Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem annó én az elsö 12 esemet barabokra szedtem de nem éri meg a mutatvány annyit kell szarakodni
te csak vasaljá mosmán
akko arra valami speckó müszer kell?
pillangókat összelehet löni de levegövel nem lehet utána menni én erre gondoltam ez van ledugózva!
mi lesz ott?
motorozni kééééne
akko hogyan lehet állitani
Ha ez igy van akkor szerinted hogyan lehet órát rádugni?, nekem vannak rézcsövek az órához asszem 4-es menettel, csak azért kérdem mert lassan nekem is kell szinkronizálni.
Szia! Nem tudsz rajta állitani gyárilag le van dugózva!
szeva marci, a folyamat nem olyan bonyolult, feldugod a testert , és megnézed a vákum értékeket, azt sajna nem tudom hol tudod állitani őket, karbisoknál minden karbi között van egy rugós állitócsavar (keresztélü) ennél se lehet sokkal másabb szivocsonkok között keressél rugós csavarokat (3db), a folyamat a következő, ahhol eltérést látsz, pl 3-4 es henger a külsöket kell elösször összehangolni, nagyon pici állitásokkal , utána egy kicsit várni kell, látod hogy merre változik a vákum mértéke természetesen összefelé probáld hangolni alapjáraton, szoval a 2 szélsőt összehangolod, és utána a közepét, minimálisan valoszinüleg változni fog valamelyik szélső is amikor a közepét hangolod, de ez nem biztos karbisnál igy müködik. nem egy nagy durranás összelőni, viszont ha megvagy akkor simább lessz a motor járása, jobban fogja venni a lapot, és a fogyasztásod is az optimális felé fog közeliteni, javaslom hogy mielött nekilátsz informálodj melyik csavarokkal tudod a szinkront állitani, mert a 12esnél én se tudom pontosan, sok sikert hozzá, és jelezz vissza hogy sikerült. üdv gábor
Halihó

Megjöttek az új gyetyák a és arra gondoltam ha már cserélem esetleg érdemes lenne egy szinkront csinálni az ínyektor soron, tehát szinkronizálást, csinált már valaki ilyet? Láttam, hogy van helye a vákumcsönek szinkronteszterhez, és van kölcsönbe nálam szinkronteszter .... érdemes megnézni?
Csumika Valaki szombat lacháza? Puncikám és én kint leszünk
Pedig nem is siettünk
Hali
Pár kép az arab pékről és segédjéről de olyan szar volt a Cseh sőr ÁÁÁ ha most csak egy dobozzal lenne amúgy mindenkit megelőztünk hazafelé a párom erre felhivta a figyelmemet ilyenekre kell járni nem a nyugdijért
pár kép ... természetesen motor, és ruha nélkül
Betonman! Én is szeretlek!
Atom jó volt ez a kis motorozás! Bár az én sárkányom többet eszik, de hát a teljesítményért áldozni kell!
Nekünk még Bp előtt is tankolnunk kellett, mert Marcipánék szerintem a kipufogógázomat újrahasznosítva energiát nyertek ki és így kevesebb benzint tankolgattak
A képek sajna túl távoliak, de hát lusták voltunk lemenni a dombról, mert tuti onnan fel nem jövünk
Na akkor kiváncsi lennék melyik motor zabál meg 4 ezer alatt egy full zsir uj 2008-as battlax gummát? (62 ezer volt párban) az elsöje még ugy ahhogy kitartott, de lassan az is kuka vagy 5 ezer alatt egy Lzcas betétet ami 24 be került nem tudom pl egy gixer 1000 megeszi ennyi idő alatt a kopó alkatrészeket? mert a 12es hmm sajnos igan, A slick gumma ugy ahhogy mukodik rajta kb 2 3 ezret megy el de 10 ezerért nem 30 40 ezerért, és akkor az éves 40 ezres teljesitményadó, aztán évente 2x olajcsere, mondjuk az ugyanannyi mint a többi gépbe, stb. és akkor még nem beszéltem a biztositásról meg a benzinről se. Költséges móka ez gyerekek, és nem is baszná a csörömet, ha nem lenne itt a másik, ami egy öreg zx10, és kb 2 éves benne a betét, a gumma az most lett feltéve de 2 évet elmentem ugyanazzal a battlaxal ami a 12esen volt, stb. stb. igaz nem nyujt olyan élményt mint a 12-es, de ma például elmentem elvittem a csajomat dolgozni, és olyat mentem a géppel, egykerék driftelgetés, iszonyat jó volt ezeket pl a 12essel nem annyira szivesen csinálom mint pl ezzel az öreg vassal. Más, senkit nem akarok lebeszélni a 12esröl, de ha tehetitek KP-ra vegyétek, mert ha összeadódnak a költségek, borsos lehet, föleg amit ezek a kurva bankok csinálnak ez vérlázitó . üdv
Hogy a Rák venne vagy 10-hektáros telket a májatokon,pékMan
. még jó,hogy nem vok írígy tipus Tólni a fotókat,felfele
A balu88@mailbox.hu-ra küldenél pár képet,illetve pár általános jellemzőt a motorról?
Köszi előre is!
Balu
Én eladnám a gépsárkányt, rendben van a paripa, és nincs rajta hitel... tele van minden féle finomsággal..
Szeva Bird ... hazaértem megittam azonnal 2 db sőrt az elsőt 1 húzásra.. Este dobok fel pár képet ... az SBK-ról 645 Km m-re jött ki a tegnapi nap... átlagban 7,3 l fogyasztással 160-180km temponál végig kétszeméllyel ... slic gumival, amiben már van 1300km körül, de még 1000km tuti tudok vele menni
Bábolnánál jó kis M'c van
Úgy dobáljátok a 12-est, hogy kint 1 db-ot láttunk ... minden más típusból volt rendesen...
Na halller!
Tegnap kizúztunk Marcipánékkal Brnoba egy kis SBK-t nézni. Atom jó volt minden, de a superbike-ban mit keres a Kawasaki? Szégyen volt a motorozásuk a ZX10R-el. A többiek más dimenzióban motoroztak. Remélem, hogy az új 10-es durvább lesz, mert különben Dömpinek is 12-est kell vennie
Előre szólok, hogy a későbbiekben az itt megjelenésre kerülő fotókon szereplő arab kinézetű fickóhoz semmi közöm, a hasonlóság csupán a véletlen műve
1. Első...
Nézzétek meg a Tegnapi Motorozás címü albumot. Van benne egy piros 12-es...
Köszi de az az ár nekem túl sok max.1,3mft-ig tudok elmenni de mivel van átíratás is meg egyébb nyalánkságok ezért inkább1,2 az az 1,3
Amúgy tényleg nagyon köszönöm a felajánlást,nemes gesztus
-vele........
Szega!
Kakasdon van egy 2006 (azt hiszem) fekete pöpec tizenkettes 1,8milláért. Csak futólag néztük meg, de full gyári sérülésmentesnek tűnik Ha gondolod elugrunk haverral+szerelővel egyik nap megnézegetni, hogy érdemes-e vele foglalkozni vele
Köszönöm a minden igény kielégítő választ!

A telj.adó az apriliára is 28eft volt egy évben szóval nem lenne sokkal több a zx-re sem nekem.
Max.6e km-t szoktam menni egy évben ezért a fenntartási költségek nálam nem lennének túl magasak ami a gumit illeti.
Az aprilia szintén nem evett kevesebbet,olyan 6-7 körűl jöttem ki belőle úgyhogy ez sem túl elborzasztó számomra.
Asszem szétnézek az eladó 12-esek között is hátha találok egy relatív keveset futott példányt olcsóbban..