ez a kibaszi előre kell fizetni a nevezést,kb 8.áig és akkor még nem tudják biztosra mondani az időt 14.ére . majd kitaláljuk addig ,inkább szerezz gumit addig,meg nézd át a féket .
szerintem nem lesz gáz az idő,február az már majdnem tavasz .
na nem érdekelnek a kifogások ,nekem sincs közel, az első gumim nullán van,fék szintén ,de én látom benne a kihívást .Intézek fuvart pestről ,gumit meg fel kell lökni egy jó használtat,és megnyerni az ujjakat .Na ott a helyünk ,legfeljebb kevesebbet iszol ,azzal is spórolsz ,de egy ilyen buli után jobban fog menni a tanulás .
, , . csapatban indulnánk,és felváltva mennénk saját géppel . 2x 1 órás a verseny .és ezt elosztanánk egymás közt.Szerintem nagy buli lesz ,csak ne legyen szar idő ,mert mi oda már tul erősek vagyunk .
Február 14. Yeti-Race én indulok valószinüleg .Estleg jönne valaki ,csapatban olcsóbb és majdnem egész nap lehetne használni a Pringet ,ki olyan elvetemült még mint én , .Vitya?
Mondhatom, hogy jól bevált a szerkezet. én az 1 lambda szondás változatot használom, mert nem volt "kedvem" a kiegészítő modul plusz árához, meg nem különösebben érdekelt, hogy az utolsó 0,5 lóerőt is kihozzam a motorból. Amikor arra jutottam, hogy erre a szerkezetre van szükségem, már egy szezont végigkínlódtam a hengerfej megmunkálás után úgy, hogy egy szakember (nem AGO volt!) beállította ugyan padon a Power Commandert , csak épp nem volt jó, alacsony fordulaton rángatott, motorozhatatlan volt. Arra gondolt (meg én is), hogy a hengerfej el van b@szva. Kontrollképpen elvittem AGO-hoz, ő beállította jól (ezzel megnyugatta a lelkem, hogy a hengerfej jó), de ebben a formában nem motoroztam vele egy métert se, utána egyből a szerelőmhöz vezetett az utam, ahol bekerült a Wiseco dugószett a Yoshi tengellyel. Természetesen ezután kellett volna ismét egy beállítás, de ez elmaradt, mert akkoriban 40 ezer lett volna, plusz a feljuttatás vagy feljutás Bpestre, még legalább egy 20-as, de inkább 30 ezer. Elkínlódtam még vele ebben a formában pár hónapot, de a szezon végére már ott tartottam, hogy még mindíg nem jó. Ekkor olvastam egy szingapúri blogon a Mottyról. Utánakerestem a neten, ekkor jöttem rá, hogy ez egy magyar termék. Felvettem a kapcsolatot a gyártóval, szereztem egyet, és 50-100 kilométer letekerése után minden szépen kisimult, a vezérműtengely meg a módosított hengerfej ellenére 50-el is lehet haladni 6. sebességben, ez azért nem semmi, és onnan még gyorsulni is hajlandó. Nincsenek durrogások gázelvételkor, nincsenek lyukak a teljesítményleadásban, nekem nagyon tetszik a motor viselkedése. Ültem már azóta széria busán is, az csak pörög, de nem gyorsul olyan erővel, mint az enyém, és ezt nem csak én mondom. Bocsánat a hosszúra nyúlt írásért! Neked meg küldtem mailt! ! !
szerintem nem lesz gáz az idő,február az már majdnem tavasz .
a kemények itt laknak ,laktak...
meg a puhányok is,mint én