sszzzooooval.aza lenyeg h a csavonak kell a love.arulja a komplett felszereleset meg minden.2007 ben volt veve.van rajta 9000km.eredeti allapot.holnap talan megis nezem! (ha lessz idom).
A ZX-6R lökettérfogatának 600 cc fölé növelését az tette lehetővé, hogy kategóriának nem voltak lökettérfogat szabályozásai, a cél pedig az volt vele, hogy a legjobb 600-ast alkossák meg.
A ZX-6RR-nek viszont be kell tartania az FIM szabályokat, így az 599 cc-s.
Ennek megfelelően a furat/löket arányok különböznek, a ZX-6R-nél 69 x 43.9 mm míg a ZX-6RR-nél 67 x 42.5 mm.
A ZX-6RR-nek 0.2-vel nagyobb a kompressziója, mivel versenyzésre tervezték, ahol teljesítmény a legfontosabb.
A ZX-6RR-nek kovácsolt, a 6R-nek pedig öntött dugattyúi vannak. Az RR kovácsolt dugattyúi a nagyobb kompresszió és könnyű súly miatt kerültek beépítésre. Mivel a dugattyúk súlya különböző, a főtengely is más a két gépen.
A ZX-6RR-en "back torque limiter" (nyomatékszabályzó) található. Ez csökkenti az erős motorfék által okozott kerékpattogás lehetőségét pályamotorozás közben olymódon, hogy automatikusan "csúsztatja" a kuplungot.
A ZX-6RR-nek beállítható hátsó lengővilla forgócsapja van, mely lehetővé teszi a versenyzőknek, hogy versenyzési stílusukhoz és a pálya adottságaihoz igazítsák a futóművet. A kormány is állítható kivitelű.
A ZX-6RR-en kormány-lengéscsillapító felfogatási pontok találhatóak. Általános használatkor a kormány-lengéscsillapító használata nem szükséges, a felfogatási helyek a versenycélokat ambicionálják.
A ZX-6RR-hez "racing kit" is vásárolható.
Én csak a gyalogost-kerékpárost-robogóst-autóst "bántom" Mocisat soha! Nekem sincs papírom, amiben én hibázok azért mást sem büntetek! Sztem így igazságos!
micsinaljak a szerkojaval ha nemjo ram?
Majdnem elcsúsztam azon az RR-en.
A ZX-6RR-nek viszont be kell tartania az FIM szabályokat, így az 599 cc-s.
Ennek megfelelően a furat/löket arányok különböznek, a ZX-6R-nél 69 x 43.9 mm míg a ZX-6RR-nél 67 x 42.5 mm.
A ZX-6RR-nek 0.2-vel nagyobb a kompressziója, mivel versenyzésre tervezték, ahol teljesítmény a legfontosabb.
A ZX-6RR-nek kovácsolt, a 6R-nek pedig öntött dugattyúi vannak. Az RR kovácsolt dugattyúi a nagyobb kompresszió és könnyű súly miatt kerültek beépítésre. Mivel a dugattyúk súlya különböző, a főtengely is más a két gépen.
A ZX-6RR-en "back torque limiter" (nyomatékszabályzó) található. Ez csökkenti az erős motorfék által okozott kerékpattogás lehetőségét pályamotorozás közben olymódon, hogy automatikusan "csúsztatja" a kuplungot.
A ZX-6RR-nek beállítható hátsó lengővilla forgócsapja van, mely lehetővé teszi a versenyzőknek, hogy versenyzési stílusukhoz és a pálya adottságaihoz igazítsák a futóművet. A kormány is állítható kivitelű.
A ZX-6RR-en kormány-lengéscsillapító felfogatási pontok találhatóak. Általános használatkor a kormány-lengéscsillapító használata nem szükséges, a felfogatási helyek a versenycélokat ambicionálják.
A ZX-6RR-hez "racing kit" is vásárolható.
Várjál!4
RR az más téma!
Csak a 36ccm.
És mikor mehetek érte?
Te meg miről beszélsz?
Eléggé kavaros a kérdésed.