erre gondoltam én is ,hamarosan megyek hozzájuk,mert visszük a haverom K4esét padra+iratni a dobdoz+légszürőhöz .
még jó,h a kurva kawáét nem lehet átírni .
Igen, bár nemnagyon, csak tudom, h jól dolgoznak. meg nem utolsó sorban olcsón. Most szűnt meg a honlapjuk mert ingyenes webtárhelyen volt, és lejárt a regisztrációjuk...
igen ,van még azon más hiba is ,a honda felirat .
na teve exgépe újra összeállt ,a te volt hengered van rajta,és az utakat falja .megcsinálták profin a vízcsöveket,és lassan tákolásmentes .
nem a lánc zörög teee ,hanem a hajtókár . .vedd ki a nézd meg a feszítőt,h mennyire van bent és mennyit tud még.ha már úgy is szét van kapva .ez a kibaszott eső megint esik .
Azért egy vezérműláncot nem kell naponta feszítgetni, mikor hallod, hogy zajos, akkor melegen uánaállítasz. De a másik dolog, hogy egy széria motornál nincs szükség ilyen hókuszpókuszokra, ott elég a gyári automata feszítő is.
Nem, a fene sem tudja hol áll, de 2-4000 között hallom, meg motorféknél, h zörög a lánc kicsit. Sztem ettől. De lehet idén még nem cserélem... Úgysem brutálkodok vele...
Én is ezen filózok... Mert elvileg ez olyan drag félékbe való, h betekered mész vele, aztán megint állítasz rajta.
Nekem meg szériában jobb ha magától állít rá...
Lassan cserélni kéne.
még jó,h a kurva kawáét nem lehet átírni .
Na, végre kialakult az is. Hegesztve lett mint amit írtam?
na teve exgépe újra összeállt ,a te volt hengered van rajta,és az utakat falja .megcsinálták profin a vízcsöveket,és lassan tákolásmentes .
Nekem meg szériában jobb ha magától állít rá...
Lassan cserélni kéne.
http://gsxrzone.com/sprockets....