Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tuttam én ,menjünk már oszt csapjunk szét köztük,mert sok az oszt rák .szerintem mindenképp egy élmény lesz .
bazze erre most nagyon ráindultam
2őt és könyebbet , de szerintem biztos ,ha nem akkor viszünk kannában ,itt egy videjó nekem bejön ,jó hangulata van az egésznek .
helyszínen lehet tankolni?
dehülyevagyok ,lehet fizetni a helyszinen is ,csak ott drágább .
ez a kibaszi előre kell fizetni a nevezést,kb 8.áig és akkor még nem tudják biztosra mondani az időt 14.ére . majd kitaláljuk addig ,inkább szerezz gumit addig,meg nézd át a féket .
szerintem nem lesz gáz az idő,február az már majdnem tavasz .
mármint fasza....szarakszik az aaaaaaaaaaaaa
ha Pösttől lesz fuvar, az úgy fasz lenne de ha esik a hav, akkor ááááááá
na nem érdekelnek a kifogások ,nekem sincs közel, az első gumim nullán van,fék szintén ,de én látom benne a kihívást .Intézek fuvart pestről ,gumit meg fel kell lökni egy jó használtat,és megnyerni az ujjakat .Na ott a helyünk ,legfeljebb kevesebbet iszol ,azzal is spórolsz ,de egy ilyen buli után jobban fog menni a tanulás .
Basszus Pannóniaring. az k.messze van nekem meg kéne új hátsó.........
, , . csapatban indulnánk,és felváltva mennénk saját géppel . 2x 1 órás a verseny .és ezt elosztanánk egymás közt.Szerintem nagy buli lesz ,csak ne legyen szar idő ,mert mi oda már tul erősek vagyunk .
érdekelne a dolog hogyan lenne a kivitelezés?
Február 14. Yeti-Race én indulok valószinüleg .Estleg jönne valaki ,csapatban olcsóbb és majdnem egész nap lehetne használni a Pringet ,ki olyan elvetemült még mint én , .Vitya?
Köszönöm .
Mondhatom, hogy jól bevált a szerkezet. én az 1 lambda szondás változatot használom, mert nem volt "kedvem" a kiegészítő modul plusz árához, meg nem különösebben érdekelt, hogy az utolsó 0,5 lóerőt is kihozzam a motorból. Amikor arra jutottam, hogy erre a szerkezetre van szükségem, már egy szezont végigkínlódtam a hengerfej megmunkálás után úgy, hogy egy szakember (nem AGO volt!) beállította ugyan padon a Power Commandert , csak épp nem volt jó, alacsony fordulaton rángatott, motorozhatatlan volt. Arra gondolt (meg én is), hogy a hengerfej el van b@szva. Kontrollképpen elvittem AGO-hoz, ő beállította jól (ezzel megnyugatta a lelkem, hogy a hengerfej jó), de ebben a formában nem motoroztam vele egy métert se, utána egyből a szerelőmhöz vezetett az utam, ahol bekerült a Wiseco dugószett a Yoshi tengellyel. Természetesen ezután kellett volna ismét egy beállítás, de ez elmaradt, mert akkoriban 40 ezer lett volna, plusz a feljuttatás vagy feljutás Bpestre, még legalább egy 20-as, de inkább 30 ezer. Elkínlódtam még vele ebben a formában pár hónapot, de a szezon végére már ott tartottam, hogy még mindíg nem jó. Ekkor olvastam egy szingapúri blogon a Mottyról. Utánakerestem a neten, ekkor jöttem rá, hogy ez egy magyar termék. Felvettem a kapcsolatot a gyártóval, szereztem egyet, és 50-100 kilométer letekerése után minden szépen kisimult, a vezérműtengely meg a módosított hengerfej ellenére 50-el is lehet haladni 6. sebességben, ez azért nem semmi, és onnan még gyorsulni is hajlandó. Nincsenek durrogások gázelvételkor, nincsenek lyukak a teljesítményleadásban, nekem nagyon tetszik a motor viselkedése. Ültem már azóta széria busán is, az csak pörög, de nem gyorsul olyan erővel, mint az enyém, és ezt nem csak én mondom. Bocsánat a hosszúra nyúlt írásért! Neked meg küldtem mailt! ! !
szép napot bazzz nagyon el vagyok fáradva, Komáromból Parking
És ha nem nagy kérés elárulná nekünk uram,h bevált a szerkezet?És 1,vagy 4lambdás-t használ? . .
naja,de ha belegondolsz ,nem kell a fékpadon gyilkoltatni a géped , .Azért ez nem semmi,20éve használják autókban ezt a rendszert. .
Itt vannak az árak kiegészítőkkel együtt
mennyiért találtál? ,
tegnap én is utána néztem a cuccnak....hát ez se 2 fillér basszameg pedig kéne, de nagyon
Pontosan.
ez motty van neked ? nagyon komoly cucc lehet .
na jah
a kemények itt laknak ,laktak...
meg a puhányok is,mint én
véletlenül közben születtem . .