Hali!Tesómnak '97-es volt valaha,nekem '99-es.A '97-es kényelmesebb,menetteljesítményre nincs érezhető különbség,viszont sokkal rosszabbul fordul!Na meg a '99-es azért szebb!Szerintem!
...elnézést hogy megint ezzel a SHOEI sisakos dologgal "offolok", csak találtam róla képet, hátha valakit érdekelne.
...szóval csak símaszkban volt használva kb 3 órát -én inkább a HJC-t használtam téren a páramentesítő miatt- , és asszonypajti csinált rá egy kis kopást a feliratra pakolászásnál.
Szóval ez az...:
Lánckenés:
A cimborám cserélt telószimmeringet, asszem 10w20 vagy ilyesmi olajjal karöltve (nálunk). Minap hoztam át a szülői garázsból az olajzót. Szombaton mentem motorozni, de előtte láncot illett kenni. Az összefüggés ugye nyilvánvaló? Eredmény 330 km után: nincs fényesedés a láncon, azaz nem verődött le a cucc. Pedig nem cammogtam (elkeveredtem, aztán visszafele rossz utat gondoltam rövidnek, meg rám is esteledett és hűvös is volt.. meg nagyon állat ahogy tepernek a vonalak a sötétben).
Nagy!
De tényleg.
98-02-ig csak típus továbbfejlesztés volt.
Kapott új fejiodomot, meg egy-két apróbb bizbaszt és kész.
Viszont 95-98 az meg még egyel előbbi motor.
Teljesen más fejlesztés a kettő.
Pont arra voltam kivancsi h hogy ketyeg a motorja..... felenk ritka a 636.van 1-2 10R.de az mas.az van h a legtobb a piacon behozatal (naluk ) es a kuuuuu olaszok meg nagyon sunyik .szep karcmentes meg minden aztan tok palya gep volt valamikor az egesz. az meg aztan h van rajta 7000 km.........sajna ez van . tenyleg hatul mennyire elviselheto? (persze a rib.....akarom mondani csajoknak)-? es meg valami!olaj zabalas?
MOTUL chain lube.
Próbáltam már castrol-t valvoline-t(ez jó volt) de a motul jött be a legjobban.
Mondjuk a valvoline-t 1000-ért meg leglehet venni a tesco-ban, a motul meg
barátok között is 3000-nél kezdődik, de messze a legjobb.
Szerintem.
Az nem km-er függő. Nagy esőben 20km alatt lejön róla minden. Amint el kezd fényesedni a közepe mehet a láncspré. De az fontos, hogy ne elindulás előtt fújd le, hanem érkezés után rögtön amíg még meleg a lánc.
...szóval csak símaszkban volt használva kb 3 órát -én inkább a HJC-t használtam téren a páramentesítő miatt- , és asszonypajti csinált rá egy kis kopást a feliratra pakolászásnál.
Szóval ez az...:
A cimborám cserélt telószimmeringet, asszem 10w20 vagy ilyesmi olajjal karöltve (nálunk). Minap hoztam át a szülői garázsból az olajzót. Szombaton mentem motorozni, de előtte láncot illett kenni. Az összefüggés ugye nyilvánvaló? Eredmény 330 km után: nincs fényesedés a láncon, azaz nem verődött le a cucc. Pedig nem cammogtam (elkeveredtem, aztán visszafele rossz utat gondoltam rövidnek, meg rám is esteledett és hűvös is volt.. meg nagyon állat ahogy tepernek a vonalak a sötétben).
Aaaz 1000 Ft-os olaj, amit használsz, az mekkora?
De tényleg.
98-02-ig csak típus továbbfejlesztés volt.
Kapott új fejiodomot, meg egy-két apróbb bizbaszt és kész.
Viszont 95-98 az meg még egyel előbbi motor.
Teljesen más fejlesztés a kettő.
Ezek abszolult pótüléses gépek.
NEM lehet rajta végigülni többszáz km-es túrákat.
A felső oldala szivacs, az alsó pedig egy nagyon sűrűn szőrös anyag.
Ez nem túramotor.
Próbáltam már castrol-t valvoline-t(ez jó volt) de a motul jött be a legjobban.
Mondjuk a valvoline-t 1000-ért meg leglehet venni a tesco-ban, a motul meg
barátok között is 3000-nél kezdődik, de messze a legjobb.
Szerintem.
Milyen spray-t használsz e célra a saját mocidon?
Köszi!