Csak átszoktam menni Pöstön, de most már nem nagyon fogok.....nincs kiért menni De ha legközelebb arra tévedek, akkor beköszönök Mindenesetre, ha felújításra kerülne a sor, Muzzy alkatrészekből fogok válogatni (de ne kerüljön rá sor még egy jó darabig) április közepe fele kimerészkedünk Hungaroringre. Jöhetnél te is csapatni, meg aki még késztetést érez a dolog iránt
te pesten jársz és nem szólsz ,nehogy már 100at ne menjen el ,van egy öreg gpz-m abba kb egy 100as van(minimum!),szét volt szedve az egész és nagyon meglepődtünk ,mert csak a gyűrűk voltak lapjára megkpva! azon kivül semmi ,és tökéletes mindene! a12estől még többet várok .
Vigyázok rá, mint a szemem fényére Ő az élettársam Autópályán szoktam vele menni 200, autóúton 160 körül. Településen belül semmi állatkodás (kivéve Pest). Tehát ilyen paraméterekkel motorozom Most van benne 51000km, remélem még egyszer elmegy ennyit felújítás nélkül. Mindenki megcsodálja, tegnap tízen állták körül, mikor leraktam a parkolóba
teljesen jó ,az összes gyári előírásnak eleget tesz ,és te úgy láttam,h vigyázol a gépre nem gyilkolod,úgyhogy hosszú életű lesz .a váltó meg mindenkinek zajos kissé,mert ebbe még tettek anyagot .
Lecseréltem a Motult Fuchs-ra. Se jobb, se szarabb nem lett (kuplung hang és működés) Viszont piros, mint a málnaszörp. Nagy volt a kísértés, de nem néztem le a flakon aljára Meghagytam a Ninjámnak, lássa kivel van dolga........ bár azt az 1000km-t megvárhattam volna, ami a köv. periódusig lett volna, mert nem volt olyan ganajos az olaj mint gondoltam
nekem nem szolt senki, értesitő nincs , és elég rendszeresen hoznak nekem csomagot, ugyhogy tudniuk kellene róla. most ugye a második csomagról beszélünk
K7 gixerről vettem a cuccost, a gyári kormánygátló elektronikáját lövi ki, mert ha simán ráteszed, hibakódot ír ki. Ezt hivatott kiiktatni
verseny körülmények között, aszondták nem ér semmit a gyári gátló.....(kormányütköző kiszakadt a tulaj gépén úgy csapkodott )
jaja,akkor ez csak azért van,h a szuzukisok tudják mutogatni a cukrászda előtt,h nekik ilyen is van . , na majd Vitya megmutatja a papirját,és akkor okosabbak leszünk.
Gondolkoztam a Pro 4 Plus 10W50-en is, de szerintem ez is hibátlan
verseny körülmények között, aszondták nem ér semmit a gyári gátló.....(kormányütköző kiszakadt a tulaj gépén úgy csapkodott )