Ha ez igy van akkor szerinted hogyan lehet órát rádugni?, nekem vannak rézcsövek az órához asszem 4-es menettel, csak azért kérdem mert lassan nekem is kell szinkronizálni.
szeva marci, a folyamat nem olyan bonyolult, feldugod a testert , és megnézed a vákum értékeket, azt sajna nem tudom hol tudod állitani őket, karbisoknál minden karbi között van egy rugós állitócsavar (keresztélü) ennél se lehet sokkal másabb szivocsonkok között keressél rugós csavarokat (3db), a folyamat a következő, ahhol eltérést látsz, pl 3-4 es henger a külsöket kell elösször összehangolni, nagyon pici állitásokkal , utána egy kicsit várni kell, látod hogy merre változik a vákum mértéke természetesen összefelé probáld hangolni alapjáraton, szoval a 2 szélsőt összehangolod, és utána a közepét, minimálisan valoszinüleg változni fog valamelyik szélső is amikor a közepét hangolod, de ez nem biztos karbisnál igy müködik. nem egy nagy durranás összelőni, viszont ha megvagy akkor simább lessz a motor járása, jobban fogja venni a lapot, és a fogyasztásod is az optimális felé fog közeliteni, javaslom hogy mielött nekilátsz informálodj melyik csavarokkal tudod a szinkront állitani, mert a 12esnél én se tudom pontosan, sok sikert hozzá, és jelezz vissza hogy sikerült. üdv gábor
Megjöttek az új gyetyák a és arra gondoltam ha már cserélem esetleg érdemes lenne egy szinkront csinálni az ínyektor soron, tehát szinkronizálást, csinált már valaki ilyet? Láttam, hogy van helye a vákumcsönek szinkronteszterhez, és van kölcsönbe nálam szinkronteszter .... érdemes megnézni?
Hali
Pár kép az arab pékről és segédjéről de olyan szar volt a Cseh sőr ÁÁÁ ha most csak egy dobozzal lenne amúgy mindenkit megelőztünk hazafelé a párom erre felhivta a figyelmemet ilyenekre kell járni nem a nyugdijért
pár kép ... természetesen motor, és ruha nélkül
Betonman! Én is szeretlek!
Atom jó volt ez a kis motorozás! Bár az én sárkányom többet eszik, de hát a teljesítményért áldozni kell!
Nekünk még Bp előtt is tankolnunk kellett, mert Marcipánék szerintem a kipufogógázomat újrahasznosítva energiát nyertek ki és így kevesebb benzint tankolgattak
A képek sajna túl távoliak, de hát lusták voltunk lemenni a dombról, mert tuti onnan fel nem jövünk
Na akkor kiváncsi lennék melyik motor zabál meg 4 ezer alatt egy full zsir uj 2008-as battlax gummát? (62 ezer volt párban) az elsöje még ugy ahhogy kitartott, de lassan az is kuka vagy 5 ezer alatt egy Lzcas betétet ami 24 be került nem tudom pl egy gixer 1000 megeszi ennyi idő alatt a kopó alkatrészeket? mert a 12es hmm sajnos igan, A slick gumma ugy ahhogy mukodik rajta kb 2 3 ezret megy el de 10 ezerért nem 30 40 ezerért, és akkor az éves 40 ezres teljesitményadó, aztán évente 2x olajcsere, mondjuk az ugyanannyi mint a többi gépbe, stb. és akkor még nem beszéltem a biztositásról meg a benzinről se. Költséges móka ez gyerekek, és nem is baszná a csörömet, ha nem lenne itt a másik, ami egy öreg zx10, és kb 2 éves benne a betét, a gumma az most lett feltéve de 2 évet elmentem ugyanazzal a battlaxal ami a 12esen volt, stb. stb. igaz nem nyujt olyan élményt mint a 12-es, de ma például elmentem elvittem a csajomat dolgozni, és olyat mentem a géppel, egykerék driftelgetés, iszonyat jó volt ezeket pl a 12essel nem annyira szivesen csinálom mint pl ezzel az öreg vassal. Más, senkit nem akarok lebeszélni a 12esröl, de ha tehetitek KP-ra vegyétek, mert ha összeadódnak a költségek, borsos lehet, föleg amit ezek a kurva bankok csinálnak ez vérlázitó . üdv
Szeva Bird ... hazaértem megittam azonnal 2 db sőrt az elsőt 1 húzásra.. Este dobok fel pár képet ... az SBK-ról 645 Km m-re jött ki a tegnapi nap... átlagban 7,3 l fogyasztással 160-180km temponál végig kétszeméllyel ... slic gumival, amiben már van 1300km körül, de még 1000km tuti tudok vele menni
Bábolnánál jó kis M'c van
Úgy dobáljátok a 12-est, hogy kint 1 db-ot láttunk ... minden más típusból volt rendesen...
