jó reggelt mindenkinek, Örülök kisöcsi, hogy a fizimiska ellenére jó véleménnyel vagy a vasról, a kinézetet reméljük basi megoldja, örömmel olvasom soraidat, mert akkor a lényeg mégis sikerült a géppel, hidd el nem akarok száguldozni 260 ig okés igy is, viszont tényleg iszopnyat nagy a külömbség, az elöző gépembe is ezt imádtam, csakhát ott nem volt erő, ezzel megkaptam azt is, kiváncsian várom az átalakitás utolsó lényeges momentumát a -1es áttételt, a vezetékelést ma megigazgattam szinte minden kilogó kábelt sikerült eltüntetni, most hogy végre jó helyen mennek a kábelezések bowdenek, a kormány még könnyebben fordul, az első rugón még keményitenem kell, aztán holnap Tbányán megteszteljük, ha az idő is engedi. Reméljük egy Vadkanból egy igazi vérmes Bikát sikerül kreálni, szép napot mindenkinek. A szivóhang az tényleg brutális, nem tudom érezted e de nekem meggyözödésem hogy igy közvetlenül szipkázva a levegőt jobban megy a motor alul mindenképpen
Tegnap volt alkalmam motorozni egy kicsit Tevének a pucér Dromedárjával.
Vélemény:A széles 28-as krosszkormány nem csak látványban javít az amúgy csúnyácska
pucér 12esen,hanem más szempontokból is pozitív változásokat hozott.
Az üléspozíció kényelmesebb lett,egyenes háttal,már-már krosszosan lehet ülni a gépen
kissé támadó pozícióban,és ettől a pilóta súlypontja hátrébb helyeződött,
ami állandó jellegű egykerekezési hajlamhoz vezetett, az 5 centit kiemelt hátsó,és a 2 centit leengedett első futómű ellenére is.
A szélesebb fogás adta stabilitás miatt szinte késztetés éreztem,h minden megállásnál a levegőbe emeljem a motor hátulját.
Jó dolog a krosszkormány,az eddig említett változások mellett,a kanyarokban is stabilabb a motor kisebb sebességnél,nagyobbnál nem volt alkalmam tesztelni,és a kormánystabi hiánya ellenére sem rázta meg az elejét még akkor sem,
ha kanyarból kifelé 2-esben nyélgázt húztam és elemelte az elejét.(ilyen esetekben az enyém stabi nélkül vadul megrázta magát)
Marha biztossá,és kényelmessé tette a motort az átalakítás,de azért vannak hátrányok is:
A magasabbra és szélesebbre került kormányvég pont autótükör szintre került,ami igen csak megnehezítette,vagy
ellehetetlenítette a sorok közti előremenést.
Másodvélemény: nagyon jó kis játszós gép lett belőle,ami hosszabb (lassabb) túrákra is alkalmasabb,mint a gyári felállás,
DE pont a lényegét vesztette el a motor: gyorsan menni szélvédelem nélkül,egyenesen ülve hosszabb távon nem lehet vele.
Cserébe lehet élvezni a brutálisan mély hörgő szívóhangot ami üvölt ötezertől,és a csodálkozó tekinteteket a többi sportmotorostól,
hogy mi ez az istencsapása ami legyorsulta őket ilyen streetfighteres kinézettel.
Tegnap volt alkalmam motorozni egy kicsit Tevének a pucér Dromedárjával.
Vélemény:A széles 28-as krosszkormány nem csak látványban javít az amúgy csúnyácska
pucér 12esen,hanem más szempontokból is pozitív változásokat hozott.
Az üléspozíció kényelmesebb lett,egyenes háttal,már-már krosszosan lehet ülni a gépen
kissé támadó pozícióban,és ettől a pilóta súlypontja hátrébb helyeződött,
ami állandó jellegű egykerekezési hajlamhoz vezetett, az 5 centit kiemelt hátsó,és a 2 centit leengedett első futómű ellenére is.
A szélesebb fogás adta stabilitás miatt szinte késztetés éreztem,h minden megállásnál a levegőbe emeljem a motor hátulját.
Jó dolog a krosszkormány,az eddig említett változások mellett,a kanyarokban is stabilabb a motor kisebb sebességnél,nagyobbnál nem volt alkalmam tesztelni,és a kormánystabi hiánya ellenére sem rázta meg az elejét még akkor sem,
ha kanyarból kifelé 2-esben nyélgázt húztam és elemelte az elejét.(ilyen esetekben az enyém stabi nélkül vadul megrázta magát)
Marha biztossá,és kényelmessé tette a motort az átalakítás,de azért vannak hátrányok is:
A magasabbra és szélesebbre került kormányvég pont autótükör szintre került,ami igen csak megnehezítette,vagy
ellehetetlenítette a sorok közti előremenést.
Másodvélemény: nagyon jó kis játszós gép lett belőle,ami hosszabb (lassabb) túrákra is alkalmasabb,mint a gyári felállás,
DE pont a lényegét vesztette el a motor: gyorsan menni szélvédelem nélkül,egyenesen ülve hosszabb távon nem lehet vele.
Cserébe lehet élvezni a brutálisan mély hörgő szívóhangot ami üvölt ötezertől,és a csodálkozó tekinteteket a többi sportmotorostól,
hogy mi ez az istencsapása ami legyorsulta őket ilyen streetfighteres kinézettel.
Mennyibe fájna egy elsőteló szimering csere munkadíjjal anyaggal együtt nálatok?Sajnos elfosta magát az egyik oldal!
Brno SBK július 8-10? Zúzhatnánk megint egyet
Nekem nehogy az legyen megint, hogy amikor menni lehet, mindenki eltünik a láthatárról......
és tevének is van,csak az már nem motor,hanem egy TEVE