Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg is döglik némelyik, és aki nem az meg a több tizmillás gépét bukja el egy pillanat alatt, nézd a discovery-t.
én maradok a gyárinál megszoktam és kielégitő, nem nagyon van ellenfél hála istennek, beléd meg ritkán botlom mostanság ugyhogy nincs miért aggodnom
mindent meg lehet szokni már mondtam ,ezer lóerőt is meg lehetne ,azért ilyen betegek a drag-osok .
Jó tudjuk te psichopata vagy, én a többiekről bezséltem, neked egy 1000LÓERÜS gép is kevés lenne
azért mert meg lehet szokni mindent ,és ha megszokod meg is unod ,ezért kell néha egy kis plusz,ha nem akarsz másik vasat venni .szerintem ,én is 15ezer km után úgy érzem,h mehetne jobban is a gép ,mert minden nap hajtom,és megszoktam a teljesítményét .ez ilyen... adjatok egy kompresszor beleeee
Én csak azt nbem értem minek varjálni ezt a felsőkategóriás tipust, igy is ember legyen a talpán aki 100%-osan ki tudja használni
ez furcsa ,akkor mitől jobb a joshi ?(ha jól emlékszem az volt benne)
Jó reggelt BÖSZME tulajok, ma ismét rekord dőlt meg, 100ason 18 perc déli PU Tatabányáról, kicsit meg kellet huzhálnom, hogy kitakaritótjon az injektor (ETANOL), a gép ismét meglepett 4-be 260 fölé ment
Hogy lekopogjam, igen, úgy tűnik, és ráadásképpen a gyári vezérműtengellyel még nyomatékosabbnak és pörgősebbnek is tűnik a gépsas.
Szevasztok én meg tegnap este találtam még egy leendő tagot ,egy 2004es tiszta fekete B3-asa van,micron rendszer,PC,ésatöbbi...nagyon szép állapotban ,remélem beregisztrál ide mert jó arcnak tűnt. .
Csummer Tegnap elvoltunk Pécs/Orfű mocizáson puncikával és barátomékkal. Eszméletlen milyen jó út lenne az az orfűi út, ha a minősége meglenne hozzá és az autósok tudnának rendes tempóban haladni és nem 1-2ben kéne mögöttük szuttyogni........Komló fele viszont kegyetlen jó út van 550km azért kiszííítta az erőmet+pécsi városi kóborlás a dög melegben........
Én tegnap vittem el a szívatóbowdenemet megcsináltatni, mert a múltkor nekem meg az szakadt el. Délutánra meg is csinálták pár ezer Ft-ért. Ez van, öregszenek a dolgok
szerencsém volt,pont a pirosnál voltam legelől és üresben vártam a zöldet ,amikor behúztam,h egyesbe tegyem akkor szakadt el ,és ott fulladtam le egy helyben .a tiéddel minden rendben ?
Én úgy tudtam a te géped lendkerekes és nem is kell bele váltó akkor meg minek a kuplung
nem mentél neki senkinek?
dehogynem elszakadt a kuplungbovdenem ,a hungárián csúcsforgalomban ,6évig és 33ezerig bírta .
A picába szehol szenkiszem
Nah hétvégén kicsit kormoltam a sárkánnyal és 100 km-en 10 litert lenyelte. Mondjuk tanktáskával mentem és így esélyem se volt bebújni a plexi mögé. A tempó pedig jó volt
No, haverom árulja a kilencesét, ami szép, és jobb mint az enyémen az csere. ű
Kérdezte is mi van, ha megmarad? Mondom, na azt beszoptad.
Nem tudom, manapság mindent lehet, de a szervizkönyve vezetve van, és ott nem írja a tárcsa cserét... persze ez még nem jelent semmit ... de e kilométer valós benne
Na jó.
Deeee, akitől vetted az nem tekerte vissza?
No meg kérdés a fékbetétek milyensége is, mert van amelyik eszi a tárcsákat.
Esténként nem hallod a garázsban, hogy valami nyammog, na olyankor eszi a betét a tárcsát.
nem forog visszafelé 24000-el vettem a motort... 1,5 éve
Hali!
Annak a motornak, nem forog visszafelé a km órája? Vagy csak eladás előtt?
, nekem a Gold-frean -el sincs semmi gondom ... de azért az elgondolkoztató, hogy 24000 km-es motornál miért kell tárcsát cserélni már... úgyan is ennyi volt a motorban, amikor megvettem, és már ez volt rajta
Az egyik Busás gyerek vett, azt mondta, hogy sokkal jobb a fékhatás, mint a gyári tárcsa-betét kombinációval