Briston 190/60/17 méret van hátul, " ha jól emlékszem " párban vettem, talán ez volt a legkeményebb gumi, ettől mindegyik puhább volt... 2 személlyel mendtem végig és még nem nagyon látni, hogy kopott volna, pedig azért nem turás tempóban mentem
Milyet vettél,párba vetted ? nekem is az lesz nemsokára mert már nem bírom a drága gumikat . .190/64esem volt azzal állatul kanyarodik ,de a 200/55 is nagyon jó .
Bogyesz én már jimyhez eleve hátsókerék nékül megyek holnap
Bár a 9-en írta, hogy a tankot is vegyem le(IDŐTSPÓROLUNK)
Csak sz@r lesz 126 km-erre eljutni hozzájuk úgy, hogy a hátsólengőknél fogva tolom, mint egy talicskát
Szerinted ilyen esetben is kell váltanom autópálya matricát, vagy megkönyörül az autópálya felügyelet...
a haverom kunmadarason a rendszám alapján találta meg az övét .az biztos,h a 12eshez képest fapadosak,meg utas is felejtős városon kívül .Én szeretem,az utasom is,és egy kis áttétel módosítással meg rutinnal meg lehet lepni vele akármit ,főleg gyorsulásban ,de szerintem kanyarban is jó,legalábbis én élvezem,tegnap is megolvasztottam a d211 szélét .
praktikus és gyors,és alig eszik(10alatt) .
Ezredesekkel az a bajom, hogy végig megyek Pakson és vagy robeszokkal vagy ezresekkel csapatnak Meg sokkal kényelmesebb a 12........a volt karbis R6-osom is nagyobb mint az új zx10 Csuklószaggató motor többet nekem nem köll utcára Bár továbbra is kapom az ívet itthon, hogy mi a ráknak nekem egy ekkora benga motor, de akik gixer ezresekkel száguldoznak, ők is elismerik, hogy kibaszott jól választottam Utcára egyedül K5-ös és fiatalabb gixert vennék, meglepően kényelmes De volt, hogy 3 ugyanolyan parkolt egymás seggébe véletlenszerűen...........ezért nem is vettem olyat
sose vennék szuzukit ,igazából semmit se vennék .nekem ez teljesen jó,addig hajtom amíg szét nem hullik ,utána meg kap egy ámerikás blokkot .lehetne könnyebb,de már megszoktam teljesen .e legalább nem pattog el a jó pesti utakon ,a könnyű,és brutál ezresek bejönnek csak az a baj,h mind gyerekméret ,én a te magasságoddal biztos valami olyat nyúznék .
Az új fekete vagy a kalbász zsír metál busák nekem tetszenek Vagy egy BMW S1000RR De ezek csak a 12 mellé kellenének. Túl fanatickus vagyok, hogy eladjam
tudom,h hozzá lehet férni nehezen,de nem akarok küszködni ,inkább kiveszem a blokkot,max egy órával több meló és asztalon kényelmesen hozzáférek mindenhez .Nem csak a szelepek vannak,mást is át kell néznem ,szinte mindent ami blokkon van az összes szenzort .a Kca-systemet is végleg ki akarom iktatni .
meg ki akarom takarítani a vázat is a blokk körül szépen .
remélem a hengerfejet nem kell levenni ,mert az .
n most 32nél járok és el kezdett gyengülni ,most már bele kell néznem,h mi lehet ,szerintem,h nincs hézag,az a hézag .
majd tolok fel képeket,ha érdekel valakit .
mennék szívesen ,de reggel veszem ki a blokkot,mert nagyszervíz van ,eltűntek a szelephézagok ,lehet a hengerfejet is leveszem .át kell nézni az egész gépet,szinkron,az összes szenzort kimérni, meg minden szart .a hétvégém rámegy az biztos .
Bár a 9-en írta, hogy a tankot is vegyem le(IDŐTSPÓROLUNK)
Csak sz@r lesz 126 km-erre eljutni hozzájuk úgy, hogy a hátsólengőknél fogva tolom, mint egy talicskát
Szerinted ilyen esetben is kell váltanom autópálya matricát, vagy megkönyörül az autópálya felügyelet...
Hengerfej tömítés+ csavarok
Arra rámegy a heti zsebpéz...
praktikus és gyors,és alig eszik(10alatt) .
meg ki akarom takarítani a vázat is a blokk körül szépen .
remélem a hengerfejet nem kell levenni ,mert az .
majd tolok fel képeket,ha érdekel valakit .