Hát... akkor valami nem koser, ha nyíkorog szerintem vidd vissza, és mutasd meg, mennyire nyikorog... kiadtál egy csomó pénzt érte, akkor legyen már jóóóóó ..
Ez egy elég keserves történet: tavaly vettem rá újat betéttel (szintén EBC) - tárcsazár rulez, de egy esős út után berozsdásodott mindkettő, de annyira, hogy nem forgott a kerék. .
Hosszas tologatás után forgott csak, de a betét nyoma ott maradt a tárcsán. Használati probléma nem volt, ezért nem foglalkoztam vele, viszont minden egyes megázás után ezt produkálta. A végén már olyan volt a tárcsa, mint egy rossz lábas, tele foltokkal. A magyar forgalmazó korrekt volt, s gariban cserélte az egész szettet, ilyet még ő sem látott (valszeg gyártási hibás). Most viszont nyikorgok, de kegyetlenül.
Technikai kérdés: új a tárcsa és a betét (mindkettő EBC), s lassú fékezéskor fülsértően nyikorog. Már bekopott (1000 km), fékhatás ok. Mi lehet a gond? Az internet rezonanciát mond, s hogy kenjem be a betét másik oldalát speciális rézpasztával. Ötlet?
Üdv,
D
Szeva
Megoldodott az inditási problema , Tibibácsi kicserélte a gyertyákat, és ok minden Nem menek a napszemcsis csávohoz , me ottt hagyom a gatyámat is ..
Szevasztok
Vettem már a gépsasra én is egy ormánystabilizátort .
Egy rávaló Extremetech-et.
És arra jöttem rá,h ez kötelező tartozék erre a motorkára .
Hihetetlenül stabilizálja a gépet,nem gondoltam volna,h ennyit tesz ez a kis kütyü .szar úton is lehet pengetni kanyarban mint az őrült .
akinek még nincs az vegyen rá sürgősen,nem fogja megbánni .
Friss zx12 tulajként miket kell róla tudnom?Tapasztalatok stb...!Azt tudom hogy sokat eszik!
8 liter simán elfogyott városban 100km alatt!
Igen, erre gondoltam. Megyek! Na, 3 Zx12 már nem rossz! Még valaki?
Alapvetően jó lehet, szombaton egyébként is Egerben leszek motorral.
Előtte pénteken valaki Kawa pályanap a HRingen?
A ferrodo st betétek nekem is nyikorogtak, de visszatértem a tokicora.
Azóta a fékhatás is jobb.
Hosszas tologatás után forgott csak, de a betét nyoma ott maradt a tárcsán. Használati probléma nem volt, ezért nem foglalkoztam vele, viszont minden egyes megázás után ezt produkálta. A végén már olyan volt a tárcsa, mint egy rossz lábas, tele foltokkal. A magyar forgalmazó korrekt volt, s gariban cserélte az egész szettet, ilyet még ő sem látott (valszeg gyártási hibás). Most viszont nyikorgok, de kegyetlenül.
Miért cseréltél tárcsát? Jó volt a tied ...
Technikai kérdés: új a tárcsa és a betét (mindkettő EBC), s lassú fékezéskor fülsértően nyikorog. Már bekopott (1000 km), fékhatás ok. Mi lehet a gond? Az internet rezonanciát mond, s hogy kenjem be a betét másik oldalát speciális rézpasztával. Ötlet?
Üdv,
D
Megoldodott az inditási problema , Tibibácsi kicserélte a gyertyákat, és ok minden Nem menek a napszemcsis csávohoz , me ottt hagyom a gatyámat is ..
Vettem már a gépsasra én is egy ormánystabilizátort .
Egy rávaló Extremetech-et.
És arra jöttem rá,h ez kötelező tartozék erre a motorkára .
Hihetetlenül stabilizálja a gépet,nem gondoltam volna,h ennyit tesz ez a kis kütyü .szar úton is lehet pengetni kanyarban mint az őrült .
akinek még nincs az vegyen rá sürgősen,nem fogja megbánni .