vagyunk Bálint!
Én sem vagyok pályaellenes, tudom én is, hogy oda tervezték a motoromat elsősorban. De én csak normálisan használom, tetszik a stílusa.
Ami a karbantartást illeti, mindent megcsináltatok, ami a szervizkönyvben elő van írva, se ritkábban, se gyakrabban.
Ez igen!Igazad van DDT!Embere válogatja!
Nem vagyok pálya ellenes,mert inkább itt éljeki magát az ember mint közúton,mivel itt sem szembejövő forgalom sem sebességkorlátozás nincsen kivéve a box utcát!Ha elnézel egy kanyart lehet elbuksz,összetörik a motor,de nem mászol a szembejövő kamion alá!Mivel a motor és kiegészitői potólható,de az emberi élet NEM!
Úgyhogy nagyon szuper,hogy lehet használni egy-két pályát,hogy kiélje kicsit magát az ember,persze ott is csak ÉSSZEL!
Igaz én nem vagyok egy örült,vakmerő száguldozó,csak motorozgatni szeretek!Hiába szeretnék vásárolni egy Zx-6R-t nem az őrült száguldozás miatt venném!Csak szépen,kulturáltan!
Az a véleményem, hogy aki sokat pályázik az általában sokkal jobban vigyáz a motorjára mint az utcai motorosok. Az esést nyilván nem lehet mindig elkerülni de a legtöbb haverom 2-3000km-ként cserél olajat és mindig rendben tartja a gépet mert ha pályán jön elő valami gond egy 170-es kanyarban akkor nincs időd reagálni. Kíváncsi lennék, hogy az utca motorosa hányszor áldoz be pénzt futómű felújításra akkor ha semmi gond nincsen. Nekem tök jó a gép de a télen akkor is ki lesz cserélve az olaj meg a szimering, hogy minden rendben legyen. Most lett cserélve az olaj, de tavasszal megint kicserélem stb. stb. stb.
Amúgy meg ha kéken füstöl egy moci akkor nem kell megvenni.
OFF

Nekem is BMW személygépkocsim van.

ON
Ja még valami!Semmi sem tart örökké!Tehát az hogy "adjad neki mert bírja" csak egy ideig tart!
Ez olyan,hogy nekem egy BMW szem.gépkocsim ami el van ereszve erővel és nyomatékkel még sem teszem keresztbe minden kanyarban a seggét és égetem le rólla a 225-ös gumikat hátúl!
Bocsi,nem igazán ide tartozik csak hasonlításképpen említettem meg!
Végülis nem "bűn", csak az esélye nagyobb, hogy le van harcolva a motor. Meg esztétikaigal se tesz jót neki. Komolyabb törésekről nem is beszélve.
Persze igaz, a gumikat, láncszettet, fékbetéteket kormánycsapágyat lehet újra cserélni, akkor az rendben van. A motorblokk meg szerintem is bírja, a tartós nagy fordulat sem probléma.

Szóval inkább csak az esély nagyobb, hogy ütött-vágott-csúszott-törött motor vesz az ember, az lehet a hátrány. Szerintem. Nem?
Miért bűn!Egyáltalán nem bűn,nem tiltja senki és semmi,csak pályán tényleg pörgetve van a moci és nem igazán esik a fordulat 6000 alá és 60-70km/h alá a sebesség,melynek ügye hátulütője,hogy jobban kopnak a motorikus alkatrészek!Tehát minél többet van egy moci a pályán annál inkább igénybe van véve!
De ez csak az én látásmódom,lehet valaki nem ezt veszi figyelembe!
Bálint636:
csak egy kérdés, miért bűn az ha a motor volt pályán?! Nem azért vettél sportmotort, hogy kihasználd az erejét? (nem mindenhol észnélkül, de közúton-pályán, vagy egykerekezni- esetleg stuntolni, nem bűn az, azért van, bírja. Ha eladásra kerül a sor, meg ami elkopott pl. kormánycsapágy kicseréli az ember és kész, ha meg bukta volt vele, helyre kell állítani, aztán meg lehet azt mondani .
Tiborx7:
mindenképp nézz meg amennyit csak tudsz! van belőle bőven,ha valami gyanús menj tovább. Érdemes a buktára utaló jeleket figyelni, pl: a vázban a kormány mozgás végpontjait, vázon carbon matrica is gyanús, kormány holtjáték- csapágyak állapota, esetleg egy két idomot levenni, a blokk körül a csavarok hogy néznek ki...
Nekem is 2005-ös 636-om van, az elsők között vettem az országban.
Ami a hangokat illeti, tudd hogy nagyon vékonyak a blokk-öntvények, ezért mindenféle hang jön belőle már gyári új állapotában is. És egy 636 sosem fog olyan finoman szólni, mint egy CBR például. De nem is várjuk el tőle. :)

Inkább tényleg az általános állapotára ügyelj, pályahasználat, törés-zúzás volt e sok, ilyenek.

Az enyén szerencsére bontatlan motor, sosem volt törve, pályát se látott soha, nagyon vigyázok rá.
Menj el egypar kereskedesbe, es hallgass meg egypar 2005-06-os 636-ot, esetleg probalj is ki, ha tudsz, hogy tudjad mihez hasonlitani, mert ezek szerint meg sokat nem lattal eloben.
Meg persze az altalanos tanacsok elnek (altalanos allapot megtekintese, konzisztens-e a motor egyes reszeinek elhasznalodasa..) - egy ennyi idos gepnek meg semmi baja nem lehet, ha meg igen, akkor feletsd el.
Illetve javasolt egy _hozzaertot_ is elvinni a szemlehez, ha nem vagy annyira biztos magadban.
Csaaatok. nagy kerdesem lenne tapasztalatok teren.! 2005 os 636 os rol kene info!foleg h mien hibak jelentkeztek ,vannak e hibai a gepnek es mire figyeljek oda a vételnél!mien hangok johetnek a motorbol,....Sajnos ugye a mai vilagban a ora allasara sem lehet nagyon hagyatkozni. elore is koszi!irjatok legyszi-2 het mulva indulok vasarolni :-)
Nem szóltak még!
Még1 elmosódott kép sem?
Semmi
Hááát. Igyekszem. Remélem idén még összejön. Tán a ZX-Kupa utolsó fordulóján.
Egy on-board befigyelhetne!
Reméljük.
Majd legközelebb
Köcce. Ha tiszta a pálya ez 2:08,5!