Igen, van rajta hátul egy hatalmas doboz a cserealkatrészek szállítására, mivel a módosított motor igen gyakran meghibásodik. PIROS színe ellenére a kawasaki jellegzetes vonalai jól felismerhetőek.
Piros színe etalon. Példakép.
Látom Perec tegnap nagyon ráértél! Szép munka! . Nagyon jó lett a vonalvezetése! . Áramvonalasabb nem is lehetne. Egy-két technikai infót is közölhetnél róla...
Süllyesztett fehér indexek még jók lennének, de már nem akarok költeni a gépre.
Még megcsinálom rajta az olajcserét, ledurrantom a hátsó gumát, szerzek rá utcai szettet és tolom be egy karaskadésbe.
Nagyon fáj a szívem érte , de szeretnék egy újabbat.
Egyébként pedig gyöngyház lila-fekete.
Ez is majdnem piros lett, mint a tiéd.
A tiédről tudom, hogy benzines.
Álandóan tankolni jársz.
De a 6r a csúcs!
Benzines?
Piros színe etalon. Példakép.
Küldöm a képet:
Ez fiúk egy átkalapált GPZ, az ötvenes évekből de új a fényezése.
Azért lett piros, mert a gazdája színvak és a motort zöldnek látja.
Gyönyörű kawasaki.
Igazi antik darab.
Ez is egy 6-os.
Ja,és nem eladó, mert ez egy 6-os!
Ha komolyan érdekel megbeszélhetjük.
zdobrotka@citromail.hu
Még megcsinálom rajta az olajcserét, ledurrantom a hátsó gumát, szerzek rá utcai szettet és tolom be egy karaskadésbe.
Nagyon fáj a szívem érte , de szeretnék egy újabbat.
Csak vicc volt.... a tizedes tuti!
Itt egy jó.