Az a baj, hogy azok a térképek nem igazán jók, mert ha a benzinnyomás csak akár 0,1 bar-al is eltér, máris teljesen más viszonyok állnak fenn... Csak a pados beállítás az igazi.
Igazából az van, hogy inditásnál teker és megragad, " mintha visszarugna " elengedem az inditó gombót és utánna minden gond nélkül teker tovább, van hogy nem csinálja ,,, hidegen azonnal indul,,, melegen random szerüen csinálja azota van amióta bent van a PC, aksi is új, de nem hinném hogy az lenne a gond mert megmértük....
A PC honlapjáról és egy ottani emberkétől kaptam a beállításokat.... " szerepel a levegő szűrő, és a kipufogó rendszer is mint beállítás náluk " ráadásul elöte volt a nagyszerviz szelep ellenőrzés stb stb... szoval szombaton már tudni fogom, hogy a gyertya vagy sem ...
Lehet köze a gyertyának is a melegen nehezen induláshoz, de a PC-nek is, ha nincs jól beállítva, akkor indulhat nehezen. Úgy tudom, hogy alapjárat környékén 14:1-s levegő-üzemanyag arányt érdemes beállítani a könnyű induláshoz.
Holnap olajat cserélek meg gyertyát a mociban... olaj Motul V300 full szintetikus észter bázisú " ami nekem bevált " nem olcsó, viszont drága .. gyertya pedig NGK platinium ami bele való, most van a mociban kereken 40E és még az eredeti gyertya van benne Mostanában csinál olyat a moci, hogy melegen nehezebben indul, hidegen nincs gáz melegen csak annyi, hogy picit tovább kell tekertetni... ezt azóta csinálja, hogy belekerült a PC .... pedig elvileg semmi köze hozzá
A Slik gumi tapasztalat, most van a gumiban 1300 Km és még mindig tuti a minta, pedig csak 2 személlyel használom a motort
drága bahátom, elösször is jóreggelt. nos a motorféket én is használom, rendszeresen, arrol nem tehetek hogy a motorfékem jobb mint a hátsó tárcsafék, és képes megcsusztatni a gumit is rendszeresen amikor visszadobálom kicsit és lassitásra kényszeritem. Sajnos ezért is eszi, meghát valjuk be BIVALYERŐSRE sikeredett , ellentétben a suzukiddal
Pl egy Busa vagy az enyém. De ha akarom akkor sokkal több km-t is kibír egy hátsó gumi. Fékbetétet meg tudni kell használni. Az, h marha módjára állandóan azt húzod az csak azt mutatja, h nem tudod rendesen használni a motorodat. Pl ha nem muszály, én nagyon sokszor motorfékkel fékezek, illetve a hátsóféket is használom. Ezért már a második szezonomat megyek evvel a fékbetéttel, még régen volt, h 3szor cseréltem egy szezonban...
Meglepődtem én is, de tetszett neki
Egész jó volt a tegnapi lacháza. Nem voltak sokan se versenyzők, se nézők, de megérte kinézni. Ágóval is beszéltem pár szót, megcsodálta élőben is a gépemet Ma pedig olajcsere és ha nem szakad le az ég, irány Balcsira nyaralni mocival
Utas kényelmének növelése érdekében gondolkoztam egy hátsó utas kapaszkodón amit esetleg az akasztók rögzítési pontjánál lehetne felszerelni. Van ilyen egyáltalán? Próbálkozott már valaki hasonlóval?
Jónagyot Tegnap versenyeztem egy cbr1000rr-rel. 2 személyjel, cuccokkal voltunk és nem bírt el velem a tag. 290-nél mintha elfogyott volna a Honda, mert lassan kezdtem elmenni mellette és még simán gyorsultam 60000km, 9 év és még mindig jó bikába van a gép Bár elkelne már egy féktárcsa/kuplung/pár váltóalkatrész csere
De okos és bizti tud segíteni
A gurulást meg majd ledumcsizzuk