Ha van valami ismerősőd akinek van dobozos autója az is megteszi. Nekem a hiacembe símán befér én is úgy szállítom. Jobb híjján két egymásra rakott fapolcon fel ill. letoljuk róla, a puttonyba meg a gyári rögzítökhoz ki spaniferezzük
Ismét segítséget szeretnék kérni.Az 1-es injektornál hibajelem van amit a szerelőm megcserélt az 1-est a 4-es injektorral.Így teszteltem tovább a gépet,mivel nem volt látható alkatrész hiba, így ezt a módszert választottuk.De ismételten előjött az 1-es injektor hibajel.Sajnos computer kell hozzás mert így, enélkül nem nagyon lehet megtalálni a hibát.
Ehhez kérnék egy kis segítséget.Székesfehérvárra szeretném elvinni, mert ott egyrészt olcsó és valóban foglalkoznak vele (nem úgy mint itt Győrben a Kawába).De ehhez szükségem lenne egy motorszállító utánfutóra.Tud valaki itt a környéken olyan embert akitől lehetne bérelni?
A 12-est jobban szeretik superstreetnek külföldön. Biztos megvan az oka. De egy jó 1400-es ZZR ütős lenne. Meg nekem is jó lenne magasabb kategóriába lépni.
Mé? Le kell betonozni a kikötőt?
Idén én csak 4 versenyen indulok, mert tavaly elég sok sumákolás volt a többi versenyen. Abból meg elegem lett.
Télen meg vagy csere lesz vagy még faragunk egy keményet
Na ja az bejött dolgozni mék ki 1hétre,de most indulok is mert el kell érnem a holnap este 11-kor induló kompot Barcelónába.Na üdv mindenkinek,Bird Mester :Te+alázz ám le mindenkit a Racingen:
Az elméletileg nem túl jó eredmény a tiedtől madár Ha szőllőét is 307-el mérték
De vitattkozatok ti, mert amíg úgysem tudlag elkerülni benneteket addig úgyis csak feleslegessen pofázok
Na akkor belevauzok én is. Évek óta nagy hagyománya van Kunmadarason a Pap Zoltán Végsebességmérő emlékversenynek. Itt azért rendesen előfordulnak keményen faragott "széria" motorok és turbós superstreetek. A 230 Le körüli busák mennek 1500 méter végén 315 km/h körül. Az én 12-esem 298-at ment az én 125 kg tömegemmel. A turbós gépek mennek 330 körül nyújtott lengővillával, ültetve stb.. Szóval a cikkben meghivatkozott adatok röhejesek.
Hogy a km-er órák felfelé csalnak azt mindenki tudja szőllő Számomra az a meglepő, hogy még te is
Az aki bemásolhatta oda azokat az adatokat nyilván nem az újábból szopta(gondolom ) És szerintem nem ez az a faszi ült mindegyik típuson azt a vágta végén bemondta a számot, amit látott az órán, már csak azért sem, mert ezeknek a km-er órája egy sincs addig karistolva. És ha valamit mérnek általában egy hitelesített mérőműszerrel teszik
Egyébként annyira nem érdekel ez a téma engem, mert az enyémmel ezeket csak akkor kerülöm el, ha épp kifogy menetközben belőllük a benzin... Ezt az akárkinek a hozzászólását a ti kedvetekért másoltam be. Egyéként azon hozzászolások között még valami jutubos videót is mutatnak ahol haya 350 felett tép és nincs túrbó
Persze lehet nevetni a jutub teli van ilyenekkel, ha csak negyede igaz akkor lehet benne valami
Hát,hogy a km órák felfelé csalnak .Régi storym mikor m6-on 1 636ost ami 290-el tépett,na és én persze elsuhantam mellette 275-el. a takarító néni a cégnél elhiszi a nagy számokat ami óra szerint van,de aki érti az tudja,hogy mennyi az annyi.Feket 663:Én is jártam 2-3 éve protechnél,1az 1ben úgy volt a hogy mondod de olyan jó volt látni azt a kb 200lóerőt sőt még gőrbét is kaptam róla.A Csabi tényleg nagyon Ferr, ritkán találkozom ilyen korrekt motorszervízzel általában lehúzósok ,de a fékpad az tényleg optimista. (azért jól esett a májamnak )hát ennyi
Nekem a gsxr1000-es netces De Neked nem tudom mi a vicces. Nem vagyok nagy angolos de mintha "limitáló nélkül" úgy értelmezném tiltás nélküli eredmények. A hét vicce szerintem a linkből az mv agusta meg a dugggattti...
A volt munkahelyemnek van Hiace-e de az napközben foglalt mert mennek vele.De kaptam 2 telószámot azokat megpróbálom mert hátha ott van tréler.
Köszi