Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!Tesómnak '97-es volt valaha,nekem '99-es.A '97-es kényelmesebb,menetteljesítményre nincs érezhető különbség,viszont sokkal rosszabbul fordul!Na meg a '99-es azért szebb!Szerintem!
...elnézést hogy megint ezzel a SHOEI sisakos dologgal "offolok", csak találtam róla képet, hátha valakit érdekelne.
...szóval csak símaszkban volt használva kb 3 órát -én inkább a HJC-t használtam téren a páramentesítő miatt- , és asszonypajti csinált rá egy kis kopást a feliratra pakolászásnál.
Szóval ez az...:
Lánckenés:
A cimborám cserélt telószimmeringet, asszem 10w20 vagy ilyesmi olajjal karöltve (nálunk). Minap hoztam át a szülői garázsból az olajzót. Szombaton mentem motorozni, de előtte láncot illett kenni. Az összefüggés ugye nyilvánvaló? Eredmény 330 km után: nincs fényesedés a láncon, azaz nem verődött le a cucc. Pedig nem cammogtam (elkeveredtem, aztán visszafele rossz utat gondoltam rövidnek, meg rám is esteledett és hűvös is volt.. meg nagyon állat ahogy tepernek a vonalak a sötétben).
...ezt még nem hallottam.
Aaaz 1000 Ft-os olaj, amit használsz, az mekkora?
Nagy!
De tényleg.
98-02-ig csak típus továbbfejlesztés volt.
Kapott új fejiodomot, meg egy-két apróbb bizbaszt és kész.
Viszont 95-98 az meg még egyel előbbi motor.
Teljesen más fejlesztés a kettő.
Jó ok!De mégis!
Jó nagy.
Amit kapok a bótban. Úgy 3 évig ipone racingot használtam aztán rájöttem, hogy van annál olcsóbb is és azt vettem.Hogy az melyik? Nem tudom a nevét.
Kinek mi a véleménye a 1996-os gyártási évi ZX-6R Ninja-ról?Illetve mekkora különbség van egy 1996-os és egy 1999-es között?
Ezt ismertem!K..va jó!
enis csak Motul-t hasznalok a tobbi semmit sem er!jobbanmondva er.csak fel nap mig lepucolod a kabatod meg a mocit!
Amikor a női testet kitalálták, még nem volt építkezési felügyelet, mert a szennyvízcsatornákat nagyon közel rakták a játszótérhez.
A ribancoknak szoktasd hozzá a hátsójukat a kemény dolgokhoz!

Ezek abszolult pótüléses gépek.
NEM lehet rajta végigülni többszáz km-es túrákat.
Nem.
A felső oldala szivacs, az alsó pedig egy nagyon sűrűn szőrös anyag.
Ez nem túramotor.
Pont arra voltam kivancsi h hogy ketyeg a motorja..... felenk ritka a 636.van 1-2 10R.de az mas.az van h a legtobb a piacon behozatal (naluk ) es a kuuuuu olaszok meg nagyon sunyik .szep karcmentes meg minden aztan tok palya gep volt valamikor az egesz. az meg aztan h van rajta 7000 km.........sajna ez van . tenyleg hatul mennyire elviselheto? (persze a rib.....akarom mondani csajoknak)-? es meg valami!olaj zabalas?
MOTUL chain lube.
Próbáltam már castrol-t valvoline-t(ez jó volt) de a motul jött be a legjobban.
Mondjuk a valvoline-t 1000-ért meg leglehet venni a tesco-ban, a motul meg
barátok között is 3000-nél kezdődik, de messze a legjobb.
Szerintem.
Pont úgy csinálom, ahogy a tizedeses barátunk.
Jó,hogy közzétetted a láncápolást DDT!Jó tudni!
Milyen spray-t használsz e célra a saját mocidon?
Köszi!
Mert akkor faszán ráragad az spré. Ráolvad mint a cukormáz. Nem bassza össze a felnit meg a motort elinduláskor. (Nem annyira)
Miért kell, hogy meleg legyen a lánc...?
Az nem km-er függő. Nagy esőben 20km alatt lejön róla minden. Amint el kezd fényesedni a közepe mehet a láncspré. De az fontos, hogy ne elindulás előtt fújd le, hanem érkezés után rögtön amíg még meleg a lánc.
zdobrotka,... a lánc olajozást kb hány km-enként ejted meg?
A mosható sportlégszűrő?
A légszűrőnk papír, nem?