hát ha a tulaj nemnagyon engedi a megvizsgálást akkor ott már bajok vannak!
amikor én vettem a gépet rendesen átvizsgáltam ! nem voltam szivbajós !
még egy szerelö szakit is vittem magammal !
de a tulaj nagyon rendes volt -kevés az ilyen ember!
sajna.
Gondolom nem fogja lebontani a fél motort átvizsgálás közben.
Pedig igy lenne az igazi./persze ha engedné a tulaj/
Amugy szép a motorod,igy kell megtakaritani egy motort.Le a kalappal
Szevasztok!
Na, megjöttem Százhalombattáról. Megnéztem a motort, mentem vele egy karikát is, és ÚÚ! Nagyon állatul megy, DE sajnos nem az igazi. Nagyon tetszett meg minden, kényelmes, megy mint a mozdony, csak azért ilyen olcsó, mert egy alkatrészbázis, de szó szerint. A villa, első, hátsó felni cserélt, idomok újrafújva megjavítva, mert 2x pereceltek vele. A gyújtáskapcsoló megberhelve, nem gyári. Amúgy tényleg jó volt, de vasárnap megyek megnézni még 2-őt. Szóval még van remény, drukkoljatok!
Pl nem gyári festés, karcolás az oldaldekniken,kormányvégen,lábtartó alján...kb ezekeről. Bár ezek más miatt is lehetnek karcolódva.
Vagy ha mondjuk a motor húz vmerre....de az már gáz :S
Szasztok srácok. Peeter én azt tudom mondani,mint kezdő motoros,hogy BAZI JÓ EZ A VAS!
1éve hajtom de semmi baja. oilt nem eszik pedig USA import, benya fogyasztása (nálam) 6-7 littyo között van vegyiben. Itt egy szerény kis kép a nagy Ő röl..
Ja míg el nem felejtem kérdés: honnan veszem észre,hogy a gép meg volt csukva?
Üdv mindenkinek és széles utat, vigyázzatok magatokra!
Benzin visszajelző nincs (legalábbis a ZX-6Ren ) ami lényeges különbség a kettő között, hogy a fejidomjuk más. A ZX-6Ren középen van egy helyzetjelző lámpa; a 636on ott légbeömlő van.
Azt nem írtam, hogy alig használt!
36 000 van benne, de soha nem bukott és folyamatosan szervizelt.A pécsi Cseh Zsolt "Steelhorsemotor", tuti segít mindenben, valószínű a beszámítás is működne.
Ja, és itt bizos lehetsz benne, hogy nem lett visszapörgetve az óra.Láttam 1-2 Ninját, ami nekem gyanús volt, mertb állandóan nézegetem a használt motorokat és már vannak olyanok, amit megismerek.
Széles utat!
Igen, engem is az fogott meg, hogy nem ekte szupersport gép, hanem kicsit túrásabb, mint a mostani ZZR-em.
A fogyasztás az tök korrekt, ahhoz képest, hogy a mostani 400-assal járok 5 1/2 körül. Meg nekem az hiányzik illetve szeretném, hogy ha kell menni pl autópályán, akkor 130-nál ne pörögjön szét a moci. Az enyémnél már nagyon pörög ennyinél.
Köszönöm a véleményeket és a képet a zöldecskéről. :)
Ja, még egy kérdés. Van valami lényeges különbség az ilyen évjáratú ZX6 és 636 között, vagy csak az a pár plusz köbcenti?
Meg még egy. A benzinszint visszajelzés hogy van megoldva?
Holnap estefele beszámolok, hogy milyen volt a kis vörös, amit megnézek.
hali
peeter nekem ilyen gépem van két éve használom de semmi gond nemvolt vele 25000 km van a vasba .
egy mra racing plexivel már király a szélvédelem ! fogyasztása 6 liter vegyes használatban!
szerintem tökéletes választás! ez a gép elvileg túra-sport jobbat praktikusabbat nemhiszem hogy találsz!
ja és szerintem ez a tipus gyönyörű szép !kinek mi ugye !
sok sikert a gép vásárláshoz!
legalább 3 gépet nézz meg.
hali
amikor én vettem a gépet rendesen átvizsgáltam ! nem voltam szivbajós !
még egy szerelö szakit is vittem magammal !
de a tulaj nagyon rendes volt -kevés az ilyen ember!
sajna.