Na halller!
Tegnap kizúztunk Marcipánékkal Brnoba egy kis SBK-t nézni. Atom jó volt minden, de a superbike-ban mit keres a Kawasaki? Szégyen volt a motorozásuk a ZX10R-el. A többiek más dimenzióban motoroztak. Remélem, hogy az új 10-es durvább lesz, mert különben Dömpinek is 12-est kell vennie
Előre szólok, hogy a későbbiekben az itt megjelenésre kerülő fotókon szereplő arab kinézetű fickóhoz semmi közöm, a hasonlóság csupán a véletlen műve
Köszi de az az ár nekem túl sok max.1,3mft-ig tudok elmenni de mivel van átíratás is meg egyébb nyalánkságok ezért inkább1,2 az az 1,3
Amúgy tényleg nagyon köszönöm a felajánlást,nemes gesztus
Szega!
Kakasdon van egy 2006 (azt hiszem) fekete pöpec tizenkettes 1,8milláért. Csak futólag néztük meg, de full gyári sérülésmentesnek tűnik Ha gondolod elugrunk haverral+szerelővel egyik nap megnézegetni, hogy érdemes-e vele foglalkozni vele
A telj.adó az apriliára is 28eft volt egy évben szóval nem lenne sokkal több a zx-re sem nekem.
Max.6e km-t szoktam menni egy évben ezért a fenntartási költségek nálam nem lennének túl magasak ami a gumit illeti.
Az aprilia szintén nem evett kevesebbet,olyan 6-7 körűl jöttem ki belőle úgyhogy ez sem túl elborzasztó számomra.
Asszem szétnézek az eladó 12-esek között is hátha találok egy relatív keveset futott példányt olcsóbban..
motorozni kééééne
Megjöttek az új gyetyák a és arra gondoltam ha már cserélem esetleg érdemes lenne egy szinkront csinálni az ínyektor soron, tehát szinkronizálást, csinált már valaki ilyet? Láttam, hogy van helye a vákumcsönek szinkronteszterhez, és van kölcsönbe nálam szinkronteszter .... érdemes megnézni?
Pár kép az arab pékről és segédjéről de olyan szar volt a Cseh sőr ÁÁÁ ha most csak egy dobozzal lenne amúgy mindenkit megelőztünk hazafelé a párom erre felhivta a figyelmemet ilyenekre kell járni nem a nyugdijért
pár kép ... természetesen motor, és ruha nélkül
Atom jó volt ez a kis motorozás! Bár az én sárkányom többet eszik, de hát a teljesítményért áldozni kell!
Nekünk még Bp előtt is tankolnunk kellett, mert Marcipánék szerintem a kipufogógázomat újrahasznosítva energiát nyertek ki és így kevesebb benzint tankolgattak
A képek sajna túl távoliak, de hát lusták voltunk lemenni a dombról, mert tuti onnan fel nem jövünk
. még jó,hogy nem vok írígy tipus Tólni a fotókat,felfele
Köszi előre is!
Balu
Bábolnánál jó kis M'c van
Úgy dobáljátok a 12-est, hogy kint 1 db-ot láttunk ... minden más típusból volt rendesen...
Tegnap kizúztunk Marcipánékkal Brnoba egy kis SBK-t nézni. Atom jó volt minden, de a superbike-ban mit keres a Kawasaki? Szégyen volt a motorozásuk a ZX10R-el. A többiek más dimenzióban motoroztak. Remélem, hogy az új 10-es durvább lesz, mert különben Dömpinek is 12-est kell vennie
Előre szólok, hogy a későbbiekben az itt megjelenésre kerülő fotókon szereplő arab kinézetű fickóhoz semmi közöm, a hasonlóság csupán a véletlen műve
Nézzétek meg a Tegnapi Motorozás címü albumot. Van benne egy piros 12-es...
Amúgy tényleg nagyon köszönöm a felajánlást,nemes gesztus
Kakasdon van egy 2006 (azt hiszem) fekete pöpec tizenkettes 1,8milláért. Csak futólag néztük meg, de full gyári sérülésmentesnek tűnik Ha gondolod elugrunk haverral+szerelővel egyik nap megnézegetni, hogy érdemes-e vele foglalkozni vele
A telj.adó az apriliára is 28eft volt egy évben szóval nem lenne sokkal több a zx-re sem nekem.
Max.6e km-t szoktam menni egy évben ezért a fenntartási költségek nálam nem lennének túl magasak ami a gumit illeti.
Az aprilia szintén nem evett kevesebbet,olyan 6-7 körűl jöttem ki belőle úgyhogy ez sem túl elborzasztó számomra.
Asszem szétnézek az eladó 12-esek között is hátha találok egy relatív keveset futott példányt olcsóbban..